salut
Primul meu post ca viitor posesor de C4 ...
Cei care au achizitionat un Citroen C4 Coupe li s-a acordat un discount de la dealer ?
C4 ?
Moderator: Echipa Tehnica
da, am avut chiar mai multe discounturi
1. pentru ca era modelul de la oferta, s-a aplicat discountul de la oferta
2. e drept c-am cumparat 2 masini (cu sammy) dar am mai obtinut un discount de vreo 270 de euro
3. probabil in contul discountului nr 2, baietii s-au servit cu masca de plastic de la motor (din stanga) - nu mi-a mai fost livrata niciodata dar pot sa traiesc si fara ea iar sammy n-a primit, initial, cutia cu parfumuri (e drept, i-au dat-o ulterior)
Din cate am inteles, nu prea-s sanse sa primesti covorase, machetute sau alte chestii - motivul invocat este ca-s departamente/contabilitate/stocuri separate

1. pentru ca era modelul de la oferta, s-a aplicat discountul de la oferta
2. e drept c-am cumparat 2 masini (cu sammy) dar am mai obtinut un discount de vreo 270 de euro
3. probabil in contul discountului nr 2, baietii s-au servit cu masca de plastic de la motor (din stanga) - nu mi-a mai fost livrata niciodata dar pot sa traiesc si fara ea iar sammy n-a primit, initial, cutia cu parfumuri (e drept, i-au dat-o ulterior)
Din cate am inteles, nu prea-s sanse sa primesti covorase, machetute sau alte chestii - motivul invocat este ca-s departamente/contabilitate/stocuri separate
caut inca un CX TRD2
-
- pasionat
- Mesaje: 322
- Membru din: Vin 12-Ian-2007 11:06
- Localitate: constanta
Coooooool, s-o stapanesti sanatos!
O masina care, sa speram ca nu te va enerva peste masura, dar care are o personalitate fantastica, o masina a carui design, iti garantez nu trece neobservat( zilele trecute in parcare la Metro un tip ii spunea nevesti-sii : uite , draga ce masina frumoasa" ).Eu am trecut prin multe cu " a" mele , dar azi, pot spune ca a meritat!
O masina care, sa speram ca nu te va enerva peste masura, dar care are o personalitate fantastica, o masina a carui design, iti garantez nu trece neobservat( zilele trecute in parcare la Metro un tip ii spunea nevesti-sii : uite , draga ce masina frumoasa" ).Eu am trecut prin multe cu " a" mele , dar azi, pot spune ca a meritat!
@bkdc: cred ca masca de la motor nu a fost niciodata acolo... s-a mai discutat subiectul pe un forum
si s-a facut un inventar... si se pare ca intr-adevar... de la un anumit moment incoace, masca aia nu se mai
monteaza din fabrica... sau poate e o conspiratie a ATS care vrea sa faca bani din reciclarea plasticului or something...
Referitor la Logan si alte masini "fiabile"... au am 23.000 Km si singura problema de ordin tehnic
a fost dereglarea sondei de temperatura care a fosta inlocuita pe garantie... vezi jurnal...
Dar, in alta ordine de idei, ia nu va mai luati C4 mah... luati-va Megane, Auris, Cee'd, i30, 2 etc, ca prea s-a umplut
targul de robotzei...
PS: Saptamana trecuta am vazut un C4 Coupe 1.6i VTR din 2004 cu 170.000 Km la bord... merge de rupe... no outstanding problems...
si s-a facut un inventar... si se pare ca intr-adevar... de la un anumit moment incoace, masca aia nu se mai
monteaza din fabrica... sau poate e o conspiratie a ATS care vrea sa faca bani din reciclarea plasticului or something...
Referitor la Logan si alte masini "fiabile"... au am 23.000 Km si singura problema de ordin tehnic
a fost dereglarea sondei de temperatura care a fosta inlocuita pe garantie... vezi jurnal...
Dar, in alta ordine de idei, ia nu va mai luati C4 mah... luati-va Megane, Auris, Cee'd, i30, 2 etc, ca prea s-a umplut
targul de robotzei...
PS: Saptamana trecuta am vazut un C4 Coupe 1.6i VTR din 2004 cu 170.000 Km la bord... merge de rupe... no outstanding problems...
