Pagina 1 din 2
imi moare motoru :((
Scris: Mar 10-Iun-2008 21:17
de cornelmic
pur si simplu il apuca cand vrea si se opreste ...aparandu-mi pe ecran presiune too slow sau old presiure ....dar ce sa zic ca uneori il apuca si antipolution faulty dar asta foarte rar. iar uneori cand il pornesc face ca nebunu motoru cand sare la turatie de 2000 cand sub 1000 cand la 1500 si e la liber la prima cheie .
Habar am ce sa fac daca a avut cineva probleme de genu ..sa imi zica si mie . ca ATS_u stiti cum e

Scris: Mie 11-Iun-2008 05:34
de ram84
Problemele tale trebuie rezolvate in service, trebuie pusa pe tester. Daca nu agreezi ATS(ca toti de altfel), incearca alt service. Cauta la sectiunea:
http://www.clubcitroen.ro/forum/viewforum.php?f=44PS: Scrie masina in semnatura.
Numai bine!
Scris: Mie 11-Iun-2008 09:24
de Onacus
Du-te in service cu ea, mai ales daca este in garantie. Ai probleme la admisia de aer, de-aia iti moare motorul. Se schimba niste piese acolo

e un C4 de 1.6 pe benzina in 2 usi
Scris: Mie 11-Iun-2008 10:53
de cornelmic
SI ce piese mi se schimba ..ceva estimativ , ca nu mai am garantie

Scris: Mie 11-Iun-2008 10:54
de cornelmic
masina e un C4 cu 1.6 benzina.
Scris: Mie 11-Iun-2008 11:00
de Onacus
Da, 1.6 benzina si a mea. Sincer nu stiu ce pret este. Dar... prima data mie mi-au schimbat o "papiloma" - asa i-au spus - banuiesc ca este o membrana sau o clapeta care se deschide/inchide, controlata de calculator. Probabil motorasul era cu problema.
Dupa ceva vreme, problema mi-a reaparut si mi-au schimbat alta piesa, la care i-au spus "captator de aer".
Eu sunt cu masina in garantie si din pacate nu stiu cat costa....

Scris: Mie 11-Iun-2008 11:03
de cornelmic
mersi de informatii .
dar o intrebare totusi ..

) are ceva daca mai circul o perioada cu ea asa ?
Scris: Mie 11-Iun-2008 14:17
de Onacus
Nu cred ca are nimic, pentru ca si mie mi-au facut programare in service pentru problema, iar pana au rezolvat problema (aprox. o saptamana) am mers asa. Bine, am mers doar prin bucuresti, nu am mers la drum lung.
In fine, eu am reushit sa scap de muritul motorului la relanti (masina mergea mai prost din cauza piesei aleia, dar macar nu murea motorul). Cum am facut asta: De fiecare data cand m-a prins problema a fost cand eram plecat din bucuresti. Si cum nu puteam sa las masina te miri pe unde, am plecat asa cu ea spre capitala. Pe drum, am avut grija sa nu cobor cu turatia sub 2000 ca murea motorul si mergeam mai turat, pentru ca atunci cand schimb viteza sa nu apuce turatia sa coboare la 2000 pana bagam in viteza urmatoare
Dupa vreo 100 de km de mers asa, nu a mai murit motorul la relanti. Bine, nici masina nu mergea ca si cum nu ar fi avut nici o problema

. In speta consuma ceva mai mult si tragea ceva mai prost.
Scris: Joi 12-Iun-2008 08:12
de cornelmic

) am fost cu ea aseara in service , mi-au bagat-o pe tester ..si mirarea tuturor

) nu a dat nici o defectiune ...in cele din urma ei mi-au resoftato ca cica ar fi aparut o versiune mai buna de soft de la francezi ..iar acu merge mai bine si la consum si la sprint la tot .
dar pur si simplu nu au schimbat decat softu ....
Scris: Joi 12-Iun-2008 08:20
de Matrixu
Si eu de cand mi-am facut update la soft masina merge altfel..zici ca-i noua :P.
Eu aveam o intrerupere pe la 2000 de ture pe care o resimteam cand schimbam din I a in a II a pt ca altfel n-am ce cauta la 2000 de ture.
Partea negativa este ca a cam urcat consumul, sau poate mi se pare!
Deci e posibil ca problema ta sa fi fost doar de la soft, la fel cum e foarte posibil sa mearga doar o perioada dupa care sa inceapa iar, problema fiind o alta piesa
Scris: Joi 12-Iun-2008 09:20
de mituc
Din cite am vazut sint vreo 3 probleme care pot face motorul sa moara la relanti:
1. problma de soft;
2. daca problema de soft exista si nu apare la timp poate afecta si clapeta de acceleratie si/sau regulatorul de aer;
3. de curind am auzit ca ar putea fi si o problema a motorasului pas cu pas care nu mai raspunde la comenzi si nu mai deschide admisia deloc atunci cind masina ramine la relanti.
Oricum ar fi, tre' sa pui masina pe tester si sa vezi ce are.
Scris: Joi 12-Iun-2008 11:31
de cornelmic
am o intrebare daca si pt cine stie ...ce fel de ulei se foloseste la citroen c4 / recomandat de fracezi ...eu cand mi-am cumparat masina Second Hand cei de la Motor active leasing mi-au aratat o amarata de factura cum ca i-ar fi facut ei revizia de 60.000 km , dar sunt marlani si nu prea ii cred ..si drept urmare vreau sa schimb uleiul si eventual filtrul de aer si cel de ulei .
Cam la cat se ridica estimativ ...

) ca sa stiu sa strang banutii ....

Scris: Joi 12-Iun-2008 14:02
de mituc
Se recomanda uleiuri total, dar asta nu inseamna ca nu-i poti pune si altele cu specificatii echivalente. Oricum, daca e sa fie revizie o poti face la orice service autorizat, cu aia nu e nici un pericol sa-ti lucreze aiurea.
Scris: Joi 12-Iun-2008 17:57
de XENON
cred ca se referea la codul uleiului, nu la marca...
Scris: Joi 12-Iun-2008 19:22
de dimabogdan
Pai de noua , a mea a avut Quartz 9000.
Acum, totusi , eu zic ca poti baga un Castrol.