Operatie indispensabila
Moderator: Echipa Tehnica
Operatie indispensabila
Am primit o scrisoare de la ATS: "Constructorul ne-a cerut, in cadrul politicii sale de CALITATE, de a efectua pe autovehiculul dvs C4 actualizarea software-ului care gestioneaza declansarea airbag-urilor frontale." De fapt am primit doua. In a doua, constructorul le cerea sa efectueze " controlul conformitatii strangerii racordurilor flexibile ale sistemului de franare". Cand am sunat la ATS sa fac programarea, spre surprinderea mea, o voce vizibil deranjata mi-a propus sa fac controlul la urmatoarea revizie, adica peste vreo 10 000 de km. Cu gandul la nefericitul cu masina din acelasi lot cu a mea caruia probabil nu i s-au deschis airbagurile la nevoie, am cerut o programare cat mai urgenta. Am primit una peste 3 sapt. Intrebarea era - a mai primit cineva scrisorile respective?
Re: Operatie indispensabila
Zenga scrie:Am primit o scrisoare de la ATS: "Constructorul ne-a cerut, in cadrul politicii sale de CALITATE, de a efectua pe autovehiculul dvs C4 actualizarea software-ului care gestioneaza declansarea airbag-urilor frontale." De fapt am primit doua. In a doua, constructorul le cerea sa efectueze " controlul conformitatii strangerii racordurilor flexibile ale sistemului de franare". Cand am sunat la ATS sa fac programarea, spre surprinderea mea, o voce vizibil deranjata mi-a propus sa fac controlul la urmatoarea revizie, adica peste vreo 10 000 de km. Cu gandul la nefericitul cu masina din acelasi lot cu a mea caruia probabil nu i s-au deschis airbagurile la nevoie, am cerut o programare cat mai urgenta. Am primit una peste 3 sapt. Intrebarea era - a mai primit cineva scrisorile respective?
Am primit Âşi eu. Am fost Âşi le-au verificat.
Cred cĂŁ aceastĂŁ iniĂžiativĂŁ este ĂŽn interesul nostru.
Scuze Matrixu, nu sunt la curent cu toate cele 4500 de topicuri de pe forum. Masina mea a implinit fix un an. Mai e o problema cu chemarile astea in Service. Imi las masina la ATS bou, si o iau inapoi vaca. Las cheia unui receptionist distrat si ma intorc dupa o ora cu senzatia stranie ca astia doar mi-au plimbat masina dintr-un loc in altul. Domnul din service imi inapoiaza cheia, saluta si da sa plece. "E totul ok?" indraznesc o intrebare. "Da" Bine. E nasol sa pleci din service fara sa scapi de piticul de pe creier care te tot intreaba de airbaguri - s-or deschide, nu s-or deschide? Sau asta e o problema care s-a mai abordat la pagina 14 a forumului? Scuze Matrixu
-
- Pro Motor Rm.Valcea
- Mesaje: 823
- Membru din: Lun 03-Oct-2005 09:28
- Localitate: ramnicu valcea
- Contact:
e vorba de o campanie de rescriere a softului de airbag, care poate la o sansa una dintr-un milion e posibil sa nu se deschida in cazul unui impact.
stai linistit, nu ai cum sa observi inlocuirea unui soft.
eu zic ca sunt bune aceste rechemari, penru ca acest constructor recunoaste greseala SI O REMEDIEAZA!
Ca o constatare, la Pejo nu se fac campaniile, desi sunt aceleasi masini. Cine-i boul si cine-i vaca?
Pejo merge pe gandirea ca nu trimitem scrisori ca se sperie clientul. Ba mai mult nici nu fac aceste campanii. de exemplu acum vreo 2 ani era de inlocuit un vacuum pe Jumper, daca nu se inlocuia, era posibil sa nu mai poti actiona frana. Imaginati-va cate pejo-uri erau in service lovite pentru ca nu s-au inlocuit vacuumurile.
Eu zic ca Citroen procedeaza de infinit mai multe ori mai bine aici in Romanaia, fata de zapacitii de la pejo din romania. Probabil ca acolo sunt mai concentrati pe vanzari decat pe service.
stai linistit, nu ai cum sa observi inlocuirea unui soft.
eu zic ca sunt bune aceste rechemari, penru ca acest constructor recunoaste greseala SI O REMEDIEAZA!
Ca o constatare, la Pejo nu se fac campaniile, desi sunt aceleasi masini. Cine-i boul si cine-i vaca?
Pejo merge pe gandirea ca nu trimitem scrisori ca se sperie clientul. Ba mai mult nici nu fac aceste campanii. de exemplu acum vreo 2 ani era de inlocuit un vacuum pe Jumper, daca nu se inlocuia, era posibil sa nu mai poti actiona frana. Imaginati-va cate pejo-uri erau in service lovite pentru ca nu s-au inlocuit vacuumurile.
Eu zic ca Citroen procedeaza de infinit mai multe ori mai bine aici in Romanaia, fata de zapacitii de la pejo din romania. Probabil ca acolo sunt mai concentrati pe vanzari decat pe service.

Ms Kata...
Toata lumea vrea un forum cu informatie utila, un forum bine structurat, in care poti gasi cu usurinta ce te intereseaza, de aceea am zis ca nu trebuia facut un topic nou..Tot ce tine de rechemari ar trebui mutat intr-un topic nou cu un nume sugestiv: Rechemari Citroen C4.
Cum apare o problema la un C4, cum vine un user si hop topic nou, chiar daca exista un topic mare cu probleme si problemute la C4.
Toata lumea vrea un forum cu informatie utila, un forum bine structurat, in care poti gasi cu usurinta ce te intereseaza, de aceea am zis ca nu trebuia facut un topic nou..Tot ce tine de rechemari ar trebui mutat intr-un topic nou cu un nume sugestiv: Rechemari Citroen C4.
Cum apare o problema la un C4, cum vine un user si hop topic nou, chiar daca exista un topic mare cu probleme si problemute la C4.
Înapoi la “Revizii si rechemari”
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 3 vizitatori
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187771
Total subiecte 18653
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11804
Cel mai nou membru FloLGO