Pagina 1 din 4

C4 WRC

Scris: Mie 21-Dec-2005 11:47
de MUGUREL PIRSCOVEANU
IA uitativa aici:
http://www.citroen.com/CWW/fr-FR/NEWS/N ... _C4WRC.htm

si se misca cam tare!

Cred ca aia de la Ford deja s-au intors la temele pentru acasa!!!!!!!! :lol:

Si are volan normal, stergatoare de parbriz altfel puse si asa mai departe.

In 2007 va spun eu ca in luna august iar iesim Campioni, uite asa ca sa-i ofticam pe ailalti!

Oare navigatorul ii spunea lui Loeb ca se aud greierasi in usa din dreapta? Ca vad ca oricum Loeb se descurca bine pe viraje. Cred ca navigatorul era cu masuratorul de consum in brate sa vada daca iese ca pe afisajul de la computerul de bord :D :D :D

Scris: Mie 21-Dec-2005 11:51
de MUGUREL PIRSCOVEANU
Cred ca au dat telefon aia de la pejo sa-i intrebe daca e diesel, ca are cuplu bun si consum mic.

Iar aia de la Citroen le-a zis ca e electrica si cu alimentare pe gaz natural, numa' k sa-i oftice, asa!

Scris: Mie 21-Dec-2005 12:55
de nicum
One stupid question: de ce la acest C4, stergatoarele au fost montate normal? Asa cum sint ele stock, sint extrem de eficiente, tocmai datoria pozitionarii, practic nu ramine neacoperita decit portiunea din dreptul oglinzii, care oricum nu intereseaza.

Scris: Mie 21-Dec-2005 13:23
de MUGUREL PIRSCOVEANU
Pai la peste 150km/h la mine la VTS sar stergatoarele peste apa daca e ploaie torentiala.
E bine?

Fii sigur ca au studiat ei acolo tot ce trebuie ca sa-i bata pe fratii de la Ford sau... Subarica. Orice fractiune de secunda la viteze mari conteza. Si orice detaliu.

Scris: Joi 22-Dec-2005 09:24
de nicum
Si daca le un normal nu mai sar stergatoarele peste apa? :?

Scris: Joi 22-Dec-2005 14:51
de khan
ce sa mai zic, foooarte taaarrrreee!!! colegul meu Edwin Keleti de la Promotor s-a intros deunazi de la o intilnire cu Loeb si noua lui masina in care a stat si in dreapta si in stinga. cind vin pozele le veti vedea aici

Scris: Joi 22-Dec-2005 15:26
de MUGUREL PIRSCOVEANU
Va scrie 10 pagini despre treaba asta in revista Pro Motor!

Scris: Joi 22-Dec-2005 15:34
de DMX
nicum
--> Vad filmuletul si ...hopa stergatoarele ..... the same question ...DE CE ??

Am si eu o intrebare .... cum pot sa faca masini care ies campioane ...iar astea ale noastre ....dak nu ai noroc ...ai o gramada de problemute ... de ce ... ?? de la casetofonul -radio- ...e asa cum e , greierii ...mai un zgomot ciudat mai o eroare la computeru de bord .... DE CE !!??!! Oare ptr k astea se fac pe banda rulanta ??

Scris: Joi 22-Dec-2005 15:48
de laurentiu.constantin
Nu cred ca in 2007citroen va mai iesi campion asa de usor ca anul asta. Un an de stat pe bara se va simti.

Scris: Joi 22-Dec-2005 15:56
de eugenro2001
DMX scrie:...
Am si eu o intrebare .... cum pot sa faca masini care ies campioane ...iar astea ale noastre ....dak nu ai noroc ...ai o gramada de problemute ... de ce ... ?? de la casetofonul -radio- ...e asa cum e , greierii ...mai un zgomot ciudat mai o eroare la computeru de bord .... DE CE !!??!! Oare ptr k astea se fac pe banda rulanta ??


WRC-urile nu au nimic in comun cu masinile de strada, doar forma si marca.

Scris: Joi 22-Dec-2005 17:46
de nicum
Masinile de raliu nu au casetofon, nici tapiterie, iar oricum zgomotul motorului acopera orice eventuali "greierasi" :lol:
Au si ele problemele lor, pe care masinile de rind nu le au :!:

Scris: Joi 22-Dec-2005 19:38
de MUGUREL PIRSCOVEANU
1. C4 WRC se face la "fabrica" de la Velizy. Adica acolo se face absolut totul inclusiv caroseria. Nu depind de furnizori germani, spanioli, marocani, etc asa cum este Bosch.
2. Toate elementele sunt studiate la cel mai adanc detaliu. Orice strangere este facuta de un om care gandeste munca pe care o face. Masina de concurs nu are nimic in comun cu masina de serie. Totul este redus la minimul greutatii (un pinion din cutia de viteze este de 3 ori mai usor decat unul de serie) iar piesele sunt gandite sa tina maxim 500 de KM de speciale. Apoi se inlocuiesc toate. La cel mai mic dubiu se inlocuieste piesa cu semn de intrebare.
3. Sunt pregatit sa pun un mic pariu ca in 2007 (sezon care se va incheia in sept)Loeb iese campion!

Scris: Joi 22-Dec-2005 20:10
de sorin.
un pinion din cutia de viteze este de 3 ori mai usor decat unul de serie

Se folosesc pinioane cu dinti drepti (la aceleasi dimensiuni suporta un cuplu mult mai mare deoarece suprafata petei de contact este mult mai mare) In productia de serie nu se folosesc datorita zgomotului f. mare (vezi zgomotul produs de pinionul pt. mers inapoi la masinile de serie)

Scris: Vin 23-Dec-2005 10:26
de nicum
Pai daca pinionul are dintii drepti, atunci suprafata d ecintact nu e mai mica? :roll:

Scris: Vin 23-Dec-2005 13:05
de khan
teoretic da, practic se intimpla ca la pinioanele cu dintii drepti contactul efectiv intre suprafetele dintilor se manifesta pe toata suprafata cit timp dintii sint in coincidenta, pe cind la cei oblici, suprafetele a 2 dinti ce se intilnesc nu se afla niciodata in contact pe toata suprafata, asta tocmai din cauza inclinatiei si a faptului ca dintii se afla pe un plan curbat