Consum
Moderator: Echipa Tehnica
nu
http://www.fisheyemedia.ro daca ai nevoie de un fotograf
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available
oricum, e clar ca nu aveai nevoie de benzina daca mergi si incet si stai si cu okii pe ala sa vezi cit indica %, dar nu o sa recunoasteti niciunul niciodata 

http://www.fisheyemedia.ro daca ai nevoie de un fotograf
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available
Stevey pregateste "inchinaciunea"
Tu stii ca daca mergi subturat masina iti consuma mai mult? Pai daca schimbi in 2500 de ture si tu ai cuplul la 4000 cum naiba sa nu iti consume mult. Fa un test si schimba la un 3500 si vezi cat iti consuma atunci, dar nu sta cu ochii pe consumul instantaneu, ci doar pe ala mediu. Fa un consum pe 50-100km si vezi la cat ajungi....Acum daca mergi doar cu 1,2 poti sa schimbi si la 1000 si la 4000 de ture ca tot o sa iti consume mult.
Si nu te invata nimeni cum sa iti conduci masina, erau doar niste pareri ca d-aia e forum, benzina e masina de ture, daca tu nu atingi nici macar turatia de cuplu,...pai atunci ce pretentii sa ai de la consum sau de la performante.
Schimbat pana in 3000 de ture...clar doar dieselul intra...sau taximetristii pe benzina(No OFFENCE aici, e doar parerea mea), si zic cum fac eu cu masina mea.

Si nu te invata nimeni cum sa iti conduci masina, erau doar niste pareri ca d-aia e forum, benzina e masina de ture, daca tu nu atingi nici macar turatia de cuplu,...pai atunci ce pretentii sa ai de la consum sau de la performante.
Schimbat pana in 3000 de ture...clar doar dieselul intra...sau taximetristii pe benzina(No OFFENCE aici, e doar parerea mea), si zic cum fac eu cu masina mea.
-
- just curious
- Mesaje: 8
- Membru din: Sâm 24-Sep-2005 05:19
- Localitate: Bucuresti
Auleu ce multi au postat de aseara pana acum...Si ca sa clarific niste raspunsuri...Ce am spus eu in penultimul post e ca am pus benzina de 95 si ca imi merge prost si se aude foarte tare motorul fata de omv 100 sau top 99, in turatii ridicate, si ca mi-a crescut consumul in ciuda cifrei octanice scazute(deocamdata mai baleaza ca am resetat calculatoru dar se stabilizase in jur de 11) nu m-am plans de nimic altceva.
@DMX@ da megane de 1,6 110cp ia in oras 8.0% fix forjata peste 3000 ture mers mai sportiv, in fine cum vreti voi.Cu aer conditionat ia 9,3 in aceleasi conditii(e masina lui taica-miu si mam uitat de 100 de ori ca nu-mi venea sa cred si o sa-i fac si poza dar habar nu am cum sa o postez.)
@khan@ eu recunosc ca stau cu ochii pe consum, dar numai cand m-i se pare ceva suspect sau vreau sa vad cum se comporta in anumite conditii in special acuma cand mi-am pus de 95 si mi-a crescut consumu de la 9,5 la 11,4 fara aer cond.(ciudat)
@Matrixu@ Uite ma inchin ca sa nu se supere nimeni
Eu in oras ii dau pana in 3000 inafara credema ca o tin usor in 4000 (trepte inferioare) si am scos consum mixt de 7,1 cu omv100 am poza.Stiu povestea cu subturatul dar am observat ca la mine se intampla cand schimb sub 2000.Am sa ii dau mai tare sa vad ce se intampla dar nu recomand la nimeni sa incerce peste 3000 cu benzina de 95...Pai daca o luam altfel daca incep sa turez in oras 3500, frana ,4000, frana...apoi unde ajung
Banuiesc ca te referi la mers mai mult in ext. decat in oras,sau mixt.
@DMX@ da megane de 1,6 110cp ia in oras 8.0% fix forjata peste 3000 ture mers mai sportiv, in fine cum vreti voi.Cu aer conditionat ia 9,3 in aceleasi conditii(e masina lui taica-miu si mam uitat de 100 de ori ca nu-mi venea sa cred si o sa-i fac si poza dar habar nu am cum sa o postez.)