Citroën C6 Exclusive
Citroën C4 Coupé VTR
Citroën C4 Coupé VTR
si ti se pare ca o sonda e ceva normal sa se strice in 23.000km (adica practic masina noua)
. apropo, nu vad legatura intre C4 si Auris care e Toyota frateee!!! ( daca nici toyota nu e fiabila, te rog sa ma ierti, nu vreau sa fiu rautacios dar...mai bine nu mai vorbesc. sau hyundai care oricum ca fiabilite e o mini-toyota
, kia e oricum tot hyunday, pe bune, in afara de megane care, jos palaria! e PRAFFFFFF, restul crede-ma ca le-ai incurcat.
Apropo, hai sa definim ceea ce intelem prin fiabilitate, ca deja vad ca unii daca n-au plecat cu masinile pe platforma la service inseamna ca sunt suficient de fiaile.




Apropo, hai sa definim ceea ce intelem prin fiabilitate, ca deja vad ca unii daca n-au plecat cu masinile pe platforma la service inseamna ca sunt suficient de fiaile.

ON: Exact asta zic si eu... luati-va fiabile urate si comune si lasati C4 pentru cei care au capacitatea
de a privi si dincolo de caracteristicile specifice uneltelor sau utilajelor agricole...
OFF:
Pai asta e problema frate XENON: vocabularul tau in domeniul auto se rezuma la un singur cuvant: fiabilitate,
desi habar nu ai ce inseamna fiabilitate, in adevaratul sens al cuvantului... intr-un sens tehnic, obiectiv...
Din punctul tau de vedere e ok sa sustii faptul ca un creion e mai fiabil decat un stilou, faza la care
nu pot sa raspund decat prin: scrie tu cu creion si lauda-te cu fiabilitatea incomparabila si lasa-mi mie
placerea de a scrie cu un stilou, chiar cu riscul de a ma mai murdari de cerneala din cand in cand...
Get a clue: eu nu vorbeam despre fiabilitate... vorbeam despre masini comune, populare, sau daca vrei,
de succes... dar care pe mine nu ma misca de nici o culoare...
Cat despre Auris... ce daca e Toyota? Te-ai dat cu ea? sau macar te-ai urcat intr-una in showroom?
Daca da, ia spune-mi si mie cate suruburi nemascate observa muritorul de rand cand deschide
usa de la sofer la un Auris Sol? Daca nu stii raspunsul, ti-l spun eu: multe!!! Concluzia mea: Auris
e o caruta pe langa C4 dpdv al design-ului, al feeling-ului, dar prinde foarte bine la adeptii infocati
ai designului teutonic, la fel ca Cee'd si i30. Nu ma intelege gresit, masinile sunt mai mult decat ok din
toate punctele de vedere, dar nu sunt pe gustul meu pentru ca sunt construite de contabili si au ca etalon
modele populare de obicei de origine germanica...
Pentru mine auto e o pasiune, nu o unealta... tu vorbesti, scrii si implicit gandesti despre masina ta
in termeni similari celor pe care ii intalnesti in revistele/emisiunile auto, la recenziile de vehicule utilitare...
Eu prefer oricand o Alfa Brera unui Audi A3/A4, chiar daca Alfa se va strica/devaloriza mai repede etc
Iar despre sonda de temperatura la C4... se stie ca exista o serie cu probleme la acest senzor,
dar se remediaza prin inlocuire pe garantie in 30 de minute, care e problema??? Eu nu o consider
o problema majora... Daca tu o consideri o problema majora, te invit sa dai inca cel putin 4000 de Euro
in plus pentru a-ti achizitiona un Auris, Cee'd sau i30 similar echipat...
PS: Intrebare: cati senzori de temperatura cumperi de 4000 de euro?
de a privi si dincolo de caracteristicile specifice uneltelor sau utilajelor agricole...
OFF:
Pai asta e problema frate XENON: vocabularul tau in domeniul auto se rezuma la un singur cuvant: fiabilitate,
desi habar nu ai ce inseamna fiabilitate, in adevaratul sens al cuvantului... intr-un sens tehnic, obiectiv...
Din punctul tau de vedere e ok sa sustii faptul ca un creion e mai fiabil decat un stilou, faza la care
nu pot sa raspund decat prin: scrie tu cu creion si lauda-te cu fiabilitatea incomparabila si lasa-mi mie
placerea de a scrie cu un stilou, chiar cu riscul de a ma mai murdari de cerneala din cand in cand...
Get a clue: eu nu vorbeam despre fiabilitate... vorbeam despre masini comune, populare, sau daca vrei,
de succes... dar care pe mine nu ma misca de nici o culoare...
Cat despre Auris... ce daca e Toyota? Te-ai dat cu ea? sau macar te-ai urcat intr-una in showroom?
