Pagina 1 din 2

pfff....

Scris: Mie 23-Apr-2008 10:55
de s|nny
Salut,

din data de 11.03.2008 sunt posesorul unui C4 Coupe 1.6 16V, am urmatoarele probleme si daca ma puteti ajuta as fi recunoscator:

- dimineata cand intorc masina iau dreapta maxim si cand plec de pe loc cârâie ceva in spate forte stresant, nu stiu ce poate fi dar poate mai identificati si voi aceasta problema.

- a doua problema ar fi amortizoarele care sunt FOARTE RIGIDE, cel putin pe stg fata are un zgomot foarte ciudat. Nu exista groapa/denivelare sa nu se simta.

- mai exista problema consumului: am facut 1400 km pana in prezent si in oras are un consum mediu de 11,8l/100km, afara a consumat 10,6l/100km.

Scris: Mar 29-Apr-2008 12:13
de calin13
primele doua sunt avioane sfatul meu este sa mergi in service, problema 3 e normala. Asta e consumul, o sa mai scada colo pe la 5000

Scris: Mar 29-Apr-2008 16:41
de mituc
Daca afara ai mers cu 140-150+ atunci e normal. Sau daca ai urcat pe munti si te-ai uitat sus la consum...
In oras daca mai mult ai stat pe loc atunci iar e de asteptat. Vezi ce viteza medie ai, eu zic ca la 11.8 ai cam 16-18kmph.

Scris: Lun 05-Mai-2008 10:38
de Liviu-VTR
Consumul la fel o sa ramana. Eu am 26.000 deja cu ea si m-am linistit in privinta asta. Dar valorile actuale sunt cam 11 in oras si 8-9 in afara. Nu stiu daca ai observat dar etajarea cutiei de viteze la benzinar e una scurta. La 90 de km/h ai deja 3000 rpm. Pai eu la daciutza mea (supernova) la 3000 de ture sunt spre 110. Diferenta asta isi spune cuvantul in acelasi timp si prin prisma faptului ca pentru a tine pasul cu cei din jurul tau esti cam nevoit sa tii mai mereu motorul in ture (peste 2500 as zice eu).
Pe de alta parte daca nu te deranjeaza sa mergi ca "taximetristu" ai sa vezi ca poti scoate chiar si 9% in oras.

Scris: Vin 04-Iul-2008 11:38
de s|nny
Revin cu noutati privind consumul: in oras 10.3 - 10.8; in schimb afara nu scade sub 10,1 ....

Scris: Vin 04-Iul-2008 11:41
de nicum
Eu zic sa revii dupa ce treci de 5000 de km.

Scris: Vin 04-Iul-2008 12:31
de XENON
din moment ce eu in Bucuresti scot 8l/100km la 1000cm3, cum ar putea un motor de 1600cm3 sa consume mai putin de 11-12l/100km?
apropo, daca merg constant la 150-160km/h pe la 7-8l se duce consumul. daca stau la 110km/h (3000RPM), imi ia 4l/100km. deci, ai consumuri normale.

Scris: Vin 04-Iul-2008 14:03
de Matrixu
150-160 si consum de 8l la motor de 1000?? Hai ca asta e tare!

Scris: Vin 04-Iul-2008 20:08
de XENON
tare dar adevarata. pe undeva e normal cand masina e cam la "blana". nu-mi spune ca tie iti ia 6 la 160km/h ca nu te cred :lol: . uite spre exemplu un Ford Focus C-max al uni prieten la 170km/h ia 15l cu motor de 1.8 benzina.

Scris: Vin 04-Iul-2008 20:27
de seridan
Referitor la consum, de ce nu faci un plin si mergi 200-300 km, apoi faci din nou plinul. Numai in aceaste situatie poti afla consumul corect si poti sa-l compari cu cel afisat pe display. La mine consumul afisat pe display este mai mare cu 0,4l%, decat cel determinat plin la plin.

Scris: Vin 04-Iul-2008 20:30
de seridan
Zgomotul produs dimineata atunci cand pleci de pe loc este produs de uzarea conului de etansare al tobei de esapament cu galeria de evacuare.
Si eu am patit la fel. mergi la Citroen, se inlocuieste pe garantie.

Scris: Vin 04-Iul-2008 21:31
de Matrixu
XENON scrie:tare dar adevarata. pe undeva e normal cand masina e cam la "blana". nu-mi spune ca tie iti ia 6 la 160km/h ca nu te cred :lol: . uite spre exemplu un Ford Focus C-max al uni prieten la 170km/h ia 15l cu motor de 1.8 benzina.


Mi se pare prea putin cat iti consuma, tinand cont ca esti cam la vit maxima!!!!!!

Scris: Sâm 05-Iul-2008 08:23
de mbc
seridan scrie:Referitor la consum, de ce nu faci un plin si mergi 200-300 km, apoi faci din nou plinul. Numai in aceaste situatie poti afla consumul corect si poti sa-l compari cu cel afisat pe display. La mine consumul afisat pe display este mai mare cu 0,4l%, decat cel determinat plin la plin.


CB nu ia in considerare returul de combustibil. acesta este motivul pentru care e putin mai mare consumul afisat in comparatie cu consumul real.

Scris: Vin 11-Iul-2008 10:34
de s|nny
seridan scrie:Zgomotul produs dimineata atunci cand pleci de pe loc este produs de uzarea conului de etansare al tobei de esapament cu galeria de evacuare.
Si eu am patit la fel. mergi la Citroen, se inlocuieste pe garantie.


Am fost, si mi-au spus ca tabla care proteja toba era indoita.
Au indreptat-o si au pus-o la loc.

Am o intrebare la tine, zgomotul era produs la mersul in marsarier?

Cat despre consum, mi se pare normal in acest moment.

Scris: Sâm 12-Iul-2008 20:05
de mihaysmen
tabla(scutul ala termic) a inceput sa faca victime :D :D consumul stai linistit e bine mai jos nu ai cum sa vezi :cry: