Pagina 1 din 1
schimbare viteza
Scris: Lun 19-Noi-2007 21:07
de dodoc4
Este normala schimbarea mai dificila a vitezei la un C4 (din 1 in 2, respectiv din 3 in 2). Aveti si voi problema asta?
Eu m-am mai obisnuit acum cu chestia asta, dar parca nu-mi place ce se intampla totusi. Ar trebui sa ma ingrijorez?

Scris: Lun 19-Noi-2007 21:21
de tzun
si la mine merge greu in special cand motorul este rece
schimbare viteza
Scris: Lun 19-Noi-2007 21:34
de dodoc4
ai dreptate..
cand e rece motorul e si mai greu sa schimb din 1 in 2
crezi ca se va agrava problema?
Scris: Lun 19-Noi-2007 22:26
de tzun
nu cred !! asta am observat si la vito care il am !! sa vedem ce mai zic si alti !!
Re: schimbare viteza
Scris: Mar 20-Noi-2007 12:22
de nicum
dodoc4 scrie:ai dreptate..
cand e rece motorul e si mai greu sa schimb din 1 in 2
crezi ca se va agrava problema?
Daca vine iarna se va agrava... dar la primavara o sa-i treaca
Mai poate sa faca asa daca masina e foarte noua (in rodaj).
schimbare viteza
Scris: Mar 20-Noi-2007 14:00
de dodoc4
masina are 6 luni si vreo 6500 km...
deci pot sa spun ca e noua
mie imi era frica sa nu aiba vreo defectiune
am inteles ca pot sa-ti refuze remedierea in garantie la cutia de viteze, pe motiv ca e vina soferului (bla bla)
merci oricum
Scris: Mar 20-Noi-2007 18:12
de nicum
Masina e noua... eu cred ca o sa-i treaca.
La garantie pot sa iti refuze ce vor ei si iti doresc sa nu afli vreodata cum sta treaba cu garantia in Romania.
Scris: Vin 04-Ian-2008 23:01
de AUREL
La mine ,câte o datã ,intrã mai greu În marche-arriere .
Scris: Sâm 05-Ian-2008 09:54
de mituc
In marsarier e problema cunoscuta, mentinind presiunea asupra levierului ridica 1cm ambreajul si va intra.
Probleme in treapta 2 nu ar trebui sa fie, sincer eu nu am mai auzit. Cel putin la mine cel mai usor intra intr-a 2a si a 4a. Treapta 3 are tendinta sa opuna ceva rezistenta dar nu e pentru ca agata ceva pe acolo, de exemplu eu pot sa schimb fara probleme a 3-a la 100Kmph (din 4 sau 5 in 3) sau a 1-a la 35 (din 2 sau 3). Lasi mina moale cind apesi, piciorul pe ambreaj pina in podea, motorul cit de cit in ture si intra ca unsa.