pai depinde cum o calci... cand ma grabesc cu scartait la fiecare stop, pe caldura mare si aglomeratie cu numeroase accelerari si franari la depasiri ajungi la o medie de 13... dak mergi normal nu prea trebe sa iti faci multe griji, insa in romania pur si simplu nu prea cred ca merita sa fac chestia asta
La un concurs nu cred ca se tine cont de greutate

ci de puterea initiala a masinii.... diferenta de greutate iti poate da batai de cap, normal, insa depinde de cel care conduce in mare masura.
Acum iti spun o chestie... un prieten a mers cu un coupe tot de 1.4 si apoi cu a mea... cand a mers cu a mea a spus ca e mirat de cum trage masina ca atunci cand a mers cu coupe-ul i s-a parut ca masina e puturoasa rau Intr-adevar, eu o tin mai turata, pe cand proprietara coupe-ului (nu ea condusese cand a mers prietenul) o tine ba mult sub turata (90% din timp) ba turata de ii ies fulgii....
Oricum nu am de gand sa particip la curse, dar dak cineva o face ar fi interesant sa aflam unde se claseaza c4-ul nostru....
nu-mi mai spune de tunat in germa sa arate super mashinutza ca innebunesc... ieri aratau la televizor in sfarsit cum au facut astia asfaltarile de ies gurile de canal 10 cm peste asfalt..... orikum tuning la masina iti faci dupa ce iese din garantie k sa nu ai probleme, la revizie nu au ce sa iti spuna, e masina ta, caroseria ta, o faci cum ai chef... dar cand o veni vecinu' sau pietonu' ala care o spune ia uite ce mishto si-a facut omu' mashina si scoate cheia sa o zgarie in model zorro din fata pana in spate...... k sa nu mai spun k la fiecare filtru de politie eshti oprit si intrebat de toate alea. Am patit de nu stiu cate ori sa fiu oprit la filtru in timp ce daciile sau chiar alte masini modele mai vechi treceau fara sa fie oprite... hmmm.