ajutor in instanta impotriva citroen- impreuna demonstram
Moderator: Echipa Tehnica
ajutor in instanta impotriva citroen- impreuna demonstram
Sunt membru in acest club de ceva vreme, dar nu am avut timp sa intru, imi pare rau. Am un c4 coupe 1,6 hdi 110cp , in garantie pana in noiembrie.
Dupa o serie de probleme, rezolvate in parte la fetcom suceava, acum am ajuns sa fiu purtat , asteptand sa primesc raspuns de la bucuresti.
Maine 22 iunie merg la OPC, iar zilele urmatoare am intentia sa ii dau in judecata pentru inselaciune si pentru incalcarea contractului.
Ce doresc sa demonstrez este ca uzura scaunelor ,ambreiajul si radio-cd sunt defecte de fabricatie prin folosirea de materiale slab calitativ si defect de proiectare. Apoi absolut aproape toate defectiunile in perioada de garantie sunt obligati sa le remedieze pe garantie, intrucat Sunt obligati sa aduca masina la starea de CONFORMITATE, conform contractelor.
Am nevoie pentru a demonstra ca interiorul C4 este Defect de Fabricatie, imputernicire ca va pot reprezenta in instanta si un set de poze cu el. Banuiesc ca toti aveti scaunele calcate, crapat buretele inauntru, roase, acest lucru contrar faptului ca masina are perioada de viata de 10 ani. Eu nu pot merge cu o masina de 2 ani cu scaune rupte si roase, presupun ca nici voi. Aici va garantez ca ne vor schimba la toti interioarele.Apoi ambreiaj, CHEIA CU TELECOMANDA, etc.
Eu personal ii actionez in instanta pentru toti, dar am nevoie de sprijin, cu dovezi concrete, pentru a le arata nesimtitilor ca garantia trebuie respectata, la fel ca in europa de vest.
Nu stiu daca pot lasa numarul de telefon, dar haideti sa adunam dupa parerea voastra defectele de fabricatie pentru a putea face o treaba buna. Piese care nu sunt in catalogul lor de accesorii.
Incep lista cu:
1. radio-cd
2. cheia care se strange (slab calitativ)
3. interiorul masinii(inadmisibil sa se uzeze in 2 ani)
4. fete portiera
5...................astept
Ca dovada fiind materialele slab calitativ fumatorii sa compare scrumiera citroen c4 cu a unei masini germane, am facut eu. A mea este arsa tot, masina din noiembrie 2006, iar cealalta din 2000 este ca noua.
Astept sprijin si idei.
Dupa o serie de probleme, rezolvate in parte la fetcom suceava, acum am ajuns sa fiu purtat , asteptand sa primesc raspuns de la bucuresti.
Maine 22 iunie merg la OPC, iar zilele urmatoare am intentia sa ii dau in judecata pentru inselaciune si pentru incalcarea contractului.
Ce doresc sa demonstrez este ca uzura scaunelor ,ambreiajul si radio-cd sunt defecte de fabricatie prin folosirea de materiale slab calitativ si defect de proiectare. Apoi absolut aproape toate defectiunile in perioada de garantie sunt obligati sa le remedieze pe garantie, intrucat Sunt obligati sa aduca masina la starea de CONFORMITATE, conform contractelor.
Am nevoie pentru a demonstra ca interiorul C4 este Defect de Fabricatie, imputernicire ca va pot reprezenta in instanta si un set de poze cu el. Banuiesc ca toti aveti scaunele calcate, crapat buretele inauntru, roase, acest lucru contrar faptului ca masina are perioada de viata de 10 ani. Eu nu pot merge cu o masina de 2 ani cu scaune rupte si roase, presupun ca nici voi. Aici va garantez ca ne vor schimba la toti interioarele.Apoi ambreiaj, CHEIA CU TELECOMANDA, etc.
