Pagina 1 din 2
Revizie la 15k
Scris: Mie 25-Apr-2007 18:53
de Codrin
Nu am fost pe aici de mult...oricum "Salut!". de cand nu am mai fost pe aici am parcus vreo 15k km si pot spune ca per total sunt multumit de Citroen-ul meu, dar trebuie sa subliniez ca radio-ul din dotare e de kk pierde semnal...in sfarsit, ca sa nu fiu off topic vreu sa va intreb daca vi se pare mult 522,30 RON revizia la 15k, cei de la Citroen spunandu-mi ca au schimbat filtrele ( nu au specificat care ) si uleiul. Manopera a fot vreo 140 RON si de restul filtre si ulei. V-am pus intrebarea asta deoarece atunci cand i-am sunat pentru programare mi-au spus ca ma va costa undeva pe la 420 RON. Oricum...am platit!
Scris: Mie 25-Apr-2007 23:00
de vladut_v
Nu ai trecut pe factura clar, tot ce s-a schimbat ?
Ti-o fi schimbat si filtrul de aer sau ceva asemanator. De regula se schimba la 30.000 dar la jegu' din jur posibil sa fi fost deja imbacsit!
Scris: Vin 11-Mai-2007 21:08
de seridan
Astazi am facut prima revizie de 15.000 Km la ATS Pipera.
M-a costat 412 ron. Au schimbat uleiul, filtrul de ulei si filtrul de polen.
Au fost foarte corecti
Scris: Mar 17-Iul-2007 09:21
de nero
Pe mine m-a costat 412 RON revizia de 15k si 385 RON revizia de 30k
Scris: Mar 17-Iul-2007 11:41
de calin13
Stati putin.
De ce faceti voi revizia la 15 000 Km? In cartea de service, pentru C4 meu - 1.4 16V - imi scrie la 30 000 Km pentru conditii normale de exploatare si la 20 000 Km pentru conditii severe. E bifa pusa in chenarul cu conditii severe de exploatare - adica Romania - dar si asa, revizia e la 20 000 Km. Exceptand cea care se face la 1500 - 2500...
Gresesc eu?
Putin off - pai tinand cont ca la Solenza o revizie era in jur de 250 - 350Lei si se facea la 10 000 Km, eu zic ca pretul pentru o revzie la Citroen e foarte bun...
Scris: Mar 17-Iul-2007 14:38
de nero
La dizel revizia se face la 20k, dar avand in vedere ca merg (a se citi stau) mult in trafic in bucuresti prefer sa o fac la 15k.
Scris: Lun 08-Oct-2007 21:38
de DaRock
Salut baieti,
scz nu am mai trecut pe aici de ceva vreame dar chiar ma interesa subiectul asta cu revizia de 15.000. Am fost si eu miercuri cu ea la revizie (in baneasa)...adik acum 5 zile...pretul a fost ok...406RON dar din pacate la doua zile si aprox 50 KM parcursi am zis sa scot si eu joja sa vad ce culoare are uleiul meu...si am constatat ca era mai negru ca cel care il aveam inainte...mai exact ca si cum nu ar fi fost schimbat!!! Si pe deasupra este si peste nivel cam cu inca 1 cm --> deci se intelege ca a fost complectat si nu schimbat nu?! ...daca baia de ulei are 4 l si ei iti pun tot 4 cum poate sa dea peste 5??!!!
Asa ati patit si voi sau doar eu sunt ghinionist si nu mi-au facut astia schimbu'?!
Iar azi cand am fost sa ma cert cu ei, mi-am pierdut pe acolo vreo 5 ore ca a incercat unu de acolo sa ma convinga ca asa se inegreste diesel-ul (instantaneu..uleiul)....ia facut schimbu lu una tot la un c4 diesel in fata mea si apoi cand a terminat cu masina si a scoso afara a venit sa imi demonstreze ca e negru..dar de fapt nu era...si cica daca vreau sa fac o expertiza frate.....
Mi sa pare mie sau service-ul ATS e de tot kkt-ul?!
Scris: Lun 08-Oct-2007 23:25
de mbc
Si uleiul meu a fost negru la a doua zi dupa schimbul de ulei... Total Quartz 9000, adica fix de care ai si tu. Uleiul a fost schimbat in fata mea

de catre un cunoscut, iar a doua zi cand am verificat nivelul era deja negru. DA, la diesel se innegreste uleiul repede. s-a mai discutat problema asta. Asta nu inseamna nimic. Nu cred ca s-ar fi riscat cei de la ats sa nu schimbe uleiul.
Scris: Mar 09-Oct-2007 08:39
de DaRock
Da ok,
am mai auzit si de la altii ca se inegreste imediat dar atat de negru in doar 50KM ?......e mai negrru decat negru

...
Scris: Mar 09-Oct-2007 10:21
de nicum
Da, la motoarele turbo-diesel, uleiul se inegreste foarte repede. Daca nu ai fost de fata, nu mai ai decit sa il duci la analiza. Daca vrei sa fii sigur, mai schimba-l o data, dar de data asta, sa vezi tu cu ochii tai ce ulei si cit ulei se pune.
La schimbarea uleiului se schimba si filtrul de ulei. Uleiul se inegreste repede, dar filtrul de ulei se murdareste mai greu, pe exterior cel putin. Vezi in ce stare e filtrul tau.
Scris: Mar 09-Oct-2007 10:28
de DaRock
aha,
ms de sfat! E o ideea buna la care nu m-am gandit ;)
Scris: Joi 25-Oct-2007 17:22
de marius.macavei
Salutare...
Mai baieti si eu am un C4 1.6 HDI Inca nu am ajuns la revizia de 15000 (in prezent am 8100 km aprox). Aici in Cluj astia nu se prea risca sa faca minuni si a nu iti schimbe uleiul. Si apropo de innegritul uleiului se practica foarte bine la diesel. si cel care vrea sa isi testeze uleiul paote sa ma intrebe pe mine ca este o metoda foarte simpla.
Iti trebuie doar o foaie de hartie (sugativa) si cativa picuri de ulei..
Cine ii interesat ma poate intreba.....
Scris: Joi 25-Oct-2007 17:41
de eugenro2001
Pai scrie aici si asa cine e interesat va gasi raspunsul imediat.
Scris: Joi 25-Oct-2007 17:46
de alphie
mie mi-a spus un mecanic cand mi-a schimbat uleiul ca la diesel se innegreste dupa primii 200 de km, deci probabil se testeaza densitatea sau consistenta nu?
Scris: Joi 25-Oct-2007 19:00
de marius.macavei
Deci Metoda cea mai simplade sa iti testezi daca mai merge uleiulde motor este urmatoare..... toti transporatotrii o folosesc(reduc costurile)
1. iei o bucata de hartie de sugativa
2. pui in 5 puncte diferite 5 picaturi de ulei din motor
3. lasi hartia 30-45 minute sa se impregneze uleiul in ea
4. pe hartie in jurul punctelor o sa se faca 2 cercuri unul inchis(negru) si unul mai deschis(mai auriu)
5. se masoara diametrele cercurilor concetrice
6. se aplica urmatoarea formula
[diametrul cercului inchis la culoare(negru)/diametrul cercului deschis la culoare(auriu)] *100
repetati operatiile de la 4 in jos pentru toate punctele de pe foaie
Daca valoarea obtinuta este sub 35 atunci uleiul trebuie schimbat sau nu a fost schimbat
Atentie aceasta metoda este una didactica si simpla mai sunt si alte metode dar sunt mult mai complexe si necesita dipsozitive complexe.
Sper sa va fie de ajutor....
God bless
