Ok, m-am decis sa mai fac un pas, si anume sa-mi schimb filtrul de aer. Cum mi s-a redus consumul de carburant dupa remapare am zis ca sa-l aduc la loc cu un filtru de aer mai bun. Desi nu e neaparat sa creasca consumul la loc, cel putin nu iarna cind aerul e rece si ECU-ul nu tre' sa raceasca pistoanele cu benzina (sau o sa creasca ca sa fie amestecul in proportiile care trebuie? Whatever, mai vad eu, e neinteresant deocamdata).
Ce recomandati: JR sau K&N? De ce?
Din cite-mi dau eu seama o sa zboare toata caseta aia in spatele careia e ascuns filtrul de aer, ca sa poata baga filtrul ala conic (cel putin pentru JR, ca K&N au filtru care merge exact in caseta aia parca).
P.S.: Adriane, nu sari in sus ca-mi iau si jante, da? Numai sa primesc o donatie, asteapta si tu oleaca, ca poate-mi iau si "bodi chit" ca tot mi-a scapat un homeless un brat de lemne peste stopul stinga-spate de mi l-a fisurat, iar cind a impins cu genunchiul sa ridice lemnele (sa nu le scape jos in balta) mi-a belit si aripa de vopsea.