Eu personal ii actionez in instanta pentru toti, dar am nevoie de sprijin, cu dovezi concrete, pentru a le arata nesimtitilor ca garantia trebuie respectata, la fel ca in europa de vest.
Nu stiu daca pot lasa numarul de telefon, dar haideti sa adunam dupa parerea voastra defectele de fabricatie pentru a putea face o treaba buna. Piese care nu sunt in catalogul lor de accesorii.
Incep lista cu:
1. radio-cd
2. cheia care se strange (slab calitativ)
3. interiorul masinii(inadmisibil sa se uzeze in 2 ani)
4. fete portiera
5...................astept
Ca dovada fiind materialele slab calitativ fumatorii sa compare scrumiera citroen c4 cu a unei masini germane, am facut eu. A mea este arsa tot, masina din noiembrie 2006, iar cealalta din 2000 este ca noua.
Astept sprijin si idei.
- mesersmith
- Moderator - C5
- Mesaje: 3947
- Membru din: Sâm 08-Apr-2006 23:13
- Localitate: calarasi
- Masina: C5 III
- 2: C5 II
- 3: Peugeot 308
- Contact:
va indemn si eu pe cei care aveti masini in garantie sa marsati la apelul colegului nostru, tinanad cont de cat de nesimtiti sunt oamenii lui tariceanu...
daca as avea o masina in garantie cu astfel de probleme, cred ca as fi primul care te-ar sustine...
si asta pt ca nu exista oameni mai nesimtiti pe lumea asta decat tampitii lui tariceanu...
puteti sa credeti ca, pt ca am fost in doua showroom-uri de-ale lui tariceanu si pt ca nu am fost bagat in seama in timp ce ma uitam la niste masini noi si pt ca desi i-am rugat sa ma ajute, mi-au promis ca vin si au uitat de mine, ei bine, pt toate astea, m-am dus la peugeot si am luat doua bucati 308...
sunt curios ce dracu ar putea sa spuna tariceanu la treaba asta...
doamne, ce tara de *AtenĂžie la limbaj*...
rog moderatorii sa nu stearga exprimarea mea maronie, pt ca e plina de obida si scarba....
cu stima, marius....
daca as avea o masina in garantie cu astfel de probleme, cred ca as fi primul care te-ar sustine...
si asta pt ca nu exista oameni mai nesimtiti pe lumea asta decat tampitii lui tariceanu...
puteti sa credeti ca, pt ca am fost in doua showroom-uri de-ale lui tariceanu si pt ca nu am fost bagat in seama in timp ce ma uitam la niste masini noi si pt ca desi i-am rugat sa ma ajute, mi-au promis ca vin si au uitat de mine, ei bine, pt toate astea, m-am dus la peugeot si am luat doua bucati 308...
sunt curios ce dracu ar putea sa spuna tariceanu la treaba asta...
doamne, ce tara de *AtenĂžie la limbaj*...
rog moderatorii sa nu stearga exprimarea mea maronie, pt ca e plina de obida si scarba....
cu stima, marius....
-
- pasionat
- Mesaje: 429
- Membru din: Sâm 14-Mar-2009 22:04
- Localitate: Großwardein
- Masina: Citroen C3 facelift 2006 1,1i, 61 CP 225 kkm
- 2: Hyundai Elantra 2015 1,6i 132 CP 59 kkm
Salut.
Eu am un C3 (04.01.2006) dar cu scaunul am aceiaºi problemã ca ºi la C4. Burete scaun rupt, material scãmoºat, chedere la uºi putrede (fãrã glumã), intrã apã la greu pe undeva În partea ºoferului (am dat mocheta jos sã o spãl ºi surprizã: tot antifonul care este din pâslã era Îmbibat În apã ºi puÞea la greu).
Acestea doar la trei ani.
