Filtru de aer c4
Moderator: Echipa Tehnica
Filtru de aer c4
Am si eu o intrebare, m-am uitat azi sub capota si nu vedeam unde e filtru de aer, pana la urma am descoperit o cutie de plastic care avea un colacel pe el, aveam de gand sa pun unul sport dar e cam ciudata cutia aia si imi e frica sa nu aiba cine stie ce senzor ceva sau mai stiu eu ce prosti. Poate sa ma ajute cineva? Eu vreau sa stiu daca e vreo problema daca o scot de acolo?
- White Wizard
- pasionat
- Mesaje: 246
- Membru din: Mar 15-Noi-2005 19:38
- Localitate: Bucuresti
Re: Filtru de aer c4
x3msrk scrie:am descoperit o cutie de plastic care avea un colacel pe el
Acea "cutie" este difuzorul de aer. Fitru de aer este chiar in dreapta motorului, intr-o cutie dreptunghiulara de plastic!
Vezi ca cei de la K&N au scos un filtru sport pt. C4, daca te intereseaza!
Re: Filtru de aer c4
White Wizard scrie:x3msrk scrie:am descoperit o cutie de plastic care avea un colacel pe el
Acea "cutie" este difuzorul de aer. Fitru de aer este chiar in dreapta motorului, intr-o cutie dreptunghiulara de plastic!
Vezi ca cei de la K&N au scos un filtru sport pt. C4, daca te intereseaza!
Salut, m-ar interesa pe mine un filtru de C4 K&N, dar nu stiu unde pot gasi . Ai vreo adresa din romania sau trebuie comandat din afara ?
pentru a gasi filtru care ti se potriveste vezi aici:
http://knfilters.com/search/appsearch.aspx
de adus ti-l aduc de afara baietii de la premiumbrands (de ex.).
http://www.premiumbrands.ro
http://knfilters.com/search/appsearch.aspx
de adus ti-l aduc de afara baietii de la premiumbrands (de ex.).
http://www.premiumbrands.ro
-
- just curious
- Mesaje: 19
- Membru din: Vin 11-Aug-2006 10:33
- Localitate: Bucuresti
Costa peste 150 euro fara tva . Se merita daca ai de unde sa-i aduci aer rece , adica priza directa de aer , altfel degeaba dai banii , ca sa nu mai spun ca faci mai mult rau motorului . Nu uita ca filtrul de aer sport iti da maimult flux de aer dar filtreaza numai 85-90% din impuritatile care le filtreaza filtrul de aer stock . Tot ce vezi cu acele filtre sport care sunt instalate la vedere direct pe motor sunt de poze nu de performante . Ceva f bune sunt si cele de la Pipercross , Vyper-urile care au carcasa din carbon si folosesc o tehnologie care raceste aerul prin forma si componentele filtrului . Ala este singurul filtru profesional care mi-a placut . In rest ... mai bine tragi o teava si iei din Vitan un filtru de 50 ron si ai rezolva problema !
P.S. Pentru initiatorul topicului : daca nu ai cunostinte in domeniu si nu te-ai documentat indeajuns despre masina , motorul si domeniul de tuning te sfatuiesc sa te duci la o firma specializata . Sincer m-a amuzat comentariul tau .
P.S. Pentru initiatorul topicului : daca nu ai cunostinte in domeniu si nu te-ai documentat indeajuns despre masina , motorul si domeniul de tuning te sfatuiesc sa te duci la o firma specializata . Sincer m-a amuzat comentariul tau .
Ok, m-am decis sa mai fac un pas, si anume sa-mi schimb filtrul de aer. Cum mi s-a redus consumul de carburant dupa remapare am zis ca sa-l aduc la loc cu un filtru de aer mai bun. Desi nu e neaparat sa creasca consumul la loc, cel putin nu iarna cind aerul e rece si ECU-ul nu tre' sa raceasca pistoanele cu benzina (sau o sa creasca ca sa fie amestecul in proportiile care trebuie? Whatever, mai vad eu, e neinteresant deocamdata).
Ce recomandati: JR sau K&N? De ce?
Din cite-mi dau eu seama o sa zboare toata caseta aia in spatele careia e ascuns filtrul de aer, ca sa poata baga filtrul ala conic (cel putin pentru JR, ca K&N au filtru care merge exact in caseta aia parca).
P.S.: Adriane, nu sari in sus ca-mi iau si jante, da? Numai sa primesc o donatie, asteapta si tu oleaca, ca poate-mi iau si "bodi chit" ca tot mi-a scapat un homeless un brat de lemne peste stopul stinga-spate de mi l-a fisurat, iar cind a impins cu genunchiul sa ridice lemnele (sa nu le scape jos in balta) mi-a belit si aripa de vopsea.
Ce recomandati: JR sau K&N? De ce?
Din cite-mi dau eu seama o sa zboare toata caseta aia in spatele careia e ascuns filtrul de aer, ca sa poata baga filtrul ala conic (cel putin pentru JR, ca K&N au filtru care merge exact in caseta aia parca).
P.S.: Adriane, nu sari in sus ca-mi iau si jante, da? Numai sa primesc o donatie, asteapta si tu oleaca, ca poate-mi iau si "bodi chit" ca tot mi-a scapat un homeless un brat de lemne peste stopul stinga-spate de mi l-a fisurat, iar cind a impins cu genunchiul sa ridice lemnele (sa nu le scape jos in balta) mi-a belit si aripa de vopsea.
mituc scrie:P.S.: Adriane, nu sari in sus ca-mi iau si jante, da? Numai sa primesc o donatie, asteapta si tu oleaca, ca poate-mi iau si "bodi chit" ca tot mi-a scapat un homeless un brat de lemne peste stopul stinga-spate de mi l-a fisurat, iar cind a impins cu genunchiul sa ridice lemnele (sa nu le scape jos in balta) mi-a belit si aripa de vopsea.
