Pagina 1 din 2

Presiune roti

Scris: Lun 19-Mar-2007 21:13
de rad0
ce parere aveti de presiunea indicata pe usa masinii? mi se pare exagerat acel 2,4 fata 2,1 spate la gol :roll: ....eu le tin cu presiune mult mai mica ..cam 2,1 fata si 2 spate...oricum suspensia e destul de rigida la asa valori distrugi o gramada de piese...dar se uzeaza cauciucurile mai usor..voi la cat le umflati? :?:

Scris: Lun 19-Mar-2007 21:55
de alindumitrescu2k
eu am 2,4 pespate si 2,7 pe fata :!: :?:

Scris: Lun 19-Mar-2007 22:33
de rad0
wow!! in bucuresti cu presiunea asta? suspensiile si bucsele ce zic? cati km ai cu masina? nu te zdruncina?

Scris: Lun 19-Mar-2007 22:42
de alindumitrescu2k
am 5000 km dar majoritatea sunt facuti in afara buc.asa scrie pe abtipildul ala de pe stalpul usi si asa am cumparato din fabrica

Scris: Lun 19-Mar-2007 22:45
de khan
cred ca au cam exagerat cu presiunea aia, sincer. eu as sta pe la 2,3 fata si 2,1 spate. maxim. eventual as mai pune 0,2 in plus cu masina incarcata, dar nu mai mult

Scris: Lun 19-Mar-2007 22:54
de alindumitrescu2k
si eu mam uitat cam stramb cand am citit pe stalp cifrele alea,de obicei stiam ca mai umflate trebuie sa fie rotile din spate in cazul meu este total pe dos si la o diferenta destul de mare chiar sunt curios ceilalti care au c4 cum au presiunea la roti

Scris: Mar 20-Mar-2007 09:54
de rad0
eu la inceput le-am umflat exact cum era pe stalp, am masina de 6 zile am facut aproape 1000 km , cand am venit cu ea de la dealer intr-adevar erau super umflate cauciucurile ..pe la 2,7 ...am mers direct la primul omv si le-am facut cum scria pe usa ..apoi am vazut ca totusi la cea mai mica crapatura se simtea...si in craiova sunt drumuri f bune comparativ cu f multe orase...in plus stiu ca fiind cauciucurile f umflate toate socurile se transmit catre suspensie si restul...adica ele nu prea mai amortizeaza...insa daca le lasi mai moi se duce cauciucul mai repede..deci am optat apoi pt presiunea mai sus mentionata...nu as vrea sa troncane masina din toate incheieturile dupa 15000 km...mai bine ii schimb cauciucurile mai repede :roll:

Scris: Mar 20-Mar-2007 10:36
de Onacus
Presiunea trebuie sa fie asa:
In gol (masina neincarcata) fatza 2.4 spate 2.1
In sarcina (masina incarcata) fatza 2.4 spate 2.7

Scrie pe stalpul de la sofer.

Pentru drumuri nasoale se pot scadea 0.1-0.2 din roti. Dar automat creste consumul, plus ca se solicita cauciucurile. Iar la frane vrei roti umflate, nu dezumflate.

Scris: Mar 20-Mar-2007 11:48
de SAMmy
Eu am 2.5 pe fata si 2.2 pe spate la gol...

Scris: Mar 20-Mar-2007 18:28
de rad0
nu te zdruncina masina? cum ti se pare la mers pe piatra cubica de exemplu?

Scris: Mar 20-Mar-2007 18:56
de colegu
eu am 2.5 ºi pe faÞã ºi pe spate :oops:
asta dacĂŁ barometru' lui "nea gicĂŁ" indicĂŁ bine

Scris: Mie 21-Mar-2007 07:32
de mituc
Oameni buni, pai bagati 3, ca oricum trancane masina, si ce daca o sa trancane si mai tare?...iar voua o sa va trancane coloana si/sau rinichii de la atitea gropi?

Scris: Mie 21-Mar-2007 10:25
de SAMmy
Merge bine tare, si nu troncane mai tare decat inainte... oricum, cred ca de cand le-am verificat ultima oara au mai scazut... ;)

Scris: Mie 21-Mar-2007 12:21
de colegu
singurul drum unde am simĂžit cĂŁ trĂŁncĂŁne maÂşina a fost pe o poÂşircĂŁ de *drum* european din hunedoara, unde puteam sĂŁ am Âşi 1 presiunea :)
trecerile peste calea feratĂŁ(inclusiv tramvai) le iau la vitezĂŁ micĂŁ Âşi nu se simte.

presiune in pneuri

Scris: Mie 21-Mar-2007 13:50
de Tudor-Paul
si eu tot asa am luat-o ...de cu 2.5 fata si 2.5 spate poate ciumpalacii aia de la service o fi zis ca aeru ii pe gratis si de aia le-o umflat asa tare