Pe cuvântul, la Loganul meu aºa ceva nu s-a ÎntÎmplat deºi e mai bãtânã cu 6 luni ca ºi C3 dar este mult mai calitativ executat (materiale la scaun, chedere ca ºi noi, Închideri ºi etanºãri mai bune ºi fãrã greieraºi).
M-a dezamĂŁgit puĂžin C3. ÂŞi are doar trei ani Âşi un pic.
DacĂŁ te ajutĂŁ ĂŽĂži voi trimite poze cu defectele de material apĂŁrute.
Eu am un C3 (04.01.2006) dar cu scaunul am aceiaºi problemã ca ºi la C4. Burete scaun rupt, material scãmoºat, chedere la uºi putrede (fãrã glumã), intrã apã la greu pe undeva În partea ºoferului (am dat mocheta jos sã o spãl ºi surprizã: tot antifonul care este din pâslã era Îmbibat În apã ºi puÞea la greu).
Acestea doar la trei ani.
Pe cuvântul, la Loganul meu aºa ceva nu s-a ÎntÎmplat deºi e mai bãtânã cu 6 luni ca ºi C3 dar este mult mai calitativ executat (materiale la scaun, chedere ca ºi noi, Închideri ºi etanºãri mai bune ºi fãrã greieraºi).
M-a dezamĂŁgit puĂžin C3. ÂŞi are doar trei ani Âşi un pic.
DacĂŁ te ajutĂŁ ĂŽĂži voi trimite poze cu defectele de material apĂŁrute.
- mesersmith
- Moderator - C5
- Mesaje: 3947
- Membru din: Sâm 08-Apr-2006 23:13
- Localitate: calarasi
- Masina: C5 III
- 2: C5 II
- 3: Peugeot 308
- Contact:
voi stiti cat costa un scaun? noi am platit masina, nu este vina noastra ca ei au facut inventii, masina are durata de viata de 10 ani.
Mergem cu tamburele? sau facem adaptari de pe alte masini. Sa puna la accsorii si scaune, ca sa le schimbam odata la 2-3 ani.
Contractul semnat este unul singur, iar legea 449 republicata este clara. Sa ne rezolve problemele, nu au spus ca la 2-3 ani trebuie sa cumparam alte scaune, iar husele nu rezolva problema buretelui crapat. Clar este un defect de fabricatie.
Mergem cu tamburele? sau facem adaptari de pe alte masini. Sa puna la accsorii si scaune, ca sa le schimbam odata la 2-3 ani.
Contractul semnat este unul singur, iar legea 449 republicata este clara. Sa ne rezolve problemele, nu au spus ca la 2-3 ani trebuie sa cumparam alte scaune, iar husele nu rezolva problema buretelui crapat. Clar este un defect de fabricatie.
greu
E o idee generoasa asta cu actiunea in instanta. Din pacate nu exista sanse. Nu spun ca teoretic nu s-ar putea, practic insa, cu sau fara 449, treaba e cam tot acolo - adica nu vei gasi un judecator dispus sa munceasca pentru o astfel de speta - e complicata, necesita analiza si interpretare, si mai are si riscul sa-i vina inapoi peste ochi de la apel sau de la recurs si sa-i atarne la calificativ, asa cum au mai patit putinii judecatori care au incercat sa @faca@ drept. In plus de asta, crede-ma ca nu vei avea norocul unui expert incoruptibil, care sa faca o expertiza corecta a materialelor folosite si a calitatii manoperei (pentru ca de fapt la istoria cu buretele de la scaune nu e el de proasta calitate, ci montajul). E un hatis inimaginabil din care ma tem ca inca nu a sosit vremea sa iesim - una pesta alta, o sa se cheltuiasca multi bani si nu o sa iasa nimic...
-
- pasionat
- Mesaje: 1207
- Membru din: Mar 29-Iul-2008 15:49
- Localitate: Brasov
- Masina: C.Xsara II 2004 16i - Coupe 110 cp.
