revizia de 20.000 km
Moderator: Echipa Tehnica
revizia de 20.000 km
va salut.pe scurt:am "implinit" 20.000 km si-s curios cat costa aceasta revizie.este oare o problema ca nu pot ajunge chiar la 20.000 cu ea in service?are ceva daca ajung pe la 20.100-20.200? multumiri anticipate!
Re: revizia de 20.000 km
sosorin scrie:va salut.pe scurt:am "implinit" 20.000 km si-s curios cat costa aceasta revizie.este oare o problema ca nu pot ajunge chiar la 20.000 cu ea in service?are ceva daca ajung pe la 20.100-20.200? multumiri anticipate!
Conform cartii de service , revizia tre' facuta la 30mii , dar ATS-ul au propus 20 , asa ca , daca "intarzii" cu 100 / 200 km nu cred ca or sa fie probleme.
Salut!
Am vreo 16k Km si am dat mail la un service autorizat sa ma programeze pentru revizia de 20k (probabil in inca 2 saptamini voi avea vreo 17-17.5k). Pe linga operatiunile normale care se fac la revizie am mai cerut urmatoarele:
===
- verificare geometrie;
- verificare stare suspensii (am inteles de la dealerul din iasi se pot efectua gratuit). Suspensiile lucreaza super, doar ca la cum se aud mi-e sa nu aiba ceva probleme, pierderi de presiune in amortizoare sau altceva. In plus mansoanele de la amortizoarele din spate sint cazute si trebuiesc fixate (faptul ca sint cazute duce la o amplificare a zgomotului pe care-l fac amortizoarele). E o problema clasica la C4 din cite am inteles;
- schimbare colier evacuare. E un colier la evacuare care nu face priza la rece si cind schimb treptele masina scritiie pina sa se incalzeasca. Colierul trebuie schimbat, din discutiile cu alte persoane de la alte service-uri sau alti posesori de C4 cu aceeasi problema nu se rezolva prin reglare. Si asta e o problema clasica (deci probabil schimbul se va face pe garantie);
- investigare/rezolvare trancaneli portiera pasager dreapta (probabil boxa pluteste pe acolo);
- investigare/rezolvare trancaneli prin spate (se aude un zgomot metalic pe la banchete);
- investigare/rezolvare trancaneli undeva sub parbriz, aparent plasticele dintre parbriz si capota nu sint prinse ca lumea;
- mai trebuie fixat si lipit ceva care nu stiu cum se cheama, e acea bagheta care fixeaza parbrizul pe montan. Bagheta din stinga (cea din dreptul soferului) s-a dezlipit in partea de sus (asta cam dupa 2 luni dupa ce am luat masina). Tot problema clasica.
===
Mai sint chestii ascunse pe care nu am eu cum sa le identific si ar fi trebuit sa le cer? Inca nu am primit raspuns de la ei (e service-ul din suceava, am inteles ca si astia sint super ok, dar daca cumva fac figuri macar sa stiu sa ma duc la brasov sau in alta parte).
Am vreo 16k Km si am dat mail la un service autorizat sa ma programeze pentru revizia de 20k (probabil in inca 2 saptamini voi avea vreo 17-17.5k). Pe linga operatiunile normale care se fac la revizie am mai cerut urmatoarele:
===
- verificare geometrie;
- verificare stare suspensii (am inteles de la dealerul din iasi se pot efectua gratuit). Suspensiile lucreaza super, doar ca la cum se aud mi-e sa nu aiba ceva probleme, pierderi de presiune in amortizoare sau altceva. In plus mansoanele de la amortizoarele din spate sint cazute si trebuiesc fixate (faptul ca sint cazute duce la o amplificare a zgomotului pe care-l fac amortizoarele). E o problema clasica la C4 din cite am inteles;
- schimbare colier evacuare. E un colier la evacuare care nu face priza la rece si cind schimb treptele masina scritiie pina sa se incalzeasca. Colierul trebuie schimbat, din discutiile cu alte persoane de la alte service-uri sau alti posesori de C4 cu aceeasi problema nu se rezolva prin reglare. Si asta e o problema clasica (deci probabil schimbul se va face pe garantie);
- investigare/rezolvare trancaneli portiera pasager dreapta (probabil boxa pluteste pe acolo);
- investigare/rezolvare trancaneli prin spate (se aude un zgomot metalic pe la banchete);
- investigare/rezolvare trancaneli undeva sub parbriz, aparent plasticele dintre parbriz si capota nu sint prinse ca lumea;
- mai trebuie fixat si lipit ceva care nu stiu cum se cheama, e acea bagheta care fixeaza parbrizul pe montan. Bagheta din stinga (cea din dreptul soferului) s-a dezlipit in partea de sus (asta cam dupa 2 luni dupa ce am luat masina). Tot problema clasica.
===
Mai sint chestii ascunse pe care nu am eu cum sa le identific si ar fi trebuit sa le cer? Inca nu am primit raspuns de la ei (e service-ul din suceava, am inteles ca si astia sint super ok, dar daca cumva fac figuri macar sa stiu sa ma duc la brasov sau in alta parte).
