Pagina 1 din 1

Lexia/Diagbox, no dialogue ECU/BSI

Scris: Mar 05-Mar-2019 16:43
de 2HasckaY
De ce face asa? Este a 3 a oara cand am reinstalat Lexia/Diagbox, a inceput sa faca asa de cand am pus EGR-ul cel nou pe mașina si am vazut ca nu voia sa pornească si m-am gandit ca este bateria, asa ca am dat-o jos si am pus-o pe redresor a doua zi redresorul imi arata ca bateria este full, am montat bateria pe mașina, mașina a pornit extraordinar de greu si cand puneam piciorul pe accelerație murea instant, sa nu mai spun ca porneste doar daca țin ambreiajul apăsat si cu asta nu ma confruntam inainte. Deci de atunci nu mai merge Lexia/Diagbox pe masina nici in ruptul capului, am reinstalat aplicația la diferite versiuni, am lăsat-o la 5.47 (cred ca asta-i versiunea) deoarece spunea ca este cea mai stabilă. Prima data m-am gandit sa nu fie de la Economy mod actived, dar si cu masina pornită nu pot face nimic.... EGR-ul asta de l-am montat se aude ca naiba de parcă ar avea o șaibă oarba pusa, scoate fum negru masina.. si dpf nu este deoarece l-am verificat, este okay... Ce naiba sa aibe? Am inteles ca egr-urile pe c4 Picasso trebuie reinitializate.. Dar eu n-am cum sa fac asta dacă mi-e nu mi citeste ECU sau BSI sau orice altceva al mașini, la toate zice FARA DIALOG... Ce sa fie???

Imagine

Imagine

Re: Lexia/Diagbox, no dialogue ECU/BSI

Scris: Mar 05-Mar-2019 17:22
de 2HasckaY
Am citit pe internet si cica este legat de problema asta.
F4BA -Electronic Immobiliser
Cum fac sa remediez problema asta si ce înseamnă?

Imagine

Re: Lexia/Diagbox, no dialogue ECU/BSI

Scris: Mar 05-Mar-2019 17:26
de 2HasckaY
Am repus primele doua poze deoarece nu se vedeau bine.
Imagine

Imagine

Re: Lexia/Diagbox, no dialogue ECU/BSI

Scris: Mar 05-Mar-2019 17:30
de MARIAN
Cred ca Lexia are o problema hardware.

Re: Lexia/Diagbox, no dialogue ECU/BSI

Scris: Mar 05-Mar-2019 18:15
de 2HasckaY
Totuși cum resetez cheia sau ECU si bsi?
La vechea masina era simplu, bagam cheia in contact, si tineam 10 secunde pe lock si 10 secunde pe unlock, dupa o porneam, si mergea...

Re: Lexia/Diagbox, no dialogue ECU/BSI

Scris: Mar 05-Mar-2019 19:11
de 2HasckaY
De ce sta pe mosul Economy Actived, am incarcat bateria cu redresorul...
Astea sunt ultimele scanări ale mașini, dupa asta nici că m-a mai lasat sa fac vre-o scanare.
De ce spune ECU low voltage? Am incarcat baterie full.. Cand bag cheia si pun contactul si incerc sa pun pe faza scurta... Nu merge, dar pe pozitie merge, cand pornesc mașina abia atunci pot pune faza scurtă. Am un aparat micut cu lumini, si imi arată ca bateria este încărcată... Dar nu imu arata volți, ma voi duce la cineva sa vedem daca bateria chiar este buna sau nu... Altfel nu mi explic de ce ar sta mai mereu in Economy Mod, poate din cauza ei ECU nu primește voltajul necesar

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Re: Lexia/Diagbox, no dialogue ECU/BSI

Scris: Mie 06-Mar-2019 17:13
de 2HasckaY
Am pus 4 diagnoze pe masina si nimic, nici una nu poate comunica cu ECU, de ce? Ce are... help
Toată nebunia asta a început cand am vrut sa pornesc masina dupa ce am montat egr-ul, invartea dar nu pornea, cand am pus Lexia mi-a dat erorile de mai sus (verificați pozele) am dat bateria jos si am pus-o pe redresor, am lăsat-o o noapte intreaga la incarcat dupa aceea am pus-o pe mașină si am bagat lexia, imi spune no dialogue with ECU, am incercat cu inca 3 diagnoze..si nimic... Am schimbat fiecare siguranță, n-am gasit nici una arsa...

Re: Lexia/Diagbox, no dialogue ECU/BSI

Scris: Joi 10-Dec-2020 12:31
de norishor
Ce vrei tu aici nu cred ca o sa stea nimeni sa iti povesteasca, deoarece in spate sunt niste ani de cursuri, timp pierdut cu invatarea, bani dati si alte asemenea. Nu am nimic cu tine si ma bucur ca incerci sa faci ceva singur, insa faptul ca ai luat un tester chinezesc de 350 ron nu te ajuta prea mult. S-a impanzit facebook-ul si forumul cu oameni asemenea tie care prefera sa dea banii pe un tester de o calitate indoielnica apoi spera ca va rezolva singur toate probleme dar in realitate face postare dupa postare cu screenshot-uri peste tot. Uneori e mai ieftin sa apelezi la cineva care stie cu ce se mananca. Ca si idee, un tester originlal care costa 7400 de euro are niste protectii pe el tocmai sa nu trimita tensiuni aiurea prin toate calculatoarele sa le prajeasca - mai ales ca uneori testerul preia unele functii ale calculatoarelor (bypass). Un tester chinezesc ... ghici ce?