Curse legale de masini

tot ce nu poate fi ĂŽncadrat ĂŽn ariile de mai sus

Moderator: Echipa Tehnica

Avatar utilizator
silvius
pasionat
Mesaje: 619
Membru din: Dum 13-Aug-2006 23:30
Localitate: bucuresti
Contact:

Mesajde silvius » Dum 24-Sep-2006 13:28

adytzu, scuze, dar intrecerile de pe sosele tot curse se pot chema mai mult sau mai putin, insa pot fi si cele mai periculoase, putand genera accidente grave. Cu ce am gresit ev. pe pm
alarma, clima, cd, praguri, navigatie, so on... - B-08-BBK[img:824728406b]http://www.tour-romania.info/citroen/avatarmare.jpg[/img:824728406b]

Matrixu
pasionat
Mesaje: 2318
Membru din: Vin 15-Apr-2005 11:27
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesajde Matrixu » Dum 24-Sep-2006 13:32

Topicul se numeste " Curse Legale ...."...urmatoarele relatari din nightlifeul bucurestean, si nu numai, vor fi sterse..

Avatar utilizator
adytzu
RETRAS LA PENSIE
Mesaje: 1308
Membru din: Vin 11-Iul-2003 09:34
Localitate: Bucuresti

Mesajde adytzu » Dum 24-Sep-2006 13:39

Mi-a luat-o Matrixu inainte: e o diferenta intre "Curse Legale" si curse pe soselele patriei, nu?
Din cate s-a vazut saptamana trecuta si nu numai, accidente se pot intampla si la cursele legale...ce sa mai vorbim de celelalte.
Eu am asistat chiar vineri la un astfel de accident, din fericire cu consecinte usoare. O mini cursa pe 13 Septembrie, soldata, cred, daor cu mici avarii a masinii care, in franare pe asfaltul ud a acrosat bordura. Nu stiu mai multe detalii pt ca eram in trecere si nu am avut timp sa opresc.

Avatar utilizator
silvius
pasionat
Mesaje: 619
Membru din: Dum 13-Aug-2006 23:30
Localitate: bucuresti
Contact:

Mesajde silvius » Dum 24-Sep-2006 13:41

exact asta spun si eu, insa se pot termina extrem de prost. Eu zic ca se poate lasa ce s-a scris pana acum ca o atentionare la ce se poate intampla....de parca nu stim...
alarma, clima, cd, praguri, navigatie, so on... - B-08-BBK[img:824728406b]http://www.tour-romania.info/citroen/avatarmare.jpg[/img:824728406b]

Matrixu
pasionat
Mesaje: 2318
Membru din: Vin 15-Apr-2005 11:27
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesajde Matrixu » Dum 24-Sep-2006 13:55

Asta e politica clubului, forumului etc...nu se incurajeaza acest tip de curse/activitati sub nici o forma....Atata timp cat postam aici trebuie sa respectam aceste reguli, chiar daca multora nu le prea convine, si vor sa refuleze aici cu relatari incendiare...
Si ca sa fiu ontopic, cam putine C4 la curse, si e chiar pacat pt ca HDI de 138 ar avea potential pe la clasa sa...

Avatar utilizator
Alex Motan
pasionat
Mesaje: 198
Membru din: Lun 11-Sep-2006 22:20
Localitate: Bucuresti,Galati

Mesajde Alex Motan » Lun 25-Sep-2006 16:52

C4 HDI de 138 cai are fffff MARE potential. Pacat ca nu e vadnut bine si nu apare pe nicaieri. Cel mai rau imi pare si mie ca nu e nimeni cu VTS sa ma dau pe nicaieri si mai ales am vazut unul am tras langa el, am facut cu mana....NIMIC!!! CATA NESIMTIRE???? Deci B-XX-WGA te astept sa te vad pe sosea ca ai fost fffffff NESIMTIT universitate. Macar din putin obraz trebuia sa saluti macar nu sa intrii in discutii...

Matrixu
pasionat
Mesaje: 2318
Membru din: Vin 15-Apr-2005 11:27
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesajde Matrixu » Lun 25-Sep-2006 17:38

Ar fi interesant de vazut un 2.0 HDi chipat cum s-ar descurca in fata unui VTS stock...
Nu stiu de ce cred...dar pe distanta scurta(400m) benzina sa cam ramana in urma...

Avatar utilizator
DinoG
simpatizant
Mesaje: 87
Membru din: Mar 13-Iun-2006 09:49
Localitate: Bucuresti

Mesajde DinoG » Lun 25-Sep-2006 20:24

Alex Motan scrie:C4 HDI de 138 cai are fffff MARE potential. Pacat ca nu e vadnut bine si nu apare pe nicaieri. Cel mai rau imi pare si mie ca nu e nimeni cu VTS sa ma dau pe nicaieri si mai ales am vazut unul am tras langa el, am facut cu mana....NIMIC!!! CATA NESIMTIRE???? Deci B-XX-WGA te astept sa te vad pe sosea ca ai fost fffffff NESIMTIT universitate. Macar din putin obraz trebuia sa saluti macar nu sa intrii in discutii...


De ce-l faci nesimtit, cand si tu raspunzi in acelasi stil la provocari.
Am asteptat cu nerabdare sa-mi raspunzi la mesajul de pe PM si n-ai raspuns. Bine ca nu m-am ambalat prea tare, mi-am imaginat ca nu te tine Mr VTS...

