Pagina 1 din 1
Poze fabricare C4
Scris: Sâm 24-Sep-2005 07:44
de bellemustache
Scris: Sâm 24-Sep-2005 15:17
de MoonStorm
Misto poze... hihihihi

Scris: Sâm 24-Sep-2005 17:07
de arp
Mi se pare mie sau in poza asta
http://img301.imageshack.us/img301/9048/04149073ns.jpg se vede pe linie si un Peugeot 307? la fel si in ultima poza... Se asambleaza pe aceeasi linie?
Scris: Sâm 24-Sep-2005 17:11
de MoonStorm
te-ai prins... da, asa e.
Nu o sa inteleg niciodata ideea generala de alianta/concern/whatever din punctul de vedere al cumparatorului. Poate pe mine ma deranjeaza marca cealalta si totusi aflu ca pe banda se asambleaza la comun, si pe masini exista piese identice in proportii mari. Nu cred ca m-as simti bine...
Cand lucrurile escaleaza si avem de-a face cu motorizari comune.... eh, e si mai grav pentru cumparatorul in cauza. Si aici nu ma refer exclusiv la parteneriatul Peugeot-Citroen ci si la nume gen Toyota sau Mitsubishi care cocheteaza cu PSA, sau alte parteneriate prin care partile se canibalizeaza reciproc pe piata intr-o oarecare masura.
Scris: Sâm 24-Sep-2005 18:16
de mag
F interesant!
Toti muncitorii cu votca-n nas mizeri si plini de ulei..
1000 ani ne mai trebuie sa intelegem conceptia lor legata de munca...
Scris: Lun 26-Sep-2005 08:01
de sile_98
O astfel de fabrica construita de la zero costa miliarde de euro, ar trebui ca cineva sa aiba interese mari plus facilitati pe masura sa o faca in Romania (se duc in schimb in Cehia, in Polonia...). Nu mai spun de numarul mic de muncitori care ar lucra, fata de cati lucrau la Dacia acum cativa ani.
Cat despre platformele comune concernul VW-Audi este tatic

, cred ca are cele mai multe modele pe o singur platforma. Ideea a aparut datorita cresterii costurilor si a micsorarii termenilor de aparatie a modelelor noi. Concurenta este acerba pe plan mondial si multi au probleme in ultimul timp, inclusiv colosii GM, Ford, Daimler-Chrysler.
Scris: Lun 26-Sep-2005 18:54
de nicum
@moonstorm: ideea platformelor comune nu e chiar noua si se practica din motive de reducere a costurilor. Evident, cumparatorul nu are nimic de cistigat, decit poate faptul ca in caz de necesitate poate folosi componente de la alta firma (ex: Citroen de la Peugeot sau invers). Daca va uitati atent, la motorizarile grupului VAG o sa vedeti ca si acolo se practica platformele comune, in special in ceea ce priveste motorizarea.
Scris: Mar 27-Sep-2005 14:36
de khan

uitati-va cu atentie sub haion sa vedeti ca pina si panoul spate e identic.

iar asta as recomanda-o si unora care au apa in masina si nu stiu de ce. pai uite cite gauri sint intr-o podea!!!
Scris: Mar 27-Sep-2005 17:39
de nicum
Si la BX sint gauri in podea, dar au si capacele de plastic.
Scris: Mie 28-Sep-2005 13:08
de khan
@nicum, lipseste un

la sfirsitul ultimei fraze, got it?
Scris: Mie 28-Sep-2005 13:35
de MARIAN
Daca intra apa pe undeva trebuie facut ceva ca aceasta sa si iasa afara.Pt. aceasta se poate monta un sifon de chiuveta pe fundul porbagajului.

Scris: Mie 28-Sep-2005 14:51
de khan
de mult am vrut sa promovez solutia asta, dar mi-era ca rideti de mine.

multumesc Marian
Scris: Mie 28-Sep-2005 15:01
de kata
khan scrie:@nicum, lipseste un Laughing la sfirsitul ultimei fraze, got it?
nicum scrie:Si la BX sint gauri in podea, dar au si capacele de plastic.
eu nu vad decat o fraza aici!
Scris: Mie 28-Sep-2005 15:07
de khan
khan scrie:
iar asta as recomanda-o si unora care au apa in masina si nu stiu de ce. pai uite cite gauri sint intr-o podea!!!
la sfirsitul frazei asteia lipsea

Scris: Mie 28-Sep-2005 17:09
de nicum