- 2: Ford Ranger Pick-Up 2.0 EcoBlue- Double Cab.(2018)
ajutor in instanta impotriva citroen- impreuna demonstram
Parti componente la un automobil sunt clasificate calitativ dupa zona-vanzarii. Exemplu : Un rulment pt. rotii facut pt.,,state,,.germania..italia.. sunt de tip A de calitate super. Urmeaza cele mai ,,putin reusite sa zicem,, la alte zone. Noi suntem in zona C. De aici si diferentele de pret-calitate. Ma uitam aseara la C4 al fiicei mele ,cumparat aici in Italia , si curiozitatea ma pus sa dau cu ochii la scaune. RECARO ..domnilor va vine sa credeti ? Ce mai tura-vura ...si finisajele sunt net superioare-- . Ar mai fii si cine produce aceste componente. Una e sa fie produs de o firma consacrata si o alta , care fac piese comp. dar defapt ei nu stiu la ce vin aceste piese. Si asa ajungem la o vorba din batranii ... Un lucru amestecat ... Pute a ......
Peace on earth ... War under the blanket !
- C i t r o n e l
- pasionat
- Mesaje: 461
- Membru din: Mie 17-Oct-2007 18:45
- Localitate: psaclub.ro
- Contact:
Inainte sa deschizi actiunea in instanta consulta un cabinet de avocatura mare si cunoscut, altfel ai sanse mari sa iei tzapa cu cabinetul de avocatura X-ulescu care iti promite marea si sarea si iti comunica doar tariful lui fara sa-ti mentioneze restul cheltuielilor care vor apare si faptul ca ai sub 50% sanse sa castigi procesul care se va intinde minim 3-5 ani.
Ve fi necesara Expertiza Tehnica a masinii tale obligatoriu iar in cazul in care doresti sa arati un defect general vor trebui expertizate un minim de cateva zeci de masini.
Poti sa banuiesti la ce costuri se va ajunge cand Expertul Tehnic Judiciar ( ala a lui peste ... dar 99.9% coruptibil ) ia minim 2.000 ron ca sa scrie niste aberatii pe o foaie pe care Judecatorul o inghite mai usor sau mai greu.
Sfatul meu:
Suntem in Romania, nu ai sanse cu Justitia in tara asta daca nu ai relatii, banii...
asa ca daca vrei sa le-o tragi la cei de la Citroen ai alte cai mult mai eficace:
1) Internetul.
Facem un www strict cu probleme intalnite la masinile Citroen, ani reclama inclusiv la service-uri si dealeri in mai multe limbi si pe modele de masini.
Mai organizam un protest in toata tara unde cei cu probleme isi parcheaza Citronelul impodobit cu un afis mare de protest in fata reprezentantei si facem multe poze ptr site...
1a) Presa.
Dupa ce site-ul devine cunoscut si popular pe net intervine presa in cautarea senzationalului apoi cei de la Citroen te vor cauta sa-ti propuna diverse cai de rezolvare inclusiv cumpararea site-ului.
2) OPC-ul.
Ai sesizezi oficial despre problemele tale si din 30 in 30 de zile revii cu adrese si cererile de raspuns inclusiv la Bucuresti.
Daca sunt minim 3-5 sesizari pe aceasi tema devin si ei interesati de caz.
Anunta-ne la ce optezi.
L
Ve fi necesara Expertiza Tehnica a masinii tale obligatoriu iar in cazul in care doresti sa arati un defect general vor trebui expertizate un minim de cateva zeci de masini.
Poti sa banuiesti la ce costuri se va ajunge cand Expertul Tehnic Judiciar ( ala a lui peste ... dar 99.9% coruptibil ) ia minim 2.000 ron ca sa scrie niste aberatii pe o foaie pe care Judecatorul o inghite mai usor sau mai greu.
Sfatul meu:
Suntem in Romania, nu ai sanse cu Justitia in tara asta daca nu ai relatii, banii...
asa ca daca vrei sa le-o tragi la cei de la Citroen ai alte cai mult mai eficace:
1) Internetul.
