Pagina 2 din 2

Revizie 14,5k

Scris: Sâm 10-Mai-2008 07:37
de davbarro
Costuri revizie 607 lei (schimbat filtre ulei, aer, polen, schimb ulei, reglat hayon, gresat balamale usi).

negru....

Scris: Mie 27-Aug-2008 14:27
de baty_san
Data viitoare cand il schimba, verifica joja inainte de pornire, si inca o data a 2-a zi.... e la fel de negru de parca nu ar fii schimbat....
si nu sunt in masura sa comentez abilitatile celor de la ats... :( nu ca nu as vrea.... :D si oricum nu cred ca se risca cineva de la orice service sa nu schimbe uleiul..... oricat de incompetenti ar fi.... sau?! cine stie??

DaRock scrie:Salut baieti,
scz nu am mai trecut pe aici de ceva vreame dar chiar ma interesa subiectul asta cu revizia de 15.000. Am fost si eu miercuri cu ea la revizie (in baneasa)...adik acum 5 zile...pretul a fost ok...406RON dar din pacate la doua zile si aprox 50 KM parcursi am zis sa scot si eu joja sa vad ce culoare are uleiul meu...si am constatat ca era mai negru ca cel care il aveam inainte...mai exact ca si cum nu ar fi fost schimbat!!! Si pe deasupra este si peste nivel cam cu inca 1 cm --> deci se intelege ca a fost complectat si nu schimbat nu?! ...daca baia de ulei are 4 l si ei iti pun tot 4 cum poate sa dea peste 5??!!!

Asa ati patit si voi sau doar eu sunt ghinionist si nu mi-au facut astia schimbu'?!

Iar azi cand am fost sa ma cert cu ei, mi-am pierdut pe acolo vreo 5 ore ca a incercat unu de acolo sa ma convinga ca asa se inegreste diesel-ul (instantaneu..uleiul)....ia facut schimbu lu una tot la un c4 diesel in fata mea si apoi cand a terminat cu masina si a scoso afara a venit sa imi demonstreze ca e negru..dar de fapt nu era...si cica daca vreau sa fac o expertiza frate.....

Mi sa pare mie sau service-ul ATS e de tot kkt-ul?!
:shock:

Scris: Vin 17-Apr-2009 17:32
de history
In anumite cazuri mecanicii nu lasa sa se scurga tot uleiul. Asa inlocuiesc 2, 3 litri, restul la ramane. Masina nu se strica, dar platim in plus. Am auzit si de cazuri in care filtrul de ulei era inlocuit cu altul, tot uzat, eventual de alta culoare.

Scris: Vin 17-Apr-2009 18:25
de PEDROS69
uleiul pe langa calitatile de ungere trebuie sa aibe si proprietati de detergent pentru a "spala'" depunerile de carbon din motor, trebuie sa fiti ingrijorati daca puneti la diesel un ulei si el sta mult timp galben auriu ca un sortiment de ulei de gatit, acela este sigur un ulei prost. La schimbul de ulei in regim de service putini dintre mecanici au rabdare sa se scurga vechiul ulei complet deoarece ar trebui sa se invarta minim vreo 4 ore pe langa masina, asa ramane destul ulei vechi in motor si odata cu prima pornire se amesteca si devine negru. Solutia pe care o aplic eu este urmatoarea: cu motorul cald pun un flacon de engine flash o las cam 5 minute sa mearga la diferite turatii stand pe loc , apoi uleiul si filtrul jos pauza vreo 4 ore sau chiar o las peste noapte pe elevator cu busonul scos, apoi pus busonul,filtrul adaugat uleiul proaspat si gata . Garantat ca nu se mai inegreste dupa 50 Km parcursi.

Scris: Vin 17-Apr-2009 18:49
de bogdan78
Da. Si eu am impresia ca cel mai bine este sa schimb personal uleiul. :) poate se ofera cineva sa faca un tutorial.

Scris: Vin 17-Apr-2009 18:53
de khan
in baie ramin 30-50 gr ulei daca il lasi sa curga doar citeva minute in loc de citeva ore. in motor insa, in multele unghere pe care le are, ramine mult mai mult, ala nu se scurge de acolo nici dupa 2 nopti si 2 zile, asta e cauza innegririi rapide a uleiului la diesel. oricum, e bine de folosit engine flush, asta e clar, iar cine vrea un motor luna, sa schimbe la 7k km uleiul si sa foloseasca engine flush mereu si un ulei f bun

Scris: Vin 17-Apr-2009 20:34
de bogdan78
Totusi daca se foloseste un ulei bun si se pastreaza intervalele de schimb recomandate de producator, faptul ca uleiul este negru nu ar trebui sa indice o scadere a performantelor sale.

Scris: Sâm 18-Apr-2009 05:40
de PEDROS69
Din contra un ulei negru din zille noastre arata faptul ca si-a facut datoria. reticenta la culoarea neagra vine din mostenirile noastre cu uleiurile romanesti de pe la Petrom care se ardeau pur si simplu in motor daca nu erau schimbate intr-un interval rezonabil, din experienta la 100Km un motor de Dacia avea pe capacul de la culbutori depuneri de carbon de aptroximativ 1cm aproape suruburile care reglau jocul termic sapau in acesta mazga neagra e astai DLack Death vezi mai multe informatii aici http://www.carbibles.com/engineoil_bible.htlm.