Avatar utilizator
mituc
pasionat
Mesaje: 885
Membru din: Mar 28-Mar-2006 09:01
Localitate: Iasi
Contact:

Mesajde mituc » Lun 25-Sep-2006 21:10

adytzu scrie:Fara suparare, baieti, dar titlul topicului e despre altceva! [-X
NU incurajam si nu vom incuraja niciodata astfel de discutii.


Pai topicul e "Curse legate de masini", ca doar n-o fi de biciclete. Sau, raspunde cineva la o provocare de cursa cu bicicleta pe 200m? Sau o mila (1600m)?

Matrixu
pasionat
Mesaje: 2318
Membru din: Vin 15-Apr-2005 11:27
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesajde Matrixu » Lun 25-Sep-2006 21:28

Curse LEGALE nu curse LEGATE .....

Avatar utilizator
Adrian
pasionat
Mesaje: 439
Membru din: Dum 18-Sep-2005 18:47
Localitate: Bucuresti

Mesajde Adrian » Lun 25-Sep-2006 23:04

Ma lasati mai cu tractorasu de 138de cai? Vazusem un film cu demarajul de VTS 180Cai! Sarea de la 0 la 60km/h instant! Cu a doua lua peste 100 ff repede!

Sa nu ma fac inteles gresit.. E bun tractoru', da nu in fata unui aspirat nervos ;)
[b:8a91ac8b41]Citroen Spirit on my C4... VTR 1.6i, Obsidien [/b:8a91ac8b41][img:8a91ac8b41]http://www.sloganizer.net/en/style3,C4.png[/img:8a91ac8b41]

Matrixu
pasionat
Mesaje: 2318
Membru din: Vin 15-Apr-2005 11:27
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesajde Matrixu » Lun 25-Sep-2006 23:18

Ai si tu dreptatea ta...dar un chip face minuni mari la aia 138CP ai dieselului...
Deja cam tot ce e peste 130 cp prinde suta in a II a....am eu la a mea de 90CP max 84 in a doua...
Cu cel de 110CP cred ca te apropii binisor de 100 intr-a doua..

Avatar utilizator
mituc
pasionat
Mesaje: 885
Membru din: Mar 28-Mar-2006 09:01
Localitate: Iasi
Contact:

Mesajde mituc » Mar 26-Sep-2006 06:57

Matrixu scrie:Ai si tu dreptatea ta...dar un chip face minuni mari la aia 138CP ai dieselului...
Deja cam tot ce e peste 130 cp prinde suta in a II a....am eu la a mea de 90CP max 84 in a doua...
Cu cel de 110CP cred ca te apropii binisor de 100 intr-a doua..


SI eu sint de acord cu Matrixul... dar ideal ar fi sa fie cineva printre noi care si-a obdtunat hdi-ul de 1380CP la 160 si sa ne spuna si noua care e treaba. Ar trebui ca hdi-ul sa fie avantajat de cuplul imens de care dispune si poate fi valorificat mai ales in treptele inferioare si la turatii mai mici, ca dupa aia oricum se fisiie insa chiar si asa, are de unde sa se fisiie.

1.6i intr-a doua nu ajunge la 100. Intra pe rosu undeva la 86-88. Oricum dupa turatia de putere maxima e posibil sa inceapa sa-ti manince ulei si sa-ti cam frece pistoanele, ca deja regimul e usor detonant prin zona aia.. mai ales ca la aspiratele normale raportul de compresie e urcat destul de mult pentru a obtine performantele astea...

Daca astia de la citroen nu ajung in perioada urmatoare cu un benzinar serios in caroseria de berlina atunci pe lista mea e si hdi-ul de 138CP chipat (desi la preturile alea se gasesc normal aspirate si chiar turbo benzinare de pe la concurenta).

Avatar utilizator
T.rac3Er
pasionat
Mesaje: 644
Membru din: Mar 08-Aug-2006 12:22
Localitate: bucuresti

Mesajde T.rac3Er » Mar 26-Sep-2006 07:50

cuplu fara putere nu valoreaza. este o conceptie gresita promovata de unii si altii. cuplul si puterea sunt strans legate matematic. acum nu am chef sa stau sa explic toata situatia (parca am mai scris pe aici despre acest subiect...nu mai stiu exact pe ce forumuri intalnesc subiectul acesta si incerc sa lamuresc lumea)
voi reveni cu niste linkuri (sper sa le mai am la favorite)
cert este ca 160cp cu x nm diesel (apropo, nu stiu daca abreiajul stock va rezista prea mult in conditii de utilizare "sportiva") nu scot timp mai bun decat un 180cp benzina (in conditii optime de acceleratie pt amandoua)
cand vorbim de drumuri in rampa, sau in sarcina deja e alta poveste. acolo cuplu pe care dieselul il are isi va spune cuvantul (dar si ambreiajul va fi abuzat)
[img:177922ea83]http://img221.imageshack.us/img221/4179/cityracercp1.jpg[/img:177922ea83]

OPUS Workshop
:: LED designs ::

Avatar utilizator
nicum
Moderator
Mesaje: 5427
Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
Localitate: Bucuresti
Masina: BX 16 RS

Mesajde nicum » Mar 26-Sep-2006 08:31

Si deja ati dat-o in diesel vs benzina, pentru care exista topic separat :wink:
Aici ar trebui sa se vorbeasca despre curse legael, adica organizate legal cu tot tacimul. Liniutele evident ca nu se incadreaza aici.
Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!


Înapoi la “Diverse C4”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 5 vizitatori

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187776
    Total subiecte 18654
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 23
    Users per day: 1
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11818
    Cel mai nou membru alexanes