Pagina 1 din 1
AIRBAG CORTINA!!!!!!
Scris: Lun 18-Aug-2008 12:44
de George Ivascu
Unde este amplasat acest airbag la C4? Am modelul full option ( + viata la bord) si nu am gasit nici un semn sau ceva care sa delimiteze u airbag cortina. Stiti unde e amplasat ?????????? Pe scaune si pe bord e vizibil.........dar restul???????
Scris: Lun 18-Aug-2008 21:07
de mituc
tre' sa mai ai cite unul in fiecare montan. Daca zici ca ai optiunea full ar trebui sa mai ai si airbag genunchi.
Scris: Mar 19-Aug-2008 15:31
de Liviu-VTR
Eu am varianta cu airbag genuchi sofer si pasager + cortine fata spate + toracice + frontale. In afara de cele 2 frontale + cele toracice nu apare nici un inscris despre celelalte pe undeva prin bord.
Asta nu inseamna ca nu le are .... !!!:)
ok
Scris: Mar 19-Aug-2008 20:16
de George Ivascu
sunt de acord cu voi dar totusi ar fi normal sa scrie pe undeva nu?
Si mai e ceva. Am fost cu un prieten pina la PItesti pe autostrada. El are un bmw 320 din 2001 de 130 de cp si m-a provocat un pic pe drum. La inceput mi-a fost teama sa ma dau la ea tinind cont ca am doar 3500 de km. Am ajuns la 202 km/h ( fiind singur in masina ) si apoi am lasat-o incet ca mi-era teama sa nu se duca ceva pe la ea. Motorul era destul de zgomotos oricum. Cat duce motorul asta de 1,6l ca tovarasului asta al meu nu-i venea sa creada caam atins 200 cu ea.Oricum se tinea dupa mine fara probleme prea mari.
Scris: Mar 19-Aug-2008 20:34
de dimabogdan
Bineinteles ca la 3500kn sa o duci in aproape 6000 rpm e crima curata, dar hei, e motorul tau, masina ta.
Da, masina duce fara probleme, dar cam pe acolo e limita.
Da, se tinea de tine fara nici cea mai mica problema pentru ca 1.are tractiune spate si 2.are 130 de cai.
Scris: Mar 19-Aug-2008 22:42
de XENON
hai sa nu exageram, ca nu e chiar "crima curata". Citroen afirma ca rodajul tine 1500km iar dupa 3000km masina ajunge la performantele maxime. pe cine sa cred? pe Citroen sau pe tine?

e clar ca e bine sa ai macar 5000km facuti inainte sa te dai la ea rau de tot, dar "crima" sigur nu e. nu speria omul degeaba.
Scris: Mie 20-Aug-2008 07:52
de George Ivascu
Atunci o mai las pina la 5000km . Nu vreau sa cada motorul dupa 2-3 ani. Nu ca as fi disperat dupa viteza dar se mai intampla uneori sa mai fortez masina intr-o depasire si se poate ajunge si la o turatie a motorului mai mare decat ar fi cazul. Oricum pina acum nu am trecut de 4000 rpm . Masina se comporta bine mai ales in viraje mai strinse si mi se pare ca suspensia asta mai rigida se potriveste perfect masinii. Am cumparat un tub de bas amplificat Pioneer si acum nu stiu ce sa fac pt ca habar nu am de unde sa-i dau semnal de la radio-cd. A-ti pus asa ceva? Sincer nu as mai vrea sa ma duc la ATS. ( timp pierdut si bani aruncati degeaba).
Scris: Mie 20-Aug-2008 09:32
de Matrixu
Scris: Joi 21-Aug-2008 15:28
de Liviu-VTR
Pentru sub recomandat ar fi sa mergi la o firma specializata pe car audio.
Consumul de curent e unul destul de maricel, deci trebuie legat de undeva unde sa nu pui in pericol instalatia electrica. In plus, CDplayerul de pe C4 nu are iesire separata pentru sub, deci iti trebuie un invertor de semnal care sa dea numa` cu joase in statia sub-ului.
Eu am facut toate astea la Polystart, o firma in Craiova. Am schimbat difuzoarele originale ale masinii cu difuzoare JBL, splitere si filtre, statie JBL si sub JBL 1000. manopera+difuzoare + accesorii a fost cam 15 milioane. In afara de statie si sub.
Scris: Vin 22-Aug-2008 05:55
de George Ivascu
Pai tocmai asta e. Ca nu vreau sa ma joc cu instlatia electrica a masinii. O sa-mi fac o programare la ATS sa-mi monteze subul. NU e o treaba simpla cu , cablurile alea ( m-am uitat putin pe la masina si nu am vazut nici un loc pe unde sa pot trage cablul de alimentare.
Scris: Vin 22-Aug-2008 07:45
de Liviu-VTR
La mine are grosimea in sectiune cam de 1 cm cablul de curent, si am reusit sa ii fac loc prin aripa dreapta fata dupa care a mers direct in cutia cu relee.
E relativ usor de montat, singurul pericol e acela de a praji inst. electrica.
Dar presupun ca cei de la ATS sunt si ei niste meseriasi si niste priceputi in ale mesteritului la Citroane asa ca ....
Scris: Vin 22-Aug-2008 09:13
de George Ivascu
Da o sa incerc si eu sa trag firul de curent de la baterie. Problema e ca nu stiu de unde o sa-i dau semnal la sub ca presupun ca nu o sa mearga direct de la un difuzor din usa din spate. Trebuie ceva filtrat pt sub( asa stiu eu). Cel mai bine o sa ma duc la ATS si sa rezolve ei problema ca oricum am ceva probleme pe la masina si nu vreau sa le dau sansa sa riposteze in vreun fel. Vreu sa fac revizia la maina mai repde de 20.000 ( as vrea sa ma duc pe la 10-12000 maxim) si atunci as vrea sa montez si un scut pt motor de plastic asta pt iarna.
Scris: Vin 22-Aug-2008 09:17
de Matrixu
Pentru sistem audio du-te la unii care fac asta in fiecare zi, nu la ATS care monteaza si ei 2,3 boxe si un RadioCd
Scris: Vin 22-Aug-2008 19:49
de George Ivascu
Este o firma de tuning chiar in Rahova pe linga Mac. Am sunat la ei si mi-au spus ca se rezolva f usor problema mea . E chestie de 20 de min si un adaptor( sau filtru) convertor parca - nu am inteles prea bine care trebuie pus la radiocd ca sa-mi dea semnal pt sub. Asta costa in jur de 100 de lei si ma mai duce vreo 90 de lei manopera.Mi-au spus ca au mai montat chituri audio pe f multe masini de la Citroen si nu au avut probleme ulterior la revizii din cauza asta. Asa ca sper cao sa rezolv problema sapt viitoare.