Pagina 1 din 8

Tuning Citroen C4: Linkuri si poze

Scris: Mie 05-Apr-2006 12:11
de Arise
Puneti aici linkuri catre pagini despre tuning C4 sau poze.
Daca puneti linkuri, atunci detaliati cu un mic rezumat:

Full body kits (Fate Full Body Kit, Fusion Full Body Kit, Futura Full Body Kit)
Front/Rear bumpers
Spoilere
Praguri
Neoane
Interioare
Suspensii/Evacuari/Filtre de aer
http://www.stxstyling.co.uk/StxStyling/ ... oen-C4.php

Scris: Mie 05-Apr-2006 12:20
de Matrixu
www.carequipment.be
http://www.carequipment.be/gallery.asp? ... n&model=C4
Mie mi se par cei mai ok, atat ca pret cat si ca design. Pentru gusturile mele sunt perfecti

Scris: Mie 05-Apr-2006 13:54
de Arise
Vreau niste poze cu stopuri cu geam clar pe un C4 Coupe rosu.
Pe negru si pe alb dau bine... Sunt curios cum ar arata pe rosu.

Scris: Mie 05-Apr-2006 15:04
de C4_VTS
Un kit foarte reusit pentru C4 Coupe si care duce spre Extreme este disponibil la Ibherdesign. www.ibherdesign.com

Inca ceva destul de dragut gasiti la carzone specials.

Kit-urile postate mai sus sunt create de Clemens Motorsport

Scris: Mie 05-Apr-2006 15:11
de Matrixu
Cel amintit de tine are acelasi neajuns sa ii zic asa cu cel de la Carzone. Trebuie schimbate si suspensiile :(. Plus ca fara roti de 18 nici nu ai ce sa discuti daca vrei sa iasa ceva k-lumea.

Scris: Dum 09-Apr-2006 11:02
de pesteimputit
kitul de la carzone arata ok si cu jante pe 17 cauciucuri late si distantiere de 20mm pe spate
problema este ca suspensia tot trebuie schimbata

Scris: Dum 09-Apr-2006 12:01
de Matrixu
E chestie de gusturi. Ca sa dea bine nu trebuie sa aiba roti late, ci cu un diametru cat mai mare.
Un 8.0 x 18 fata si un 8.5 x 18 spate cred ca rezolva problema complet.Oricum 8.0 cu 18 incap lejer pe C4. Deja ce depaseste 18 e fortat.

Scris: Dum 09-Apr-2006 13:08
de stevey
Mie personal imi place varianta din desenul rosu(poza c4 069 si c4 091) de pe http://www.carequipment.be/gallery.asp? ... n&model=C4 postat de Matrixu.Mi se pare cea mai reusita pt c4.Mai este si subspoileru din poza c4 044 care seamna cu cel standard dar este putin modificat si arata excelent.Nu stiu daca sa observat da la masina asta nu merge orice tuning cu 100 de guri de aerisire si o groaza de zorzoane pur si simplu nu se potrivesc.Deasemeni imi place ideea cu ornamentul lateral tot de pe acelasi link (c4 065), o contureaza mai bine mai ales pe culori inchise.

Scris: Vin 02-Iun-2006 19:41
de Matrixu

Scris: Vin 02-Iun-2006 23:51
de DMX
Foarte misto , daca ar fi fost al meu as fi renuntat la usa aia in folosul uneia care sa se deschida normal .

Scris: Vin 02-Iun-2006 23:52
de stevey
Mdea...motoru de 180cp tunat la extrem si racit cu azot lichid ca sa nu explodeze... :lol:

Scris: Sâm 03-Iun-2006 09:52
de Arise
Unde scrie ca e racit cu azot? :roll:

Scris: Sâm 03-Iun-2006 21:55
de stevey
Glumeam :lol: Dar e motoru de 180cp daca stai si te uiti atent si sigur e racit cu ceva rece :)

Scris: Sâm 03-Iun-2006 22:11
de bezz
Nu cred ca e musai sa fie foarte rece, ca o diferenta de temperatura intre agentul de racire si sursa provoaca fenomene foarte neplacute in suprafata de schimb de caldura (sau in tevi), ca sa nu mai spunem cat este de costisitor sa obtii temperaturi scazute; problema cred ca se rezolva altfel, prin redimensionarea sistemului ce realizeaza racirea (adica marirea suprafetei de transfer termic si marirea debitului de agent de racire); azotul nu cred ca are ce cauta in schema, se foloseste exclusiv pentru obtinerea de temperaturi foarte scazute, apropiate de zero absolut.
Asa ca nu te-am luat in serios :wink:
PS: @Arise Ce parere ai de tuningul facut de Musketier la C1 cu bull bar?Ma mir cum de au lasat bara frontala neatinsa (sau aproape...)

Scris: Lun 17-Iul-2006 18:38
de Adrian
Ce spuneti voi aici e de pe site-uri de afara... Eu unul, nu am vazut decat un C3 tunat... Ma tot uit dupa un C4 si nimic... Nu stiu fratilor, cum apare un VAG nou (Golf, Passant, Octavia, Audi) apare si masina tunata pe strazi! Cel putin Leon-ul asta nou l-am vazut modificat in mai multe feluri.. NU zic de Golf 5 ca e plina piata de Kit-uri!

Am fost si eu pe la niste tuneri autohtoni (nu zic numele) si se uitau la masina in loc sa imi zica ce pot face la ea.. Adica ma duc la ei, le zic ca vreau si eu sa imi fac bare- praguri, eleron si stau si se uita o juma' de ora cum se prinde bara de fata si zic: da ce nu iti place cum e? :lol:
Chiar azi am fost la unul si imi venea sa... :minigun:
M-a sfatuit sa las masina asa, ca e prea noua si nu poate sa ii faca nimic! In schimb mi-a dat numarul unui amic de al lui mai experimentat, am vorbit cu el si mi-a zis ca imi face ce vreau, ca a mai facut un C4 si a iesit ok! A zis ca pretul e undeva la 250dolari! Pretul mi se pare ok!

Oricum, fara finisari si fara vopsire! Norocul meu ca am prieteni care lucreaza in domeniu si imi finiseaza ei barele si pragurile.. Vopseaua o fac pe calculator - mi s-a comunicat ca am nevoie de 400g, la un pret de 15lei/100g! Lacul separat, chitul de fibra separat.. Materialele + cuptorul + manopera ma duc undeva la 200lei noi..

Toata afacerea sper sa nu sara de 1100-1200lei! Oricum, daca nu rezolv nimic maine cu asta, ma las pagubas.. Pe zi ce trece imi pare rau ca nu mi-am luat o masina cu mai multe posibilitati de tuning!

PS: Sa va zic ca am inebunit cautand jante de 4x108 pe 17inch? Deja asta e o lupta pierduta pt mine!
In fine, nu prea se gaseste nimic pt C4 asta al meu, la preturi de VAG.. Gasesc numai pe net, ceea ce implica multe alte cheltuieli... Si la ATS imi arunca niste preturi la jantele alea de VTS.... [-X
Un amic si-a luat la un Golf cu 3000lei jante pe 17 cu gume cu tot... La C4... Nu exista la noi!