Remapare C4

personalizarea masinii, de la styling pana la tuning extrem

Moderator: Echipa Tehnica

Matrixu
pasionat
Mesaje: 2318
Membru din: Vin 15-Apr-2005 11:27
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesajde Matrixu » Mie 13-Dec-2006 14:40

Stai un pic asa....alea au kompresor sunt motoare destul de maricele.
La o benzinara chioara(1.4,1.6,2.0 de la citroen de ex), evacuarea nu iti va aduce 30 CP niciodata.
Tot ei zic acolo asa:
Supercharged as well as normally aspirated engines will benefit from the use of KLEEMANN stainless steel headers. A normally aspirated engine will typically gain 7 to 10 percent in horsepower and torque, while a supercharged engine will gain as much as 15 percent in horsepower and torque.
10% din 110CP sunt 11 CP in cel mai fericit caz...

Cresterile alea mari sunt la motoare mari V6,V8 si cu kompresor, unde deja este altceva.
Si mai e ceva..evacuare smechera, fara o admisie adecvata e cam degeaba!!
Dar deja deviem de la remapari....

Avatar utilizator
mituc
pasionat
Mesaje: 885
Membru din: Mar 28-Mar-2006 09:01
Localitate: Iasi
Contact:

Mesajde mituc » Mie 13-Dec-2006 15:35

Inca o treaba: stie cineva daca 307 1.6E si C4 1.6i au aceeasi cutie, sau macar daca etajarea e la fel? Motorul stiu ca e acelasi insa parca la 307 cutia era putin altfel pentru ca e mai grea (si mai puturoasa), dar nu sint sigur. E cineva pe aici care a condus ambele modele?
Ultima oară modificat Mie 14-Feb-2007 18:55 de către mituc, modificat 1 dată în total.

stevey
pasionat
Mesaje: 396
Membru din: Joi 15-Dec-2005 00:43
Localitate: romania
Contact:

Mesajde stevey » Mie 13-Dec-2006 18:35

Daca iti faci chip tuning sa ne tii la curent cum se comporta...poate imi fac si eu,dar dupa ce merg cu ea la upgradeu de airbag si cateva verificari asta dupa sarbatori... :) aaa si cat te-a costat ca am inteles ca variaza pretul in functie de ce ii faci.

Avatar utilizator
Adrian
pasionat
Mesaje: 439
Membru din: Dum 18-Sep-2005 18:47
Localitate: Bucuresti

Mesajde Adrian » Mie 13-Dec-2006 20:20

Eu nu mi-as face chip-ul pentru putere.. Mai mult pt cuplu si consum! Cred ca asta lipseste la motorul asta!
[b:8a91ac8b41]Citroen Spirit on my C4... VTR 1.6i, Obsidien [/b:8a91ac8b41][img:8a91ac8b41]http://www.sloganizer.net/en/style3,C4.png[/img:8a91ac8b41]

Avatar utilizator
bizkit1
simpatizant
Mesaje: 75
Membru din: Dum 17-Sep-2006 14:39
Localitate: bucuresti

Mesajde bizkit1 » Joi 14-Dec-2006 07:28

Sincer nu as face chip tunning...asta inseamna sa fortezi masina peste parametrii ei de functionare, daca vreti sa stati sa dati bani pe piese stricate si sa pierdeti timpul prin serviceuri.Am un amic care de cand si-a facut chip tunning numai prin service umbla. Mi se pare o porcarie. Si plus pentru ce iti trebuie atata putere? La noi nu ai unde sa alergi. Mai bine o lasi asa, cat timp merge masina este in regula.

Avatar utilizator
kata
pasionat
Mesaje: 768
Membru din: Joi 03-Mar-2005 15:58
Localitate: Bucuresti

Mesajde kata » Joi 14-Dec-2006 13:30

@T.rac3Er, imi pare bine ca ne intelegem in sfarsit. intr-adevar se pare ca din fizica unele elemente s-au evaporat dar importat e ca te chinui sa dai o explicatie cat decat logica fenomenelor.
si sa nu zici ca ti port ranchiuna iti spun si la ce m am referit: puterea e o consecinta, nu o data de intrare!!! nu poti "creste puterea" din senin, ci doar crescand variabilele care intra in formula puterii! iar dupa cum ai observat in cazul masinilor sint doar 2: cuplul si turatia.
[/quote]

Avatar utilizator
Doc
pasionat
Mesaje: 183
Membru din: Vin 24-Dec-2004 10:17
Localitate: Bucharest
Contact:

Mesajde Doc » Vin 15-Dec-2006 02:02

@mituc: sambata asta o sa ajung in IASI si voi sta cam 4-5 zile. Sper sa ne vedem si sa facem modificarea pentru masina ta. Apropo in Iasi este si un posesor de 307 1.6i 110CP modificat de noi, cred ca nu ai avut ocazia sa il cunosti.

