Pagina 1 din 1

Filtru de particule

Scris: Mie 20-Aug-2014 10:43
de MIG27
Salut.
Cum pot afla daca masina are Filtru de particule.
M-am uitat in cartea de romania (inmatriculata) si nu e specificat nimic despre filtru.
Asta inseamna ca nu are?

Scris: Joi 21-Aug-2014 06:09
de Gabitzu
salut,
lasa aici un cod VIN si verificam.

Re: Filtru de particule

Scris: Mar 08-Noi-2016 11:01
de andreigtc
Salut! As vrea si eu sa stiu daca am filtru de particule, las mai jos seria de sasiu. Multumesc!
VF7LA9HYC74590066

Re: Filtru de particule

Scris: Mar 08-Noi-2016 14:14
de MARIAN
Nu are. :)

Vehicle family C4
AS RPO No 10980 88 1 0489
Warranty Start Date 17/01/2007
Engine serial number 10 JB73 3049426
Gearbox serial number 20 DM69 1262460
OPB I003
BER e2*2001/116*0302*02
General information
PRODUCT TYPE CAR
COMMERCIAL MARQUE/COMPONENT TYPE CITROEN
VEHICLE FAMILY C4
SILHOUETTE 3 DOOR SALOON
TRIM LEVEL SX VTR
ENGINE DIESEL TURBO DV6TED4 WITHOUT FAP
TRANSMISSION BVM5
PAINT TYPE METALLIC PAINTWORK
BODY COLOUR EXL - PAINT OBSIDIAN BLACK
INTERIOR TRIM TYPE WEAVE TRYWEB + CLOTH SPRINT "SP"
UPHOLSTERY COLOUR "FZ"
GEARBOX (CHARACTERISTICS) BE4-5L MANUAL GEARBOX
ENGINE (TYPE) EV/DV
OTHER BADGE, " MISC. " WITHOUT FULLER BADGE

Vehicle characteristics
TRIM LEVEL SX VTR
PAINT TYPE METALLIC PAINTWORK
BODY COLOUR EXL - PAINT OBSIDIAN BLACK
INTERIOR TRIM TYPE WEAVE TRYWEB + CLOTH SPRINT "SP"
UPHOLSTERY COLOUR "FZ"
GEARBOX (CHARACTERISTICS) BE4-5L MANUAL GEARBOX

Fuel supply-Engine
ENGINE DIESEL TURBO DV6TED4 WITHOUT FAP
FUEL SUPPLY DIRECT EXCHANGE TURBO INJECTION
DIESEL FILTER WATER DETECTOR WITH DIESEL FILTER WATER DETECTOR
CYLINDER BLOCK (MATERIAL) CRANKCASE ALUMINIUM
FUEL DIESEL FUEL
EMISSIONS STANDARD (ENGINE) ANTI DEPOLLUTION L5 (ENGINE)
ENGINE (TYPE) EV/DV
CAPACITY 1600 CM3
CATALYTIC CONVERTER 2-COMPONENT PLATINUM FILTER CATALYSER
OIL COOLER MNTG WATER/OIL EXCHANGER ON ENGINE
COOLING MOTOR RADIATOR TH : 27 - 21 DM2 BRAZED ALUMINIUM
CRANKCASE GAS CIRCUIT HEATING W/O HEATER CASING GAS CIRCUIT
EOBD SELF-DIAGNOSIS SYSTEM "EOBD" AUTO-DIAGNOSTIC WITHOUT ACCELEROMETER
VEHICLE TECHNICAL DEPOLLUTION L5 VEHICLE TECHNICAL DEPOLLUTION
PARTICLE FILTER WITHOUT PARTICLE FILTER
FAN 2 FANS , 2 RATES , IMPROVED 130WAERO
FUEL VAPOUR RETRIEVAL WITHOUT PETROL VAPOUR RECUPERATION
INJECTION ASSOCIATED VARIANT MOUNTING BOSCH
TANK FILTER RESERVOIR FILTER INTERIOR

Re: Filtru de particule

Scris: Lun 05-Iun-2017 12:53
de alex-pic
Salut,
Vreau sa imi cumpăr un C4,din Olanda si nu am găsit decât diesel(ceva care sa imi placa). Am citi pe acest forum despre lichid eolys. Este vreun senzor care sa iti arate daca trebuie completat? Sau daca se aprinde senzorul,vânzătorul il poate reseta/anula?

Mulțumesc

Re: Filtru de particule

Scris: Lun 05-Iun-2017 22:25
de wonka
pe o piata unde 90% din masini sunt pe benzina, e ciudat ca n-ai gasit decat diesel.

totusi, cand se termina lichidul, o sa primesti o avertizare in bord, cum ca nu prea mai e si trebuie completat. din cate stiu, o reumplere+resetare de senzori e in jur la 100€. in principiu lichidul se termina intre 150.000km-180.000km, dupa caz; poate fi mai devreme sau mai tarziu, depinde in ce regim s-a folosit masina. senzorul se reseteaza odata cu umplerea rezervorului de lichid. de anulat nu cred ca poate fi vorba, legislatia fiind destul de stricta, nu ca la noi unde il poti da jos si sa poluezi in voie. daca traseul tau e preponderent urban si nu mergi mai mult de 20-25.000km pe an, ia-ti benzina. o sa ai mult mai putine batai de cap. iar consumul ala de cel mult 2l in plus fata de diesel, il scazi la pretul de achizitie, la revizii.

ia in considerare faptul ca o masina pe benzina parcuge, in olanda, in medie, 30.000km pe an. olandezul nu isi ia diesel decat daca merge mai bine 40-50.000km pe an.


Sent from my iPhone using Tapatalk