Salut tuturor!
Masina mea avea nevoie urgenta de o verificare atenta a puntii fata in urma careia am constatat starea jalnica a pivotilor
si bieletelor de directie.Astfel am luat decizia inlocuirii lor. Am schimbat si cilindrul de suspensie pe partea dreapta care curgea
cu unul de asemenea sh dar in stare buna,si inlocuirea garniturilor la etrierul dreapta.Inainte de inceperea lucrarii masina statea
aplecata pe partea dreapta,eu cred ca din cauza cilindrului de suspensie ptr ca acum sta perfect dreapta iar amortizarea socurilor
datorate drumurilor mioritice este mult mai buna.Bugetul nu mi-a permis si cumpararea bieletelor antiruliu dar ma gandesc ca nu este neaparat o mare problema,o sa le schimb si pe ele dar in vara probabil.
Directia a fost reglata intr-un service care avea stand computerizat,sigur ca am preferat asta in locul unui garaj cu aparate depasite.Chiar si asa,nu stiu daca e ceva sa-mi dea de gandit dar la drum lung daca las volanul liber masina se duce spre dreapta.
E ceva anormal sau este doar din cauza drumului?
Una peste alta sunt multumit de rezultat,nu se mai aud trosnete si alte asemenea zgomote venite de la rotile din fata,comfortul
s-a imbunatatit considerabil la fel ca si manevrabilitatea.
inlocuire bielete&pivoti CX
Moderator: Echipa Tehnica
Si aici imagini din timpul operatiunii
http://img29.imageshack.us/i/imgp4768.jpg/
http://img140.imageshack.us/i/imgp4770.jpg/
http://img404.imageshack.us/i/imgp4771.jpg/
http://img573.imageshack.us/i/imgp4774e.jpg/
http://img573.imageshack.us/i/imgp4774e.jpg/
http://img15.imageshack.us/i/imgp4775m.jpg/
http://img64.imageshack.us/i/imgp4778.jpg/
http://img594.imageshack.us/i/imgp4780.jpg/
http://img407.imageshack.us/i/imgp4781.jpg/
http://img9.imageshack.us/i/imgp4782x.jpg/
http://img810.imageshack.us/i/imgp4783.jpg/
http://img88.imageshack.us/i/imgp4784.jpg/
http://img691.imageshack.us/i/imgp4785b.jpg/
http://img29.imageshack.us/i/imgp4768.jpg/
http://img140.imageshack.us/i/imgp4770.jpg/
http://img404.imageshack.us/i/imgp4771.jpg/
http://img573.imageshack.us/i/imgp4774e.jpg/
http://img573.imageshack.us/i/imgp4774e.jpg/
http://img15.imageshack.us/i/imgp4775m.jpg/
http://img64.imageshack.us/i/imgp4778.jpg/
http://img594.imageshack.us/i/imgp4780.jpg/
http://img407.imageshack.us/i/imgp4781.jpg/
http://img9.imageshack.us/i/imgp4782x.jpg/
http://img810.imageshack.us/i/imgp4783.jpg/
http://img88.imageshack.us/i/imgp4784.jpg/
http://img691.imageshack.us/i/imgp4785b.jpg/
- stan cristian
- pasionat
- Mesaje: 530
- Membru din: Mie 30-Iun-2004 22:30
- Localitate: ploiesti
Salutare , in sfarsit mai vedem cate un CX care reinvie.....parerea mea e sa faci o revizie si la puntea spate , adica la rulmetii bratelor si pe urma sa refaci geometria .....
sigur colierul asta din plastic de pe capul de planetara nu o sa tina..... ar trebui unu metalic...
sigur colierul asta din plastic de pe capul de planetara nu o sa tina..... ar trebui unu metalic...
,, WE MAKE HONEY OUT OF DOGSHIT , MIRACLES TAKE LONGER AND COST A LOT MORE ,,
-
- pasionat
- Mesaje: 198
- Membru din: Sâm 30-Ian-2010 23:00
- Localitate: Călimănești
- Masina: Citroen Xm 2.5 TD Exclusive
- 2: Citroen C6 2.7 HDI
daca trage putin dreapta nu ar trebui sa fie o problema ,de obicei drumul este apleact spre exterior pt a evacua apa, dar tot odta verifica presiunea din pneuri si starea acestora. Bieletele antiruliu in principiu ar trebui sa bata , nu ar fi nimic grav daca ai mai intarzia putin cu schimbarea lor
citroen my real passion
Re: inlocuire bielete&pivoti CX
Daca CX-ul iti trage dreapta sa sti ca nu ti-a reusit directia. Atunci cand faci directia la un diravi, trebuie sa lasi motorul pornit, si foarte important....nu bloca volanul, tebuie sa fie liber, la fel si pedala de frana. Sa nu te astepti la o viata prea lunga la acei pivoti, bieleta si capete de bara......marca este slabuta! Si inca ceva ...sa nu ai frana de mana trasa, in timpul reglajului..Snoopy scrie:Salut tuturor!
