Pagina 1 din 10

Scris: Vin 08-Dec-2006 14:23
de stevey
@ mituc @ Sincer crezi ca merita sa tunezi motorul asta de 1,6...?Nu zic ca si eu sunt manic si ma gandesc, dar parca nu merita sa mai dai nu-s cati bani, cand cu vre-o 2000 e in plus iti iei cu 140 cp din fabrica ,fara sa ii pui turbina si altele care poate sa iti anuleze garantia, te costa si mai mult si nici nu te aduce macar aproape(si cine stie ce probleme poti sa mai ai pe parcurs).Eventual, daca vrei neaparat sa modifici ceva la motor, mai bine ii faci un chip tuning.E mai putin periculos zic eu decat cu o turbina.Chip tuning la musketier e vreo 800e am preturile mai vechi.La noi te costa vreo 2-300 e si te aduce pe la 123cp parca(este un tip pe forum @doc care face de-astea si am vz ca are si pt 1,6)Mai schimbi si toba eventual iti mai aduce un 3 cp.Eu deocamdata prefer o usoara personalizare la ext. adica un spoileras o janta frumoasa si deocamdata atat :)

Scris: Vin 08-Dec-2006 14:27
de Matrixu
Benzina aspirat + Chip = o mare frectie.. Bani aruncati aiurea, nu o sa simti nimic, poate doar la liniute..

Scris: Vin 08-Dec-2006 14:29
de stevey
Pai daca e la liniute inseamna ca se simte :)

Scris: Vin 08-Dec-2006 14:33
de T.rac3Er
e putin mai cu schepsis treaba cu chip-ul..lasand la o parte puterea furnizata, o remapare gandita iti poate schimba mult performantele spre bine

Scris: Vin 08-Dec-2006 14:36
de Matrixu
Pt benzina aspirat nu exista remapare bine gandita...la Turbo e cu totul altceva.

Scris: Vin 08-Dec-2006 14:37
de T.rac3Er
sincer, 4000euro sunt o suma, si depinzand de om si de preferintele lui poate sa le investeasca in motorul actual aspirat al masinii sau sa isi cumpere o bombita de prin 94-95, mult mai usoara si mai ceva mai puternica...atunci sa vezi performante...si fara sa pierzi garantia...
sper ca prin vara viitoare sa ajung si cu bugetul care sa ma puna in acesta ipostaza...eu analizez toate alternativele... 8)


Matrixu:Am facut split, pt ca in subiectul precedent se vorbea doar de personalizare

Scris: Vin 08-Dec-2006 14:53
de T.rac3Er
hmm..parca mai erau posturi legate de tema asta...si parca mai exista un topic cu modificari de motor....si pot fi aruncate acolo...nu de-alta dar e cam subred topicul doar cu posturile astea...cum zici tu...si poti sa stergi si mesajul asta daca vrei, si DUPA ce il citesti :)

Scris: Vin 08-Dec-2006 15:12
de Matrixu
Pai sunt destule dar asta o sa fie legat doar de C4..
Nu e nimeni printre voi care si-a facut remapare la vreun dieselar?

Scris: Vin 08-Dec-2006 15:48
de dumiflo
Matrixu scrie:...
Nu e nimeni printre voi care si-a facut remapare la vreun dieselar?


Sigur e un diesel remapat pe aici.
Stiu ca a venit la una dintre intalniri... un C4 coupe gri.

Scris: Vin 08-Dec-2006 15:51
de DMX
Sincer nu cred ca am auzit de cineva care sa-si fii facut la C4 diesel remapare ... DE CE ?? ptr ca masina asta a aparut in 2005 si TOTI o mai au in garantie si le e frica sa-si faca ,stai sa mai treaca vreun an asa si eu zic ca o sa apara si persoane care o sa aiba remapare la C4

Scris: Vin 08-Dec-2006 16:21
de SAMmy
Stiu eu pe cineva care si-a facut remapare la Ford Focus TDCi 1.6 110BHP, motorul e Citroen (acelasi de pe C4 1.6 HDi 110 BHP).

Cresterea e considerabila: 110 BHP - 136BHP, dar real-life nu se simte foarte tare, diferenta fiind usor exprimata cam asa:
Daca esti la 50 intr-a 4-a si ii dai talpa la stock 110BHP dureaza ceva pana te infige in scaun, se recomanda down-shift.
La asta remapat, plusul de cuplu e suficient incat sa nu iti mai fie necesar down-shift, decat in cazuri de forta majora...


Intr-a 4-a diferenta e maxima, mai jos in trepte diferenta fiind mai putin sesizabila...

Viteza maxima nu stiu daca a crescut, tot pe la 200Km/h se situeaza, dar se atinge cu siguranta mai rapid...

Scris: Vin 08-Dec-2006 16:25
de T.rac3Er
e vorba de putere pt accelerari, nu de cuplu...

Scris: Vin 08-Dec-2006 16:44
de SAMmy
T.rac3Er scrie:e vorba de putere pt accelerari, nu de cuplu...

k... eu m-am gandit ca are legatura cu o cantitate mai mare de cuplu la un nivel redus de turatii (inclusiv modificarile aduse regimului turbinei)

Scris: Vin 08-Dec-2006 16:52
de vldst
T.rac3Er scrie:e vorba de putere pt accelerari, nu de cuplu...


Cuplul e cel care te "baga" in scaun si iti permite sa sari rapid de la o viteza mai mica la una mai mare. Puterea te ajuta sa mentii o viteza constanta cat mai mare. Prin re-mapare obtii teoretic atat un cuplu, cat si o putere mai mari.

Scris: Vin 08-Dec-2006 17:27
de T.rac3Er
@vldst
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

edit, ca nu par rautacios..
s-a mai discutat problema asta cu puterea de nustu cate ori...cauta pe forum si te vei lamuri...nu vreau sa te atac. pur si simplu nu m-am putut abtine cand am citit ce ai scris...
hai sa fie pace...cuplul face ceva, puterea face si ea ceva, dar mai mult ca sigur ca nu cuplul nu te baga in nici un scaun...