Pagina 1 din 2
Xenon Stock pe C4
Scris: Mie 24-Oct-2007 10:29
de marius.macavei
Hello all
Eu sunt mai nou pe forum aici la voi dar mi se pare interesant .
Acum eu am o intrebare pentru voi. Se pot monta pe C4 faruri stock cu Xenon. Daca da cam la cat s-ar ridica investitia daca stiti?
Scris: Mie 24-Oct-2007 11:01
de nicum
E o mica contradictie in ceea ce spui. Stock inseamna dotarea din fabrica, iar la C4 exista bi-xenon doar la VTS.
Faruri xenon nu inseamna doar schimbarea becului, e o intreaga instalatie in spate. Mai sint si probleme legale: xenonul tb omologat la RAR si exista niste conditii pentru asta: masina tb sa aiba un sistem de mentinere constanta a unghiului farului (adica sa nu bata in sus cind e masina incarcata) si sa aiba instalatie de spalare a farurilor.
Scris: Mie 24-Oct-2007 12:51
de Matrixu
Nu exista numai la VTS..
Scris: Mie 24-Oct-2007 12:58
de nicum
...cel putin versiunile care se importa in RO, astea sint dotarile. Spre exemplu la noi nu se aduce motorul de 2.0i si 143 CP care este si pe C5.
Scris: Mie 24-Oct-2007 13:07
de marius.macavei
Deci daca eu merg la Citroen si le spun ca eu vreau sa imi pun faruri bi-xenon directionale, nu or sa vrea sa imi puna(sa inteleg ca nu este posibil?)
Scris: Mie 24-Oct-2007 14:04
de XENON
fara suparare, NU vrei sa stii cat ar putea sa coste ce vrei tu la citroen. cred ca e posibil poate undeva pe la 2000eu. (nu e gluma). daca gasesti spune-mi si mie ca imi place adrenalina

.
Scris: Mie 24-Oct-2007 14:09
de XENON
hai ca am sunat eu la ats pt tine. nu a putut sa imi zica un pret exact, dar mi-a zis ca trebuie schimbat si cablajul de la motor, in fine undeva la "3000 si ceva de euro". NU E O GLUMA. ce zici , mai vrei?

CICA NUMAI 1 FAR E 35 DE MILIOANE.
Scris: Mie 24-Oct-2007 14:43
de marius.macavei
AAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHAAAAAAAAAAAAA
M-ai linistit XENON...... Cred ca o sa astept sa iasa din garantie si o saimi pun atunci dar mai am de asteptat inca 2 ani si 6 luni.............
Oricum in fine.......... nici nu aveam atatia bani........ ma asteptam eu la ceva preturi racheta dar nici chiar asa.
Scris: Mie 24-Oct-2007 19:32
de XENON
eu cred ca poti sa-ti pui xenon si acum pt ca eu de exemplu am masina de 3 luni(deci in garantie).mi-am montat alarma Autowatch, dar la importator, nu la ei ca sunt niste jepcari, imi cereau 2 mil in plus mana de lucru, si muzica deasemenea mi-am montat-o singur. de la serviciul clienti mi s-a spus ca nu este absolut nici o problema. garantia nu se pierde automat ci numai daca se defecteaza ceva si se dovedeste ca fiind de la ce am modificat eu iese masina din grantie la partea electrica.
Bineintles ca la ATS una ti se spune si alta se intampla in realitate dar asa mi s-a spus.
eu o sa imi pun xenon, deoarece in cazul meu nu se modifica absolut nimic, nu se taie nimic, ci pur si simplu se monteza instalatia in continuarea mufei de la becuri.
la tine in schimb, este posibil sa necesite doar o chestie minora, si anume sa ti se modifice un pic capacul din spatele farului. oricum nici la tine nu se intampla nimic cu instalatia electrica, doar ca daca ai (Doamne fereste!) vreo problema si vrei sa te duci la garantie trebuie sa dai instalatia xenon la o parte si raman capacele respective un pic modificate, ceea ce poate ar atrage (sau NU) atentia marmotelor de mecanici (in cazul asta electricieni) de la ATS.
Scris: Mie 24-Oct-2007 21:30
de ovburn
in pitesti la ats cartec trade costa in jur de 500 roni kitul de xenon pt o faza si vreo 150-200 roni manopera
Scris: Mie 24-Oct-2007 23:47
de XENON
daca ai un pic de inclinatie tehnica il montezi singur in juma'de ora.
oricum, ideal e sa pui doua instalatii ca sa ai bi-xenon. la mine merge una singura cu bi-xenon fiindca am H4.
Scris: Joi 25-Oct-2007 07:33
de mbc
xenon, 2*xenon nu inseamna bi-xenon. Bixenon inseamna ca ambele faze sunt pe un singur bec. Daca faza lunga are bec diferit de faza scurta, trebuie o a doua instalatie de xenon, dar nu are nici o legatura cu bi-xenon.
BTW: sigur vrei xenon pe faza lunga? nu vei mai putea face flash-uri pentru xenonul se aprinde mai incet decat halogenul, si cat timp tii tu comanda de la blocul de lumini nu va fi suficient sa se aprinda.
Scris: Joi 25-Oct-2007 08:09
de XENON
mbc, ideea de Bi-xenon in lumea auto in general inseamna sa ai xenon pe ambele faze. cum reusesti asta, e partea a 2-a. in mod normal, la xenon-ul stock, ai pe faza scurta, si cand ai cuplat faza de drum se aprinde un al doilea rand de halogene, si xenonul de pe scurta se ridica. adica cam ceea ce ai zis si tu. oricum, si daca ai 2 instalatii se chiama tot ca ti-ai facut bi-xenon. custom made, dar e bi-xenon.
("bi"= de doua ori, in cazul de fata, doua faze)
Scris: Joi 25-Oct-2007 09:03
de mbc
eu zic sa te consulti si cu altii
Scris: Joi 25-Oct-2007 15:25
de marius.macavei
Mai baieti .... eu sunt din Cluj Napoca... inca nu am intrebat la dealerul de aici care se numeste Europcar. oricum cand am fost la revizie au fost super ok.....
Service-ul nu arata prea ok dar is destul de buni...... considerand ca eu lucrez in domeniu ...... (echipamente de service auto). Sper sa ajung in una din zilele astea sa ii intreb cat ma costa o astfel de instalatie

In fine care dintre voi are nevoie de echipamente,
www.protonauto.ro