Masina a fost cumparata de noua de la Citroen, nu a mai condus-o altcineva. Pe la 80k a inceput sa se auda un zgomot la decelerare (un vrummmmm) iar dupa inca 3000km ambreiajul patina. Cand am fost sa schimb ambreiajul au gasit ulei pe el, ulei aruncat din cutia de viteze. Au desfacut mecanicii cutia si au gasit un rulment care era dus si deja avea joc. Din cauza jocului s-a largit un fel de bucsa/lagar in care statea rulmentul. Piesa aia nu se gaseste de cumparat asa ca a fost facuta alta la strung etc. Mecanicul mi-a zis ca dupa cum arata cutia cand a desfacut-o, siliconul ala care sigileaza pe acolo nu arata ca cel din fabrica. Parea ca s-a umblat in cutie. Dupa alte cateva mii de km a cedat timoneria, impruna cu suportul care tine cablurile timoneriei, alta piesa ciudata greu de gasit si de comandat (reperul 3 din atasament). In fine, am senzatia ca nu ma pot baza pe cutia de viteze de la aceasta masina si ma bate gandul sa pun de pe Peugeot.
P.S. Dupa ce haionul a ramas blocat si electricianul a desfacut incuietoarea, din haion au cazut bucati de plastic si de parbriz, desi masina nu a fost lovita vreodata. A ramas si el uimit pentru ca nu aveau ce sa caute acolo resturile alea.