Facem un www strict cu probleme intalnite la masinile Citroen, ani reclama inclusiv la service-uri si dealeri in mai multe limbi si pe modele de masini.
Mai organizam un protest in toata tara unde cei cu probleme isi parcheaza Citronelul impodobit cu un afis mare de protest in fata reprezentantei si facem multe poze ptr site...
1a) Presa.
Dupa ce site-ul devine cunoscut si popular pe net intervine presa in cautarea senzationalului apoi cei de la Citroen te vor cauta sa-ti propuna diverse cai de rezolvare inclusiv cumpararea site-ului.
2) OPC-ul.
Ai sesizezi oficial despre problemele tale si din 30 in 30 de zile revii cu adrese si cererile de raspuns inclusiv la Bucuresti.
Daca sunt minim 3-5 sesizari pe aceasi tema devin si ei interesati de caz.
Anunta-ne la ce optezi.
L
Ultima oară modificat Lun 22-Iun-2009 11:03 de către C i t r o n e l, modificat 1 dată în total.
Re: ajutor in instanta impotriva citroen- impreuna demonstra
toro scrie:Parti componente la un automobil sunt clasificate calitativ dupa zona-vanzarii. Exemplu : Un rulment pt. rotii facut pt.,,state,,.germania..italia.. sunt de tip A de calitate super. Urmeaza cele mai ,,putin reusite sa zicem,, la alte zone. Noi suntem in zona C. De aici si diferentele de pret-calitate. Ma uitam aseara la C4 al fiicei mele ,cumparat aici in Italia , si curiozitatea ma pus sa dau cu ochii la scaune. RECARO ..domnilor va vine sa credeti ? Ce mai tura-vura ...si finisajele sunt net superioare-- . Ar mai fii si cine produce aceste componente. Una e sa fie produs de o firma consacrata si o alta , care fac piese comp. dar defapt ei nu stiu la ce vin aceste piese. Si asa ajungem la o vorba din batranii ... Un lucru amestecat ... Pute a ......
Scaun Recaro pe C4?

Ia fa o poza sa vedem si noi...
- Andrei Anghel
- pasionat
- Mesaje: 425
- Membru din: Lun 26-Mai-2008 08:13
- Localitate: Bucuresti
vreo dovada clara ca diverse piese difera la doua masini echipate identic in functie de tara? ca eu sincer nu cred. cum nici p'aia cu scaune recaro in c4, poate doar daca e vreun loeb edition ceva ...
foarte buna ideea cu site-ul! pe de-o parte unele masini sunt pur si simplu proaste, se strica mereu cateceva (nu multe), insa pe de alta parte SERVICE-urile sunt responsabile pentru ezitarea luarii citroen-urilor serios in considerare, in vederea achizitionarii unei masini noi, cel putin de catre romani. sau poate invers, au vanzari prea mari, si'ar trebui sa se schimbe putin asta, ca sa se invete minte.
foarte buna ideea cu site-ul! pe de-o parte unele masini sunt pur si simplu proaste, se strica mereu cateceva (nu multe), insa pe de alta parte SERVICE-urile sunt responsabile pentru ezitarea luarii citroen-urilor serios in considerare, in vederea achizitionarii unei masini noi, cel putin de catre romani. sau poate invers, au vanzari prea mari, si'ar trebui sa se schimbe putin asta, ca sa se invete minte.
WLD scrie:la 16v nici o problema nu e minora.
- mesersmith
- Moderator - C5
- Mesaje: 3947
- Membru din: Sâm 08-Apr-2006 23:13
- Localitate: calarasi
- Masina: C5 III
- 2: C5 II
- 3: Peugeot 308
- Contact:
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 1 vizitator
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187772
Total subiecte 18653
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11804
Cel mai nou membru florinmarchidanu