PUTERE / CUPLU

tot ce nu poate fi ĂŽncadrat ĂŽn ariile de mai sus

Moderator: Echipa Tehnica

regedit
pasionat
Mesaje: 381
Membru din: Sâm 15-Apr-2006 20:01
Localitate: la volan

Mesajde regedit » Vin 19-Mai-2006 17:21

pesteimputit scrie:colegu vrei sa iti scanez talonu?


tare, o asteptam p'asta. nu ma alerg decat cu tovarasi, din pacate. daca ajungem sa ne cunoastem la o intalnire a clubului, poate!

pesteimputit
pasionat
Mesaje: 109
Membru din: Mar 28-Feb-2006 22:32
Localitate: Bucuresti

Mesajde pesteimputit » Vin 19-Mai-2006 21:13

afirmatia este pt adrian masina este din 2001 si are codul motor ALT

stevey
pasionat
Mesaje: 396
Membru din: Joi 15-Dec-2005 00:43
Localitate: romania
Contact:

Mesajde stevey » Vin 19-Mai-2006 21:53

Vad ca s-a creat un comflict intre cei care au motoare pe benzina si cei cu motorina.Eu zic ca motoarele pe motorina sa zicem de aceeasi putere cu cele pe benzina ajung intradevar la fel doar in vitezele superioare poate chiar le depaseste in schimb in cele inferioare scuze dar pe motorina sunt puturoase rau.Cine vrea senzatii sportive tari in viteze inferioare sa foloseasca benzina cine vrea consum redus sa ia motorina.Am mers si eu cu masinute pe motorina gen ford mondeo si ma plictiseam pana accelera aia ajungeam instant in a 3-a.

Avatar utilizator
gonty
simpatizant
Mesaje: 31
Membru din: Mie 20-Dec-2006 05:12
Localitate: Iasi
Contact:

Mesajde gonty » Vin 12-Ian-2007 10:50

Daca vreti neaparat sa faceti comparatii, mergeti pe pagina de date tehnice oficiale de la Citroen si puteti compara benzinarele cu dieselarele la aceeasi capacitate cilindrica:
http://www.citroen.com/NR/rdonlyres/459B39E0-DCE4-4FB8-8264-B05016A6F2E5/20256/Carac_C4_F_octobre_2005.pdf
Eu cred ca, cel putin in cazul Hdi-urilor, diesel-arele sunt mai performante (mai ales din pdv al consumului si al posibilitatilor detunning).

Avatar utilizator
Costin
pasionat
Mesaje: 148
Membru din: Vin 09-Ian-2004 12:40
Localitate: Bucuresti

Mesajde Costin » Vin 12-Ian-2007 12:43

date luate din acel fisier :
C4 1.6i 16V

PERFORMANCES (secondes)
0-400 m / 17,4
0-1000 m / Conducteur seul 32,1
0 Ă  100 km/h / 10,6
Vitesse maximale (km/h) 194

CONSOMMATIONS (l/100 km)
Urbaine 9,5
Extra urbaine 5,7
Mixte 7,1
CO2 (g/km) 169

C4 HDi 110

PERFORMANCES (secondes)
0-400 m / 17,8
0-1000 m / Conducteur seul 32,6
0 Ă  100 km/h / 11,2
Vitesse maximale (km/h) 192

CONSOMMATIONS (l/100 km)
Urbaine 6
Extra urbaine 4
Mixte 4,7
CO2 (g/km) 125

diesel-arele au "performante mai bune" doar la consum se pare, in rest nu prea :D
parerea lor... :lol:
fosta Xsara II, 2001, 1,6 16v bleu

Avatar utilizator
nitro_od
pasionat
Mesaje: 483
Membru din: Dum 12-Mar-2006 13:32
Localitate: bucuresti

Mesajde nitro_od » Lun 15-Ian-2007 20:39

dupa datele tehnice ai dreptate!
dar daca privim 2 aspecte...am putea spune:
1. la acelas consum de combustibil dieselul ar avea clar capacitate, putere si implicit performante muuuult mai bune!
2. diferenta aceea de 0.6s la demarajul 0-100km/h sau 0.5s pe distanta 0-1000m, pot fi lesne neutralizate de calitatile sportive ale soferilor!
doar din timpi de schimbare a treptelor de viteza poti castiga/pierde cateva secunde...
..... frantuzoaica pretentioasa !!!

Avatar utilizator
silvius
pasionat
Mesaje: 619
Membru din: Dum 13-Aug-2006 23:30
Localitate: bucuresti
Contact:

Mesajde silvius » Lun 15-Ian-2007 20:45

aici asa e, degeaba ai super car daca nu sti cand si cum sa o calci. Bineinteles, daca ambii soferi au aceleasi abilitati, fiecare va conta pe greseala celuilalt, si din nou suntem la factorul uman. vreti sa spuneti ca doua benzinare identice de la putere pana la gume si ce mai vreti voi vor pleca in acelasi timp si vor face 400 de metri in acelasi timp? nu prea cred. eu sunt fan cifra octanica 100 dupa cum stiti ca sa nu mai fac reclama la aia de vand benzina din austria, insa recunosc ca si cele pe motorina pot fi excelente in mana unui cunoscator

PS. cifrele date de producator sunt informative, cum e si consumul. poti scoate timpi putin mai buni sau mult mai prosti
alarma, clima, cd, praguri, navigatie, so on... - B-08-BBK[img:824728406b]http://www.tour-romania.info/citroen/avatarmare.jpg[/img:824728406b]

dannastasa
simpatizant
Mesaje: 80
Membru din: Mie 01-Noi-2006 20:15
Localitate: IASI