@khan@ eu recunosc ca stau cu ochii pe consum, dar numai cand m-i se pare ceva suspect sau vreau sa vad cum se comporta in anumite conditii in special acuma cand mi-am pus de 95 si mi-a crescut consumu de la 9,5 la 11,4 fara aer cond.(ciudat)
@Matrixu@ Uite ma inchin ca sa nu se supere nimeni


despre faza cu zgomotu' scrie si in cartea masinii, ca daca vrei o functionare mai silentioasa, atunci sa alimentezi cu 98. eu bag de 95 si sunt multumit de performante, iar consumul e de aprox 10,8 in oras cu ac si medie de 24 kh/h. treptele le schimb in general la 3000, extrem de rar sub 2500 (atunci cand sunt nevoit sa rulez cu viteza mica, intr-a doua) iar prin oras nu trec de 4000.
zambeste, maine va fi mai rau. 

Matrixu scrie:Stevey pregateste "inchinaciunea"Tu stii ca daca mergi subturat masina iti consuma mai mult? Pai daca schimbi in 2500 de ture si tu ai cuplul la 4000 cum naiba sa nu iti consume mult. Fa un test si schimba la un 3500 si vezi cat iti consuma atunci, dar nu sta cu ochii pe consumul instantaneu, ci doar pe ala mediu. Fa un consum pe 50-100km si vezi la cat ajungi....Acum daca mergi doar cu 1,2 poti sa schimbi si la 1000 si la 4000 de ture ca tot o sa iti consume mult.
Si nu te invata nimeni cum sa iti conduci masina, erau doar niste pareri ca d-aia e forum, benzina e masina de ture, daca tu nu atingi nici macar turatia de cuplu,...pai atunci ce pretentii sa ai de la consum sau de la performante.
Schimbat pana in 3000 de ture...clar doar dieselul intra...sau taximetristii pe benzina(No OFFENCE aici, e doar parerea mea), si zic cum fac eu cu masina mea.
sa inteleg ca la diesel un schimbat la 2500-3000 ture e ok?cam care ar fi pragul? merci
Cosmin
high energy music expression
high energy music expression
DMX scrie:stevey
-megane de 1.6 sa ia 8 in oras .... in fine depinde in ce conditii scoti 8 , motoarele de 1.6 - urban scot minim 9-10 in oras cine scaote 8% cu motorul de 1,6 minte (sau NU merge in conditiile de trafic din bucuresti )
-nu scot 8 % astia cu motoare de 1,4 si scot 8& cei cu 1,6 ....
Este extraordinar. De acuma avem aproape toti citromobile, sint masini super meseriase, nu mai avem motive sa ne mai uitam pe la altele din aceeasi clasa - foarte de acord. Dar ce faceti voi pe aici este sa stirniti un flame nejustificat intre cei cu diesel si cei cu benzina.
Grow up!
Cel putin 1.6i are cuplu maxim la 4000, si 90% din cuplu incepind cu 2000rpm. De ce sa turez aiurea masina de sa raga prin cartier cu 4000-5000rpm daca pot merge linistit cu 2200-2500? Dragii mei, fie daca aveti diesel sau nu, daca spuneti asemenea minuni scuzati-mi afirmatia, dar nu prea stiti sa conduceti:), cel putin nu prin oras.
Daca vreau senzatii (si vreau ca de aia mi-am luat ce mi-am luat, motiv pentru care odata la 2-4 zile mi le si ofer) am niste serpentine prin zona unde o duc pe rosu (6500-6700rpm) intr-a 2-a, a 3-a si a 4-a (nu si a 1-a, ca nu are sens, daca ati mers stiti si de ce), dar in oras de ce as face asta? De ce sa ii dau pedala puternic cind circul in coloana, prin intersectii aglomerate, si alte trasnai? Sau de ce sa plec cu scirtiit de roti de la semafoare, de pe treceri de pietoni, etc? Ca sa omor pneurile, motorul, cutia si ambreajul? Nu, merci, le omor eu in alte conditii unde ma pot si bucura de asta.
Si da, consumul mediu este de 8.8 in oras si aparent nu sint singurul cu 1.6i si aproximativ acelasi consum (care minte). Sau am senzorul de consum busit? Ar fi interesant sa fie asa, pentru ca totusi cind se termina gazul incepe sa urle, iar cind bag gaz intra cam cit cred eu c-ar trebui sa intre.
Matrixu scrie:Stevey pregateste "inchinaciunea"Tu stii ca daca mergi subturat masina iti consuma mai mult? Pai daca schimbi in 2500 de ture si tu ai cuplul la 4000 cum naiba sa nu iti consume mult. Fa un test si schimba la un 3500 si vezi cat iti consuma atunci, dar nu sta cu ochii pe consumul instantaneu, ci doar pe ala mediu. Fa un consum pe 50-100km si vezi la cat ajungi....Acum daca mergi doar cu 1,2 poti sa schimbi si la 1000 si la 4000 de ture ca tot o sa iti consume mult.
