scurt si la obiect:
12.000 km pe an dintre care 8.000 km in oras
ce sa aleg? 1.6HDi FAP diesel sau 1.6i benzina?
principalul criteriu de selectie ar fi consumul, nu neaparat performantele motorului. se merita diferenta pentru diesel?
diesel vs. benzina
Moderator: Echipa Tehnica
- AndreiOniceanu
- simpatizant
- Mesaje: 67
- Membru din: Sâm 30-Iul-2005 12:20
- Localitate: Constanta
- AndreiOniceanu
- simpatizant
- Mesaje: 67
- Membru din: Sâm 30-Iul-2005 12:20
- Localitate: Constanta
completare
sa nu uit... versiunea diesel are si ESP, diferenta intre ele este de aprox. 2.200 EUR.
benzina clar. si intretinerea e mai ieftina si carburantul. ar fi meritat diesel daca faceai 40k/an doar sosea
http://www.fisheyemedia.ro daca ai nevoie de un fotograf
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available
-
- pasionat
- Mesaje: 4211
- Membru din: Dum 18-Mar-2007 14:09
- Localitate: Cluj-Napoca
- Masina: Citroen C5 2.0 HDI 2004
desi sunt singurul poate, trebuie sa te gandesti si daca tii masina mult sau o dai mai departe in timp scurt. motoarele diesel sunt mai fiabile in timp si daca doresti sa vinzi masina in cativa ani (multi sau putini, nu conteaza) dieselul se va vinde mai repede, mai usor si deprecierea totala va fi mai mica. mai trebuie sa tii cont si de comportamentul dieselului care e diferit de comportamentul benzinarului. Daca nu vorbim de un benzinar mare (2.0 pe o masina gen c4) mie mi se pare ca comportamentul HDiului e mult mai bun. Repet: nu se discuta, depinde ce iti place.
Pe scurt: eu as alege diesel.
Pe scurt: eu as alege diesel.
"If in doubt, flat out!"
mbc scrie:desi sunt singurul poate, trebuie sa te gandesti si daca tii masina mult sau o dai mai departe in timp scurt. motoarele diesel sunt mai fiabile in timp si daca doresti sa vinzi masina in cativa ani (multi sau putini, nu conteaza) dieselul se va vinde mai repede, mai usor si deprecierea totala va fi mai mica. mai trebuie sa tii cont si de comportamentul dieselului care e diferit de comportamentul benzinarului. Daca nu vorbim de un benzinar mare (2.0 pe o masina gen c4) mie mi se pare ca comportamentul HDiului e mult mai bun. Repet: nu se discuta, depinde ce iti place.
Pe scurt: eu as alege diesel.
Stii cum e asta cu valoarea de revanzare mai mare? Exact la fel ca astia cu Passaturi TDI care zic ca peste nspe ani iau 12 000 -13 000 pe un TEDEI care de nou e vreo 25!!
E mai mare valoarea de revanzare pt ca si masina a costat mai mult!
La cati km faci tu pe an, la cat costa motorina acum mergi linistit pe benzina..
Ca sa iti faci o idee de consumuri, arunca un ochi aici: http://www.clubc4.ro/viewforum.php?f=16
Diferenta de pret intre un 1.6i si un 1.6hdi (la acelasi nivel de echipare) se amortizeaza doar din consum dupa aproximativ 70k km pentru masinileinca in garantie. Daca masina iese din garantie si pe la diesel iti pica ceva (desi se intimpla mai greu, insa mai usor decit la benzina)... deja totul e in favoarea benzinei.
- AndreiOniceanu
- simpatizant
- Mesaje: 67
- Membru din: Sâm 30-Iul-2005 12:20
- Localitate: Constanta
ia-ti hatch-ul (berlina), pt. ca in cazul sedanului o sa ai neplacuta surpriza sa constati ca nu iti incap in portbagaj obiecte voluminoase. volumul mare al portbagajului la sedan e doar in teorie. in practica, vad cum sta treaba la un vecin: are Logan, dar cand a fost nevoie sa isi cumpere un aragaz, tot cu Matizul si-a facut treaba datorita deschiderii mari a hayonului.
-
- pasionat
- Mesaje: 4211
- Membru din: Dum 18-Mar-2007 14:09
- Localitate: Cluj-Napoca
- Masina: Citroen C5 2.0 HDI 2004
faza cu hatch-ul s-a dovedit eficienta si la mine cand mi-am cumparat tv si sistem audio in aceeasi zi si la un moment dat au fost ambele in masina. Nu are rost sa specific ca intr-un sedan nu incapeau de nici o culoare. Deci cu bancheta rabatata a incaput un LG tv de 94 cm, un sistem Logitech Z5500 si 2 cauciucuri (care le-am uitat in portbagaj). daca stateam sa le aranjez frumos poate mai intrau si alte chestii dar nu am avut nevoie. La sedan e 100% util volumul pentru multe genti de voiaj (nu integral geamantane) care se pot inghesui si pune in toate pozitiile.
Sa nu uitam ca, desi aspectul e o chestie personala si variaza mult, majoritatea spun ca hatch-ul arata mai bine decat berlina. Si eu zic acelasi lucru.
Sa nu uitam ca, desi aspectul e o chestie personala si variaza mult, majoritatea spun ca hatch-ul arata mai bine decat berlina. Si eu zic acelasi lucru.
"If in doubt, flat out!"
- nicum
- Moderator
- Mesaje: 5427
- Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
- Localitate: Bucuresti
- Masina: BX 16 RS
AndreiOniceanu scrie:ok, m-am hotarat la benzina... ramane sa ma hotarasc daca iau sedanul sau berlina...
Ia berlina, adica varianta in 2 volume (hatch). Portbagajul poate ca e mai mare la versiunea chinezeasca (sau pe unde o fi facuta), dar gura de acces, clar e mai mica.
Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 1 vizitator
- Cauta in forum
- Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
- PARTENERI
- Link-uri utile
- Statistici
- Totals
Total mesaje 187673
Total subiecte 18620
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 24
Users per day: 2
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11705
Cel mai nou membru ybunny