Mesajde dannastasa » Lun 15-Ian-2007 21:35

eu vreau sa stiu daca si un diesel (1.6) ajunge la 91 de km/h in treapta a doua asa cu ajunge benzinarul de 1.6i :?:

Avatar utilizator
mituc
pasionat
Mesaje: 885
Membru din: Mar 28-Mar-2006 09:01
Localitate: Iasi
Contact:

Mesajde mituc » Lun 15-Ian-2007 22:04

dannastasa scrie:eu vreau sa stiu daca si un diesel (1.6) ajunge la 91 de km/h in treapta a doua asa cu ajunge benzinarul de 1.6i :?:


Nu stiu sa-ti spun daca da sau nu insa daca nu-ti raspunde nimeni ai putea calcula cautind urmatoarele:
1. viteza la relanti in treapta 1;
2. rapoartele cutiei de viteze.

Totusi optim ar fi sa schimbi a 3-a mult mai devreme de vreme ce la diesel puterea ti-o tragi mai mult din cuplu.

P.S: chiar si la benzinara la 91Kmph intr-a 2-a ai 6750rpm, deci motorul se cam fisiie pe acolo, mai mult maninca benzina decit face ceva util...

Matrixu
pasionat
Mesaje: 2318
Membru din: Vin 15-Apr-2005 11:27
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesajde Matrixu » Lun 15-Ian-2007 22:42

E cam imposibil pt diesel sa ajunga la viteza aia in treapta a 2 a!! Cine are diesel poate sa confirme sau sa infirme..
2.0 HDI de 90CP, cam trebuie sa schimbi a treia pe la 70, in conditiile in care la 90CP benzina mai urci pana pe la 84-86km/h inainte de a schimba a III a.

Avatar utilizator
T.rac3Er
pasionat
Mesaje: 644
Membru din: Mar 08-Aug-2006 12:22
Localitate: bucuresti

Mesajde T.rac3Er » Lun 15-Ian-2007 23:18

hei, stiati ca dieselul e supraalimentat?
deci? nu mai e egalitate chiar asa. in principiu o benzina aspirata cu un diesel turbo de generatie noua au cam aceleasi performante sportive.
fiecare are alt stil de mers. spre exemplu. daca esti in trafic mers lejer si vrei sa prinzi o deschizatura printre niste masini la diesel ai un mic avantaj, cum ar fi elementul surpriza, ca sare de la turatii joase. ei la benzina aspirata daca mergi normal degeaba accelerezi ca puterea e undeva la peste 3500rpm, si ar fi nevoie sa retrogradezi viteza. dar si cand faci asta, si rezultatul e pe masura. dieselul din cauza dispunerii mai putin fericite a curbelor de cuplu si putere puterea e disipitata pe majoritatea plajei de turatii. nu exista un punct de convergenta. cand una creste simtitor cealalta e in cadere libera. la benzina ele au nsite greafice mult mai stranse si pe plaja respectiva de turatii ai un efect NET SUPERIOR
[img:177922ea83]http://img221.imageshack.us/img221/4179/cityracercp1.jpg[/img:177922ea83]

OPUS Workshop
:: LED designs ::

Avatar utilizator
nitro_od
pasionat
Mesaje: 483
Membru din: Dum 12-Mar-2006 13:32
Localitate: bucuresti

Mesajde nitro_od » Vin 19-Ian-2007 13:03

pai... si la diesel ai dezavantajul turatiei scazute atunci cand este vorba de un turbo.
motorul turbo are un grafic de randament diferit de cel aspirat si anume:
la turatii de pana in 2500-2700rpm are randament scazut comparativ cu cel al motorului diesel aspirat si crescut dupa acea turatie, la aceeas capacitate cilindrica.
motorul turbo este decompresat fata de cel aspirat (de aceeas capacitate) pentru a prevenii uzura prematura din cauza detentei puternice pe periada supraalimentarii (dupa 2500-2700rpm, cand ''intra'' turbina).
asadar, daca vrei sa ai performante sportive cu un TD trebuie musai sa schimbi treptele de viteza in asafel incat sa mentii motorul intr-un regim de turatie superior (in jurul a 3000 rpm).
in alta ordine de idei, un TD normal (fara modificari) nu prea ajunge la 90km/h in tr.2 in schimb beneficiaza de cuplu si putere destul de devreme (3000rpm) fata de un benzinar(2500rpm-cuplu,5000-5500rpm-puterea) si un sofer iscusit poate specula aceasta.
..... frantuzoaica pretentioasa !!!

mbc
pasionat
Mesaje: 4211
Membru din: Dum 18-Mar-2007 14:09
Localitate: Cluj-Napoca
Masina: Citroen C5 2.0 HDI 2004

Mesajde mbc » Lun 30-Iul-2007 20:09

Eu cred ca voi ati omis ceva important: de cele mai multe ori, in masina noastra se afla si altceva inafara de sofer. (pasageri, bagaje, etc). Atunci in ce parte se inclina balanta? Eu ma pot duce cu dieselul meu (Turbo diesel, 1,7 90 cp) in a 3-a pana la 90. Puterea se simte de pe la 2000 rpm.
PS: motoarele bmw, diesel din 2000 nu aveau 150 cp? mai tarziu au avut 163
"If in doubt, flat out!"


Înapoi la “Diverse C4”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 2 vizitatori

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187675
    Total subiecte 18618
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 24
    Users per day: 2
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11706
    Cel mai nou membru bern