Daca da, ia spune-mi si mie cate suruburi nemascate observa muritorul de rand cand deschide
usa de la sofer la un Auris Sol? Daca nu stii raspunsul, ti-l spun eu: multe!!! Concluzia mea: Auris
e o caruta pe langa C4 dpdv al design-ului, al feeling-ului, dar prinde foarte bine la adeptii infocati
ai designului teutonic, la fel ca Cee'd si i30. Nu ma intelege gresit, masinile sunt mai mult decat ok din
toate punctele de vedere, dar nu sunt pe gustul meu pentru ca sunt construite de contabili si au ca etalon
modele populare de obicei de origine germanica...
Pentru mine auto e o pasiune, nu o unealta... tu vorbesti, scrii si implicit gandesti despre masina ta
in termeni similari celor pe care ii intalnesti in revistele/emisiunile auto, la recenziile de vehicule utilitare...
Eu prefer oricand o Alfa Brera unui Audi A3/A4, chiar daca Alfa se va strica/devaloriza mai repede etc
Iar despre sonda de temperatura la C4... se stie ca exista o serie cu probleme la acest senzor,
dar se remediaza prin inlocuire pe garantie in 30 de minute, care e problema??? Eu nu o consider
o problema majora... Daca tu o consideri o problema majora, te invit sa dai inca cel putin 4000 de Euro
in plus pentru a-ti achizitiona un Auris, Cee'd sau i30 similar echipat...
PS: Intrebare: cati senzori de temperatura cumperi de 4000 de euro?
Citroën C6 Exclusive
Citroën C4 Coupé VTR
Citroën C4 Coupé VTR
-
- pasionat
- Mesaje: 322
- Membru din: Vin 12-Ian-2007 11:06
- Localitate: constanta
Si eu imi bagam si imi scoteam, cam anul trecut ceva in el de Citroen.De atunci, de cand cu masina astalalta
, am vazut cum e sa ai o masina care merge.Si merge bine.Plus ca am mai intrat pe un forum doua si am vazut Passat-uri cu sot varza, apoi pompe de alimentare( asta mai avea 3 spt. de garantie), probleme la caseta de directie, sau Mercedes care s-a oprit in drum si acolo a ramas( asta am aflat de la OPC , cand eram in tiganeli cu masina).
Iar despre design...daca gasesti una in clasa compacta cu asa o ciudatenie de design( a se citi iesit din tipare si genial ) jos palaria.
Acum despre fiabilitate: pe C1-ul tau, ai motor dezvoltat impreuna cu Toyota, deci daca stai sa te gandesti, ai Toyotica ta, la pret de Citronel.La C4, motoarele sunt dezvoltate impreuna cu Ford si le gasesti pe Focus( sub alte denumiri) si pe Volvo.Posibil si pe altele,in afara de Peugeot, doar de astea stiu cu siguranta.
Ca japonezi le fac un pic mai robuste si asta e adevarat, dar poate tocmai ptr. ca au renuntat la brizbriz-uri frumoase ptr. asta, sunt pe locul 2 la diferse teste ale unor reviste.( primii fiind Honda).

Iar despre design...daca gasesti una in clasa compacta cu asa o ciudatenie de design( a se citi iesit din tipare si genial ) jos palaria.
Acum despre fiabilitate: pe C1-ul tau, ai motor dezvoltat impreuna cu Toyota, deci daca stai sa te gandesti, ai Toyotica ta, la pret de Citronel.La C4, motoarele sunt dezvoltate impreuna cu Ford si le gasesti pe Focus( sub alte denumiri) si pe Volvo.Posibil si pe altele,in afara de Peugeot, doar de astea stiu cu siguranta.
Ca japonezi le fac un pic mai robuste si asta e adevarat, dar poate tocmai ptr. ca au renuntat la brizbriz-uri frumoase ptr. asta, sunt pe locul 2 la diferse teste ale unor reviste.( primii fiind Honda).
design iesit din tipare si fiabilitate, cred ca e Seat Leon, dar din pacate la alti bani. apropo, nu va mai ambalati asa :P ca imi place la nebunie C4 ca design si interior si exterior. pacat ca interiorul de exemplu e la fel de rezistent ca o cutie de carton (doar un exemplu constatat de mine personal & so on...)