Masina mea avea nevoie urgenta de o verificare atenta a puntii fata in urma careia am constatat starea jalnica a pivotilor
si bieletelor de directie.Astfel am luat decizia inlocuirii lor. Am schimbat si cilindrul de suspensie pe partea dreapta care curgea
cu unul de asemenea sh dar in stare buna,si inlocuirea garniturilor la etrierul dreapta.Inainte de inceperea lucrarii masina statea
aplecata pe partea dreapta,eu cred ca din cauza cilindrului de suspensie ptr ca acum sta perfect dreapta iar amortizarea socurilor
datorate drumurilor mioritice este mult mai buna.Bugetul nu mi-a permis si cumpararea bieletelor antiruliu dar ma gandesc ca nu este neaparat o mare problema,o sa le schimb si pe ele dar in vara probabil.
Directia a fost reglata intr-un service care avea stand computerizat,sigur ca am preferat asta in locul unui garaj cu aparate depasite.Chiar si asa,nu stiu daca e ceva sa-mi dea de gandit dar la drum lung daca las volanul liber masina se duce spre dreapta.
E ceva anormal sau este doar din cauza drumului?
Una peste alta sunt multumit de rezultat,nu se mai aud trosnete si alte asemenea zgomote venite de la rotile din fata,comfortul
s-a imbunatatit considerabil la fel ca si manevrabilitatea.
CX-ul meu? O pasiune pentru mine. C1-masina perfecta pentru o zi intreaga! Parerea mea.
Eu cand am reglat directia am blocat diravi-ul pe 0, astfel:
Pornesti motorul si sa lasi directia sa se centreze. Opresti motorul
In cuplajul cu bolturi de la iesirea din diravi (in spatele traversei superioare de la motor) exista o degajare in care se baga un burghiu de 6 mm (nu sunt sigur dar vezi ce se potriveste)
Demontezi volanul; sub el ar trebui sa fie un capac de acces pt caseta diravi iar pe caseta cam la cativa cm dreapta fata de axul volanului trebuie sa fie un mic dop de cauciuc. Il scoti si vei vedea un alezaj de 2-3 mm. Pe acolo ar trebui sa poti introduce o spita de bicicleta. Daca spita intra cam 10-15 cm atunci diravi-ul este aliniat. Altfel intra doar 2-3 cm. Pozitia respectiva poti sa o cauti miscand usor de axul volanului.
Atentie sa nu fortezi cumva directia odata ce ai spita in interiorul diravi-ului; daca se rupe....o sa ai de lucru, iar diravi nu stiu cati de pe aici au demontat si montat la loc cu succes
Tot ce am scris mai sus am facut la cx-ul meu care este seria 1 narrow track. Nu sunt sigur daca la seria 2 este la fel.
Pornesti motorul si sa lasi directia sa se centreze. Opresti motorul
In cuplajul cu bolturi de la iesirea din diravi (in spatele traversei superioare de la motor) exista o degajare in care se baga un burghiu de 6 mm (nu sunt sigur dar vezi ce se potriveste)
Demontezi volanul; sub el ar trebui sa fie un capac de acces pt caseta diravi iar pe caseta cam la cativa cm dreapta fata de axul volanului trebuie sa fie un mic dop de cauciuc. Il scoti si vei vedea un alezaj de 2-3 mm. Pe acolo ar trebui sa poti introduce o spita de bicicleta. Daca spita intra cam 10-15 cm atunci diravi-ul este aliniat. Altfel intra doar 2-3 cm. Pozitia respectiva poti sa o cauti miscand usor de axul volanului.
Atentie sa nu fortezi cumva directia odata ce ai spita in interiorul diravi-ului; daca se rupe....o sa ai de lucru, iar diravi nu stiu cati de pe aici au demontat si montat la loc cu succes
Tot ce am scris mai sus am facut la cx-ul meu care este seria 1 narrow track. Nu sunt sigur daca la seria 2 este la fel.
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 1 vizitator
- Cauta in forum
- Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
- PARTENERI
- Link-uri utile
- Statistici
- Totals
Total mesaje 187705
Total subiecte 18628
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 24
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11744
Cel mai nou membru AndreiC5Tourer