Moldovenii si glumele lor .. Eu juma sunt moldovean, dar nu reuseam sa scot perlele astea!
Vezi ca ai cam gresit treaba cu filtru... De ce? Pai, intai se face pus filtru, si dupa se face remapare! De ce? Pai, e posibil acum sa iti mearga mai prost masina, cu filtru... Se face remapare cu parametri diferiti.. Caci, se calculeaza altfel amestecul si etc.. Asa stiam ca sunt la masinile turbo.. La bushita ta o fi altfel!
Acum o sa scoata si zgomot....
PS: Sa vezi ca mi-am pus si neoane, SIC!!!! E un mic OZN acum, cu personalitate :P
[b:8a91ac8b41]Citroen Spirit on my C4... VTR 1.6i, Obsidien [/b:8a91ac8b41][img:8a91ac8b41]http://www.sloganizer.net/en/style3,C4.png[/img:8a91ac8b41]
Matrixu scrie:Fa-ti si evacuarea daca tot iti faci admisia ;).
Daca vrei performante, una fara alta nu prea se poate.
E si aia in plan, insa dupa jante. Nu-mi gasesc astia oz ultraleggera pentru c4 de nici o culoare, probabil o sa pun unele care se potrivesc la profilul prezoanelor, ET si-s apropiate ca dimensiuni (7" sau 7.5" latime) si asta va fi.
Oricum filtrul (daca e sanatos) ar trebui sa-mi aduca 8-10CP la motorul actual. Ma gindesc la unul de la JR cu admisie directa insa... hm... parca n-as umbla la caseta aia (in sensul ca s-o elimin).
Daca schimb si evacuarea ar trebui sa mai cistig vreo 5CP, poate mai mult, nu stiu si nici nu am pe cine sa intreb, ca toti is secretosi si tre' sa-i picuri cu ceara sa-ti sopteasca macar un "da" sau "nu".
Stie cineva dimensiunile exacte de la filtrul de aer de la C4 1.6i?
Pe site-ul astora de la K&N la cautare dupa filtru pentru C4 cu motor de 1.6 imi da vreo 3 filtre, probabil unul e pentru benzinarul 1.6i, unul e pentru HDI-ul de 110 si unul pentru cel de 92. Dupa proportii pare a fi asta:
http://www.knfilters.com/search/product ... od=33-2847
dar nu sint sigur.
Pe site-ul astora de la K&N la cautare dupa filtru pentru C4 cu motor de 1.6 imi da vreo 3 filtre, probabil unul e pentru benzinarul 1.6i, unul e pentru HDI-ul de 110 si unul pentru cel de 92. Dupa proportii pare a fi asta:
http://www.knfilters.com/search/product ... od=33-2847
dar nu sint sigur.
mituc scrie:Matrixu scrie:Fa-ti si evacuarea daca tot iti faci admisia ;).
Daca vrei performante, una fara alta nu prea se poate.
E si aia in plan, insa dupa jante. Nu-mi gasesc astia oz ultraleggera pentru c4 de nici o culoare, probabil o sa pun unele care se potrivesc la profilul prezoanelor, ET si-s apropiate ca dimensiuni (7" sau 7.5" latime) si asta va fi.
Vezi ca a deschis cineva un topic despre jante VTS... Si am zis si eu ceva pe acolo care te-ar intersa ;) ... 4x108 nu gasesti decat Wolfrace! ET mere si 8!
[b:8a91ac8b41]Citroen Spirit on my C4... VTR 1.6i, Obsidien [/b:8a91ac8b41][img:8a91ac8b41]http://www.sloganizer.net/en/style3,C4.png[/img:8a91ac8b41]
mituc scrie:Oricum filtrul (daca e sanatos) ar trebui sa-mi aduca 8-10CP la motorul actual. Ma gindesc la unul de la JR cu admisie directa insa... hm... parca n-as umbla la caseta aia (in sensul ca s-o elimin).
Daca schimb si evacuarea ar trebui sa mai cistig vreo 5CP, poate mai mult, nu stiu si nici nu am pe cine sa intreb, ca toti is secretosi si tre' sa-i picuri cu ceara sa-ti sopteasca macar un "da" sau "nu".
Scuza-ma dar m-ai facut sa rad!!!
Eu zic sa schimbi si tips-ul poate mai castigi vreo 20 Cp!!!
Cu un filtru de aer poate mai castigi vreo 2 magari...cai putere cu siguranta nu castigi. DAca un filtru de aer este pus ca la carte exact pt specificatiile masini cu cold air intake o sa mai castigi ceva...dar...si e un mare DAR nu sunt Cp, castigi pur si simplu din faptul ca aerul este mai rece si atunci automat motorul iti da mai multa benzina/motorina (de asta si o masina consuma mai mult iarna), sunt anumiti parametri in computerul motorului.
Si o evacuare o sa iti dea Cp doar daca o schimbi incepand cu serpishori, catalizator sport, traseu din inox cu debit marit, intermediara scoasa, finala sport (preferabil din carbon).
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 1 vizitator
- Cauta in forum
- Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
- PARTENERI
- Link-uri utile
- Statistici
- Totals
Total mesaje 187668
Total subiecte 18616
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 24
Users per day: 2
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11703
Cel mai nou membru Vertu