Ultima oară modificat Lun 11-Dec-2006 22:28 de către mituc, modificat 1 dată în total.
Ok.
Am facut revizia (la 16788km) , m-a costat cu tot cu un set de parfumuri 518.13RON (120RON manopera).
M-au intrebat de 2 ori daca e vorba de revizia de 20k, odata cind au vazut-o si inca odata cind trageau de roti si verificau suspensiile (i-am intrebat si a spus ca nu ar arata de 20 ).
Bajetii au inlocuit uleiul (motorul e ceva mai silentios acuma), filtrul de polen (daca zvirleam niste apa pe el crestea un griu de toata frumusetea, si inviau si boarzele de prin el), filtrul de aer (asta arata bine), mi-au echilibrat o roata (ca-mi batea la peste 130Kmph, dupa ce mi-am pus cauciucuri de iarna) mi-au rezolvat si problema cu boxa.
Problema cu lagarul ala la evacuare au spus ca or s-o faca cind vor intra si in cutie ca nu e grava, e mai mult estetica (am tins sa fiu de acord).
Mi-au tras si "ciorapii" mai sus, deocamdata stau si nu se mai aud pocniturile alea pe acolo.
Bagheta aia de pe montan nu mi-au lipit-o, ba chiar a trebuit sa-i mai bag vreo 2 pumni s-o fac sa stea ca inainte de a trage un gica de la vopsitorie de ea (deci nu mecanicii) si am sa merg la un service local s-o lipesc cu ceva.
Am facut revizia (la 16788km) , m-a costat cu tot cu un set de parfumuri 518.13RON (120RON manopera).
M-au intrebat de 2 ori daca e vorba de revizia de 20k, odata cind au vazut-o si inca odata cind trageau de roti si verificau suspensiile (i-am intrebat si a spus ca nu ar arata de 20 ).
Bajetii au inlocuit uleiul (motorul e ceva mai silentios acuma), filtrul de polen (daca zvirleam niste apa pe el crestea un griu de toata frumusetea, si inviau si boarzele de prin el), filtrul de aer (asta arata bine), mi-au echilibrat o roata (ca-mi batea la peste 130Kmph, dupa ce mi-am pus cauciucuri de iarna) mi-au rezolvat si problema cu boxa.
Problema cu lagarul ala la evacuare au spus ca or s-o faca cind vor intra si in cutie ca nu e grava, e mai mult estetica (am tins sa fiu de acord).
Mi-au tras si "ciorapii" mai sus, deocamdata stau si nu se mai aud pocniturile alea pe acolo.
Bagheta aia de pe montan nu mi-au lipit-o, ba chiar a trebuit sa-i mai bag vreo 2 pumni s-o fac sa stea ca inainte de a trage un gica de la vopsitorie de ea (deci nu mecanicii) si am sa merg la un service local s-o lipesc cu ceva.
-
- simpatizant
- Mesaje: 80
- Membru din: Mie 01-Noi-2006 20:15
- Localitate: IASI
-
- simpatizant
- Mesaje: 80
- Membru din: Mie 01-Noi-2006 20:15
- Localitate: IASI
Felicitari celor din Suceava!
mituc scrie:dannastasa scrie:La ce service ai fost?
In Suceava la Fetcom. Sint super ok bajetii de acolo (ca si cei de la Foscani si Brasov de altfel). Ma bucur ca nu avem "ATS"-uri prin zona...
Cand am vazut mesajul asta nu am putut decat sa completez si eu cuvintele de lauda pentru cei din Suceava de la Fetcom, la urmatoarea revizie imi fac drum in Suceava, chiar daca sunt din Bucuresti.
Bravo lor, tututor din Suceava, incepand de la vanzari si pana la ultimul baiat din Service cu seful in frunte doar cuvinte de lauda si sa o tina tot asa.
Norocosule!
Ah si sa nu uit ca topicul era despre costul reviziei. Pe mine m-a costat 400 RON si s-a facut schimbul de ulei si filtrele.
daca mai sunt interesati preturile sunt urmatoarele:
filtru aer = 60.09
filtru ulei = 40.17
filtru polen = 61.54
ulei (5w40) = 31.97 / litru
manopera = 51.17 / ora
timpul normat e aprox 2 ore. eu am avut reducere, adica schimbul de ulei a fost gratuit, deci am platit 1,5 ore.
(preturile sunt cu tva)
filtru aer = 60.09
filtru ulei = 40.17
filtru polen = 61.54
ulei (5w40) = 31.97 / litru
manopera = 51.17 / ora
timpul normat e aprox 2 ore. eu am avut reducere, adica schimbul de ulei a fost gratuit, deci am platit 1,5 ore.
(preturile sunt cu tva)
zambeste, maine va fi mai rau.
Înapoi la “Revizii si rechemari”
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 10 vizitatori
- Cauta in forum
- Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
- PARTENERI
- Link-uri utile
- Statistici
- Totals
Total mesaje 187762
Total subiecte 18621
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 24
Users per day: 2
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11707
Cel mai nou membru catalinos