Pagina 1 din 2

arcuri sport

Scris: Mar 09-Ian-2007 21:06
de dannastasa
a schimbat cineva arcurile standard cu unele sport (mult mai joase si mai rigide - se pot pastra amortizoarele standard :!: - cel putin la arcurile produse de firma eibach) care ii va conferi masinii un look mult mai agresiv (coboara cu 30 mm garda la sol si de ce nu va face mult mai putin zgomot suspensia spate - pt ca fiind mai rigide arcurile, amortizorul va ajunge mult mai greu la compresia maxima - zic eu :roll: .

Scris: Mar 09-Ian-2007 21:28
de mituc
Probabil daca vrei sa faci o treaba cel putin pe spate trebuie schimbat tot.
As fi curios daca zic ceva astia la garantie daca incepi sa umbli pe la amortizoare, evacuare, etc.

Scris: Mar 09-Ian-2007 21:33
de Matrixu
Esti sigur ca se pot pastra amortizoarele, daca pui arcuri mai mici?? :shock:
Vor tipa la garantie daca umblii la suspensii asta e clar. Eu as pune o suspensie de VTS si le-as inchide gura.
Suspensia de VTS mi se pare cel mai bun compromis intre look,comportament si confort.

Scris: Mar 09-Ian-2007 21:42
de dannastasa
da suspensia de VTS ar fi cea mai buna alegere din punct de vedere al garantiei dar cred ca din punct de vedere financiar te ruineaza :x astia de la reprezentanta - nu am idee cat costa dar cu siguranta nu se compara cu ceva semi-profi` de pe piata.

Scris: Mie 10-Ian-2007 22:24
de Shadow
Eu i-am intrebat pe cei de la reprezenta despre garantie inainte sa imi iau mi-au masina si mi-au spus destul de clar:
"C4 are o garantie destul de variabila, orice piesa o schimbi isi pierde garantia: schimbi evacuarea numai ai garantie pe ea, umbli la prtea electronica numai ai garantie pe ea".
Destul de simplu si mi se pare super K, considerand ca la alte marci modifici orice, cat de mic si pierzi toata garantia.

Scris: Mie 10-Ian-2007 23:13
de khan
arcurile sint imperecheate cu amortizorele, nu poti folosi arcuri tari si amortizoare moi sau invers, comportamentul masinii va fi straniu, chiar periculos in unele situatii. arcurile se imperecheaza intotdeauna cu amortizorele, si asta o face producatorul prin calcule, in functie de caracteristicile si destinatia suspensiei respective. si apoi, nu poti face schimbarea doar pe spate, mai ales daca modifici inaltimea.

Scris: Mie 10-Ian-2007 23:15
de dannastasa
pai asa ar fi si normal pt ca daca schimbi evacuarea standard cu una racing atunci o sa pierzi garantia la evacuarea standard dar ai sa ai garantia oferita de producatorul evacuarii racing si in acelasi timp ai garantie la restul masinii - dar ai putea intampina o serie de probleme din partea celor de la service in momentul defectari unei componente la motor invocand drept scuza evacuarea ta modificata. :roll:

Scris: Joi 11-Ian-2007 09:03
de Alex Motan
Sicer si la obiect: eu nu prea stiu de unde a-ti scos-o cu suspensia asta de VTS. Chiar e diferita? Garda la sol e aceeasi si din cate am vazut comportamentul masinii(adica zgomotul ciudat de pe spate) este la fel ca la celelalte.
Si eu m-am gandit serios sa imi schimb arcurile si sa pun H&R care sunt cele mai bune din lume, coboara masina cu 35 mm si costa 250 euroi.
Sunt pe ganduri inca daca se merita pe drumuletele noastre si daca este sigur sa o fac fara sa schimb amortizoarele. Inca ma mai gandesc dar daca zice-ti ca suspensia mea este diferita (ceea ce nu cred) cred k am sa o pastrez pt ca nu vreau sa stric nimic din comportamentul masinii.

Scris: Joi 11-Ian-2007 13:34
de T.rac3Er
daca schimbi suspensia oricum nu cred ca te duceai in curtea blocului sa o faci. te duci la unul din tunerii nostrii mai in voga. nu se poate sa nu aiba experienta in domeniu. daca nu, te duci frumusel afara la musketier si gata

Scris: Joi 11-Ian-2007 22:51
de Adrian
La Vts suspensia e chiar la fel ca la VTR! Din cauza puterii motorului mi s-a parut chiar mai moale :)

Scris: Joi 11-Ian-2007 22:57
de Matrixu
VTS e lasat mai jos un pic..Mugurel poate sa confirme/infirme..dar eu din ce am vazut la VTS mi s-a parut ca masina este mai joasa si are suspensiile mai tari..
Logic e aberant ca o masina de 180CP sa aiba aceleasi suspensii cu una de 90-110!!!!!!

Scris: Vin 12-Ian-2007 22:42
de puiuradu
Matrixu scrie:VTS e lasat mai jos un pic..Mugurel poate sa confirme/infirme..dar eu din ce am vazut la VTS mi s-a parut ca masina este mai joasa si are suspensiile mai tari..
Logic e aberant ca o masina de 180CP sa aiba aceleasi suspensii cu una de 90-110!!!!!!


Pana la urma nu se stie sigur daca VTS are alta suspensie , ci doar "ni se pare?"

Scris: Sâm 13-Ian-2007 11:43
de Adrian
Mie mi s-a parut FOARTE la fel!

Scris: Vin 19-Ian-2007 00:19
de karma77
Ok, dar o solutie care s-o inlocuiaca pe cea originala in toate privintele, mai putin disconfortul provocat de pocnituri, ar exista? Vi s-a recomandat ceva sau imi puteti recomanda ceva anume? Eventual ceva cu garda la sol reglabila?

Scris: Vin 19-Ian-2007 10:21
de SAMmy
Exact ce nu va convine la suspensia VTR/VTS?