Salut,
Am intentia de a achizitiona o masina noua si sunt in dilema intre :
C4 Tehno Evolution si Megane Bicorm II 1.5dCI Extreme:
Un C4 Coupe Alb Tehno Evolution (tot ce se poate pune pe modelul respectiv) sau un Megane cu urmatoarele optiuni :
Aer conditionat cu reglare automata
Computer de bord cu 6 functii: distanta parcursa, viteza medie, autonomia de carburant, consum total/mediu/instantaneu
Cotiera fata
Geamuri electrice fata si spate, cu impuls si sistem anti-prindere
Geamuri si parbriz cu tenta
Inchidere centralizata si demaraj cu card
Pachet "Drumuri dificile"
Proiectoare de ceata
Senzor de lumina si de ploaie
Tempomat si limitator de viteza
Volan imbracat in piele
OPTIUNI
4 jante din aluminiu 16" tip Tuxedo
Trapa acoperis panoramica, cu actionare electrica
Radio CD 4x15W cu MP3 si satelit de comanda la volan
Scaune cu incalzire
Gris eclipse
Preturi : C4 13600 | Megane 14500
Daca se poate sa va argumentati pe cat posibil raspunsurile.
Va multumesc.
Am intentia de a achizitiona o masina noua si sunt in dilema intre :
C4 Tehno Evolution si Megane Bicorm II 1.5dCI Extreme:
Un C4 Coupe Alb Tehno Evolution (tot ce se poate pune pe modelul respectiv) sau un Megane cu urmatoarele optiuni :
Aer conditionat cu reglare automata
Computer de bord cu 6 functii: distanta parcursa, viteza medie, autonomia de carburant, consum total/mediu/instantaneu
Cotiera fata
Geamuri electrice fata si spate, cu impuls si sistem anti-prindere
Geamuri si parbriz cu tenta
Inchidere centralizata si demaraj cu card
Pachet "Drumuri dificile"
Proiectoare de ceata
Senzor de lumina si de ploaie
Tempomat si limitator de viteza
Volan imbracat in piele
OPTIUNI
4 jante din aluminiu 16" tip Tuxedo
Trapa acoperis panoramica, cu actionare electrica
Radio CD 4x15W cu MP3 si satelit de comanda la volan
Scaune cu incalzire
Gris eclipse
Preturi : C4 13600 | Megane 14500
Daca se poate sa va argumentati pe cat posibil raspunsurile.
Va multumesc.
pai C4 e o masina cu un design nonconformist dar FOARTE reusit, iar megane bicorp este o masina cu un design tot nonconformist, desenata parca de un copil cretin care a suferit traume sau cioplita in stanca de un cioban cu inclinatii spre design.
C4 are multe probleme mici si sacaitoare, pe cand megane-ul are numai mezelicuri de genul: ambele bascule fata schimbate in primii 40.000km, computer de injectie schimbat la 20.ooo, si alte "maruntisuri".
Concluzie: ia-ti un focus
(glumesc, clar C4, parerea mea)
si inca ceva: la inteioare te-ai uitat atent? C4 e ciudat dar frumos pe cand Megane e normal dar hidos.
volanul ala oribil, consola centrala ca un ou, e NASOL.
si apropo, nu cumva la megane cu kit de drumuri grele nu ai ESP? eu de la un fost consultant de vanzari de la Meridian imi amintesc ca cele doua optiuni nu sunt compatibile iar la noi fara kit de drumuri grele nu poate fi livrata, deci implicit vine fara ESP (am dreptate sau s-a schimbat treaba asta?) In plus, suspensi la C4 e destul de sportiva pe cand Megane, mai ales inaltata cu kit-ul asta (si daca cumva nu are ESP-ul) ar trebui sa-ti dea de gandit, ca doar mergi pe sosele nu la off-road.
C4 are multe probleme mici si sacaitoare, pe cand megane-ul are numai mezelicuri de genul: ambele bascule fata schimbate in primii 40.000km, computer de injectie schimbat la 20.ooo, si alte "maruntisuri".
Concluzie: ia-ti un focus



si inca ceva: la inteioare te-ai uitat atent? C4 e ciudat dar frumos pe cand Megane e normal dar hidos.

si apropo, nu cumva la megane cu kit de drumuri grele nu ai ESP? eu de la un fost consultant de vanzari de la Meridian imi amintesc ca cele doua optiuni nu sunt compatibile iar la noi fara kit de drumuri grele nu poate fi livrata, deci implicit vine fara ESP (am dreptate sau s-a schimbat treaba asta?) In plus, suspensi la C4 e destul de sportiva pe cand Megane, mai ales inaltata cu kit-ul asta (si daca cumva nu are ESP-ul) ar trebui sa-ti dea de gandit, ca doar mergi pe sosele nu la off-road.
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 4 vizitatori
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187771
Total subiecte 18653
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11804
Cel mai nou membru FloLGO