Hai ca iti povestesc eu.
In aprilie am inmatriculat un sedan 1,6HDi Exclusive.
Eu am acum VTS versiunea ByLoeb.
Ca si impresie generala pe strada toata lumea zice ca noul C5 (evident, vorbesc de novici).
Ca si frane, masina este un pic mai slabuta neavand AFU.
Ca si suspensie, este mult mai confortabila si mai inalta masina.
Ca si portbagaj e ceva de-a dreptul opulent ce se intampla pe acolo. Adica iti trebuie binoclu ca sa ii vezi bancheta. Adica e mai mult decat visam oricare.
Ca si tinuta de drum este apropiata de C5-ul Dynamic, adica o stabilitate ceruta si impusa de clasa unde se aseaza. Este oricum peste ceilalti concurenti din clasa, adica Opel Sedan, Megane Sedan, Fiat sau VW Jetta. NU este peste Focus Sedan. Focusul, intradevar are tinuta de drum exemplara pentru cat e de mare masina.
In rest este identica cu un C4 normal.
Am vandut-o in octombrie la o cunostiinta care nu vroia sa cumpere decat Jetta. Am incercat inutil doua luni sa probeze masina ca tot nu vroia. Tipa lucreaza la banca. In octombrie si-a lovit Polo-ul si l-a adus la reparat la noi. Ca sa aiba masina sa se plimbe, evident ca i-am dat C4 Sedan. In 2 ore ma sunau disperati cei de la VW!

Era in fata la ei la showroom si le facea de ras Jetta. (fata avusese si o Jetta la drive test pentru 3 zile).
Ce sa iti spun? este foarte incantata de masina... chiar daca nu a citit instructiunile si ma suna mereu cum se regleaza ceasul sau cum functioneaza limitatorul de viteza.
A.... si POLO-ul e cu afis de vanzare la noi. NU a mai vrut sa se suie in el!