Intrebare: tu stii ce inseamna subturat la o masina cu motor pe benzina?:) In anumite conditii poti fi subturat si la 2000rpm, iar in altele super ok la 1400. Depinde ce manevre faci, depinde unde esti, depinde de ce viteza ai.
Daca drumul este drept (adica nu panta sau rampa) si nu vrei neaparat sa ajungi de la 0 la 100 in 10 secunde, nu stiu altora cum le iese insa eu pot s-o fac sa nu treaca de 8% de la 0 la 55 kmph (unde am 5.9-6.5%), si asta fara sa fiu foarte lenes in trafic.
Vorba unuiia dintre moderatori intr-unul dintre threaduri, aici nu e concurs de consum redus si nici nu mi-am luat masina cu motor pe benzina ca s-o omor sa-mi scoata consum de 1.3 jet diesel, insa nici pe rosu (cum probabil stiu unii sa mearga) nu merg (si nici nu vreau). Dar cind este este, si daca are cineva impresia ca mint (eu si ceilalti cu 1.6i cu consum sub 9 in oras) pot face niste poze sau chiar il pot pofti pina in iasi sa faca cu mine o tura de oras prin aglomeratie maxima (cind nu e foarte diferit de bucuresti, doar ca sint mai putini care tureaza masinile aiurea si-ti ies pe neasteptate in fata, sau cel putin deocamdata nu sint).
Mituc my friend....stiu f bine ce inseamna subturat...in Bucuresti cu schimbat la 2000-2500 de ture in conditiile in care cuplul il ai al 4000 este mers subturat.Si vorbeam despre mersul in Bucuresti si in oras.
Dar tu poti sa mergi cum vrei si cu 1000 ture....eu am zis cum fac eu si cum as face eu ca sa am un mers decent...si un consum la fel de decent.
Te-as sfatui sa mergi si in Bucuresti in stilul cu care mergi in Iasi sa vedem daca o sa mai scoti acelasi consum.....traficul din Bucuresti la ora actuala nu poate fi comparat cu nici un alt trafic din alt oras al tarii noastre scumpe.
la 2000 de ture tu zici ca ai 90% din cuplu????Asta ai zis-o doar asa sau ...ai vreun link,ceva oficial?
Dar tu poti sa mergi cum vrei si cu 1000 ture....eu am zis cum fac eu si cum as face eu ca sa am un mers decent...si un consum la fel de decent.
Te-as sfatui sa mergi si in Bucuresti in stilul cu care mergi in Iasi sa vedem daca o sa mai scoti acelasi consum.....traficul din Bucuresti la ora actuala nu poate fi comparat cu nici un alt trafic din alt oras al tarii noastre scumpe.
la 2000 de ture tu zici ca ai 90% din cuplu????Asta ai zis-o doar asa sau ...ai vreun link,ceva oficial?
Matrixu scrie:Mituc my friend....stiu f bine ce inseamna subturat...in Bucuresti cu schimbat la 2000-2500 de ture in conditiile in care cuplul il ai al 4000 este mers subturat.Si vorbeam despre mersul in Bucuresti si in oras.
Ok, dar nu ziceam sa schimbi la 2000, ca te injura masina daca mai si accelerezi dupa ce schimbi asa jos... ci ziceam sa mergi cu 2000-2500. Ii dai pedala in trepte precum 2 si 3 si apoi mentii viteza constanta in treapta urmatoare (3 sau 4, sau chiar 5 daca ai unde si esti pe la 62-65kmph).
Matrixu scrie:la 2000 de ture tu zici ca ai 90% din cuplu????Asta ai zis-o doar asa sau ...ai vreun link,ceva oficial?
Vazusem un link pe un site ori la citroen ori la peugeot. Dar nu mai stiu exact unde, stiu insa ca e sigur asa. Nu mai gasesc acum pe site-urile lor si nici nu stau sa mai caut, insa am gasit in alta parte:
http://iafrica.com/pls/cms/iac.page?p_t1=18&p_t2=94&p_t3=0&p_t4=0&p_dynamic=YP&p_content_id=424754&p_site_id=2
Vezi la "Engines", sub poza cu cele 2 modele.
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 1 vizitator
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187771
Total subiecte 18653
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11804
Cel mai nou membru FloLGO