@kata: cand treci sa iti fac si tie modificarea la caruta?

@bizkit1: nu ne spui si ce a facut amicul tau cu masina modificata?? Nu de alta , dar sunt multi viteji care dupa modificare se cred in ferrari si incep sa faca curse la fiecare semafor.

Cu respect,
Doc (Alex Stancu)
Tel: 0788.194.100 / 0751.412.561
Web: www.obdtuning.ro / www.dimsport.ro
ID Yahoo: obdtuning
Chiptuning si Anulare FAP Citroen BY DIMSPORT

Avatar utilizator
kata
pasionat
Mesaje: 768
Membru din: Joi 03-Mar-2005 15:58
Localitate: Bucuresti

Mesajde kata » Vin 15-Dec-2006 12:54

mituc scrie:Inca o treaba: stie cineva daca 307 1.6E si C4 1.6i au aceeasi cutie, sau macar daca etajarea e la fel? Motorul stiu ca e acelasi insa parca la 307 cutia era putin altfel pentru ca e mai grea (si mai puturoasa), dar nu sint sigur. E cineva pe aici care a condus ambele modele?


taica miu are 307 1.6E si am mers de cateva ori cu el. cutia e diferita 100% nu stiu insa ce rapoarte are. cred ca la 307 primele trepte (1-2 cel putin) sint mai scurte.
ce m a intristat e ca aia de pe 307 intra mult mai usor in trepte nu "agata" iar schimbatoru nu are asa joc ca la mine.

regedit
pasionat
Mesaje: 381
Membru din: Sâm 15-Apr-2006 20:01
Localitate: la volan

Mesajde regedit » Vin 15-Dec-2006 16:06

am un amic cu 307 benzina si agata mai rau ca la mine. cred ca pana la urma e de lot ... sau de cum asezi timoneria si regimurile de schimbat

Avatar utilizator
mituc
pasionat
Mesaje: 885
Membru din: Mar 28-Mar-2006 09:01
Localitate: Iasi
Contact:

Mesajde mituc » Lun 18-Dec-2006 08:40

:?: :?: :?:
Ultima oară modificat Mie 14-Feb-2007 18:55 de către mituc, modificat de 3 ori în total.

Avatar utilizator
mituc
pasionat
Mesaje: 885
Membru din: Mar 28-Mar-2006 09:01
Localitate: Iasi
Contact:

Mesajde mituc » Lun 18-Dec-2006 08:40

...ahhhaaahhhhaaaaaaaaaaa.... :) :) :)

dannastasa
simpatizant
Mesaje: 80
Membru din: Mie 01-Noi-2006 20:15
Localitate: IASI

Mesajde dannastasa » Lun 18-Dec-2006 08:53

si cum e??? trage mai bine? :roll:

Avatar utilizator
T.rac3Er
pasionat
Mesaje: 644
Membru din: Mar 08-Aug-2006 12:22
Localitate: bucuresti

Mesajde T.rac3Er » Lun 18-Dec-2006 09:45

baga si tu un grafic al curbelor cuplu/putere...banuiesc ca iti ofera si asa ceva tunerul respectiv..nu doar mestereala si gata "uite puterea, pe barba mea"...
nu de-alta dar chiar vreau sa vad ce imbunatatiri practice iti ofera...care e cresterea de cuplu, pe ce plaja si respectiv puterea daca e mai putin abrupta acea panta (mai multa putere mai de jos) :D
[img:177922ea83]http://img221.imageshack.us/img221/4179/cityracercp1.jpg[/img:177922ea83]

OPUS Workshop
:: LED designs ::

SAMmy
pasionat
Mesaje: 431
Membru din: Mie 11-Oct-2006 23:00
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesajde SAMmy » Lun 18-Dec-2006 09:57

A BIT OFF: @mituc: si cu garantia cum ramane???
Citroën C6 Exclusive
Citroën C4 Coupé VTR

Matrixu
pasionat
Mesaje: 2318
Membru din: Vin 15-Apr-2005 11:27
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesajde Matrixu » Lun 18-Dec-2006 10:02

Probabil va urma si a mea, in curand. Ramane de vazut si de analizat.
Mituc, zi si tu mai multe, ca doar ti-ai facut masina mai puternica :lol: . Daca ai si niste grafice ar fi bine, sau macar Dok sa puna niste grafice la motorul de 1.6 daca are.
@Sammy, garantia ramane la locul ei, ca doar nu ii pune nimeni masina pe dyno la service..
Ultima oară modificat Lun 18-Dec-2006 10:03 de către Matrixu, modificat 1 dată în total.


Înapoi la “Tuning/Audio C4”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 9 vizitatori

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187776
    Total subiecte 18654
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 23
    Users per day: 1
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11818
    Cel mai nou membru alexanes