Pagina 1 din 2

Ce fel de scut la motor sa montez

Scris: Mie 07-Mai-2008 12:15
de Juliushr
Sunt, de putin timp, detinatorul unui Citroen C4 berlina cu hayon. Problema e ca nu are scut la motor. M-ar interesa sa-i pun un scut, mai ales ca uneori ma duc la tara si, pe o portiune scurta, merg pe un drum pietruit. Vreau sa evit pietrele care, eventual, pot sari in motor si praful.
Intrebarea mea este ce tip de scut sa montez la motor: unul de plastic sau unul metalic? Avand in vedere rezistenta, as opta pentru un scut metalic, numai ca nu as vrea sa ingreunez masina. Stie cineva cate kg cantareste un scut metalic?

Re: Ce fel de scut la motor sa montez

Scris: Mie 07-Mai-2008 12:19
de berzecus2003
Juliushr scrie:Sunt, de putin timp, detinatorul unui Citroen C4 berlina cu hayon. Problema e ca nu are scut la motor. M-ar interesa sa-i pun un scut, mai ales ca uneori ma duc la tara si, pe o portiune scurta, merg pe un drum pietruit. Vreau sa evit pietrele care, eventual, pot sari in motor si praful.
Intrebarea mea este ce tip de scut sa montez la motor: unul de plastic sau unul metalic? Avand in vedere rezistenta, as opta pentru un scut metalic, numai ca nu as vrea sa ingreunez masina. Stie cineva cate kg cantareste un scut metalic?


ti-ai dat singur raspunsul....ptr romania este indicat scutul metalic care te poate scoate din diferite neplaceri .chiar daca are cateva kilograme in plus si costa ceva mai mult...

Scris: Mie 07-Mai-2008 12:19
de DanT
salutare si fii binevenit..

o rugaminte: posteaza subiectele la locul potrivit!..

pe asta l-am mutat eu :lol:

Scris: Mie 07-Mai-2008 12:43
de Juliushr
Mi-am dat, oarecum, singur raspunsul, dar doream ceva completari. Mai ales ma intereseaza cat de greu e un astfel de scut metalic? Daca are 20-50 de kg, nu mi-ar place. Deci daca aveti idee cam in ce masura ingreunez masina cu un astfel de scut, va rog sa-mi spuneti.

Scris: Mie 07-Mai-2008 12:58
de Juliushr
Inca o problema. Ar afecta montarea unui scut metalic siguranta soferului sau a pasagerului din dreapta in cazul unui impact frontal? Ar diminua un scut metalic capacitatea initiala a masinii de a absorbi socul?

Scris: Mie 07-Mai-2008 13:01
de Juliushr
Multumesc, DanT, pentru mesajul frumos de primire. Imi cer scuze pentru postarea primului mesaj in alta parte decat ar fi trebuit. S-a intamplat asa pentru ca nu sunt familiarizat cu site-ul si abia am intrat pe el. Pe viitor sper sa fiu ceva mai abil.

Scris: Mie 07-Mai-2008 13:56
de XENON
un scut dintr-ala metalic nu are mai mult de 5 kg. am demontat ieri unul de pe un Logan si sigur era mai usor de atat (am facut comparatia cu un disc de gantera de 5kg :D ). in plus, chiar nu are ce sa afecteze. e doar o tabla putin mai groasa care in cazul unui impact se deformeaza la fel de usor precum o bucata de carton stransa in palme. e "cantitate neglijabila".

Scris: Mie 07-Mai-2008 14:08
de ram84
Ca o idee, cel de la Xsara avea undeva pe la 20kg(era destul de greu de mutat prin casa cand te loveai de el) :D

Scris: Mie 07-Mai-2008 14:40
de XENON
mi-e greu sa cred ca avea asa de mult... :shock: d fapt o fi fost vreun scut de bronz de pe vremea dacilor :lol:

Scris: Mie 07-Mai-2008 16:41
de ram84
Stiu, si mie mi s-a parut foarte ciudat ca e asa greu; chiar m-am gandit si la o schimbare de comportament a masinii :D , dar nu a fost cazul.

Scris: Joi 08-Mai-2008 08:13
de Juliushr
Asadar difera greutatea pe care o poate avea un scut metalic. Sper sa nimeresc unul usurel pentru C4-ul meu. Poate nu-mi vor aduce, in urma comenzii, vreun scut de bronz dacic sau vreun scut de falanga macedoneana sau de legionar roman. Desi, alea cred ca nu erau prea grele, doar trebuiau duse in mana. :D Multumesc pentru mesaje. Deja am aflat lucruri in plus despre scuturi...de masina si nu numai. :D

Scris: Joi 08-Mai-2008 09:48
de mituc
C4 e are niste unghiuri de atac foarte bune iar baia de ulei este sus tare. Nu vad sensul sa-i pui alt scut in afara de cel de plastic, sa nu-ti mai intre praf si noroi in compartimentul motor. Nu e skoda ca sa fie nevoie s-o blindezi pe dedesupt sa nu-ti trapunga baia de ulei un fir de iarba.

Scris: Joi 08-Mai-2008 10:25
de Juliushr
Asta asa e. Si cei de la reprezentanta au zis ca C4 are baia de ulei sus. Asa ca s-ar putea ca un scut de plastic sa fie suficient. Si la Golf 4 am tot scut de plastic, desi ala are baia foarte joasa, si totusi a fost de ajuns. De fapt, ma intereseaza sa ma protejeze de praf, apa (cand e soseaua uda) si de pietre, care eventual pot lovi motorul, atunci cand rulez pe un drum de tara.

Scris: Joi 08-Mai-2008 10:30
de ram84
Juliushr scrie:Asta asa e. Si cei de la reprezentanta au zis ca C4 are baia de ulei sus. Asa ca s-ar putea ca un scut de plastic sa fie suficient. Si la Golf 4 am tot scut de plastic, desi ala are baia foarte joasa, si totusi a fost de ajuns. De fapt, ma intereseaza sa ma protejeze de praf, apa (cand e soseaua uda) si de pietre, care eventual pot lovi motorul, atunci cand rulez pe un drum de tara.


Eu cred ca iti ajungea si unul de plastic, pacat ca ai facut comanda. Sa-l cantaresti sa ne spui si noua cat are, ca sunt curios :D

Scris: Joi 08-Mai-2008 10:52
de nicum
Scutul ala face parte din categoria "investitiilor" care daca te-au salvat o data si-au scos banii. Avind in vedere starea drumurilor din Romanica (Bucurestiul e acum un imens santier), cred ca un scot de metal nu face rau nimanui.. Nici chiar buzunarului :wink: