Reglaj motor CX 2400 GTI
Moderator: Echipa Tehnica
reglaj motor cx 2400 gti
Multumesc de ajutor Sorine. Fac ce ai spus si mai vorbim.
reglaj motor cx 2400 gti
Am schimbat bujiile. Merge ceva mai bine dar tot cu rateuri ( care nu sunt ritmice). Am verificat fisele si merg toate. Ce am observat insa este faptul ca, in timp ce scot fisa din chiuloasa, scanteia face masa prin izolatia de cauciuc. Ma gandesc ca ar putea foarte bine sa faca masa la chiuloasa si cand este bagata pe bujie. Am ( sau aveam ) niste izolatori din ebonita de la motorul vechi. o sa le caut sa le pun pe alea. Sa vedem, zise orbul, nu ?
Sorine, care este debitmetrul de care pomenisi ?
Am uitat sa mai mentionez ca am scos filtrul de aer, l-am spalat bine si l-am pus la loc. Idea mi-a dat-o cel Td care nu mergea ca lumea din cauza filtrului de aer, dar nu a fost cazul. Cu ocazia asta am observat ca din capacul filtrului de aer iese un sputzer mic care este liber. In acelasi timp pe admisia de aer este un sputzer similar care este astupat cu un furtun ( langa cel la care vine furtunul de la vacuumul delcoului ). Nu cumva astea trebuiau sa comunice printrun furtun sau trebuie legat altundeva ?
Sorine, care este debitmetrul de care pomenisi ?
Am uitat sa mai mentionez ca am scos filtrul de aer, l-am spalat bine si l-am pus la loc. Idea mi-a dat-o cel Td care nu mergea ca lumea din cauza filtrului de aer, dar nu a fost cazul. Cu ocazia asta am observat ca din capacul filtrului de aer iese un sputzer mic care este liber. In acelasi timp pe admisia de aer este un sputzer similar care este astupat cu un furtun ( langa cel la care vine furtunul de la vacuumul delcoului ). Nu cumva astea trebuiau sa comunice printrun furtun sau trebuie legat altundeva ?
reglaj motor cx 2400
Furtunul de la separator la mine merge in alta parte. O sa ma uit sa vad unde merge. In orice caz undeva in spatele motorului.
reglaj motor cx 2400 gti
In primul rand "La multi ani cu sanatate" tuturor ( si iti trebuie o gramada de chestii ca sa fii sanatos ).
Am pornit vamporiul din curiozitate, poate sperand ca in UE nu va mai face asa. Simptome: la inceput a pornit bine, turatie mare din soc, mers rotund, fara rateuri, fara fum. Asta un minut, doua. Cand a inceput sa se incalzeasca si sa scada turatia au inceput si rateurile si pe masura ce se incalzea dadea si mai des rateuri. Am vrut sa-i schimb delcoul si aprinderea dar delcoul are membrana de la vacuum sparta. Apropo, se gaseste peundeva vacuum ca sa il inlocuiesc ? Revenind la problema de baza, de ce la rece nu da rateuri si la cald da ? O fi din cauza avansului ?
Am pornit vamporiul din curiozitate, poate sperand ca in UE nu va mai face asa. Simptome: la inceput a pornit bine, turatie mare din soc, mers rotund, fara rateuri, fara fum. Asta un minut, doua. Cand a inceput sa se incalzeasca si sa scada turatia au inceput si rateurile si pe masura ce se incalzea dadea si mai des rateuri. Am vrut sa-i schimb delcoul si aprinderea dar delcoul are membrana de la vacuum sparta. Apropo, se gaseste peundeva vacuum ca sa il inlocuiesc ? Revenind la problema de baza, de ce la rece nu da rateuri si la cald da ? O fi din cauza avansului ?
Reglaj motor CX 2400 GTI
Unde este magazinul de pe Turda ?
-
- RETRAS LA PENSIE
- Mesaje: 2436
- Membru din: Mie 05-Mar-2003 09:19
- Localitate: Bucuresti
Reglaj motor CX 2400 GTI
A, unde a fost Nufarul ? Mai exista ? Am plecat, multam.
-
- RETRAS LA PENSIE
- Mesaje: 2436
- Membru din: Mie 05-Mar-2003 09:19
- Localitate: Bucuresti
Reglaj motor CX 2400 GTI
....tu-i socoteala ca am gasit hiba. Admisia de aer de la filtru la galerie are o piesa de imbinare de plastic. Piesa are o forma ciudata, de fapt sunt doua piese ( tevi ) concentrice legate intre ele de niste distantiere ca niste aripioare. Nu stiu din ce cauza plasticul s-a deformat si tragea aer fals. De ce o avea forma aia, nu putea sa fie o teava simpla prin care sa treaca aerul ?
AJUTOR
Sa incep cu inceputul: -Bine ca existati si ca v-am gasit! -Am un CX de 2400GTI de 96Kw pe Benzina Multipunct din 1981.Problema la el este ca atunci cind l-am luat FUMA.(Scotea fum pe la capacul de Chiuloasacind iiscoteai busonul.)Avea anulat furtunul care ducea de la capacul de chiuloasa la Burduful filtrului de aiersi era scos un furtun de la capac spre dedesuptul masinii iar la burduful de aer era bagat un dop de cauciuc. Am reglat jocul la supape pe admisie-0,15mm iar pe evacuare-0,20mm la rece si de atunci motorul meu nu mai fumeaza!!! -Alta problema a fost ca(Am facut o cirpeala pentru ca nu am gasit de cumparat) burduful de la filtrul de aer la intrarea in galeria de admisiecare era de plastic a fost corodat de la benzina sau de la imbatrinire si era bandajat cu banda de izolat care de asemenea se topea de la benzina si traga aer fals de unde imi si crestea cunsumul. Am inlocuit acest burduf astfel:-unde se imbina burduful cu capatul de plastic dinspre filtrul de aer acolo am taiat cu un cuter inceputul burdufului si l-am dat jos(Burduful cu piesa de cauciuc care venea pe intrarea la galeria de admisie si care avea si dopul care il aveam montat in locul furtunului cu diuza de la capacul de chiuloasa)si in locul celor doua am montat 2-burdufuri de la DACIA de la filtrul de aer la carburator unul dupa altul si mi-au ajuns ca lungime de la filtrul de aer la intrarea la asmisie,astfel am etansat acest circuit s nu mai trage aier fals. -Nu cred ca imi functioneaza bine electovalva care imi vine la celalalt capat al galeriei de admisie(capatul opus clapetei de acceleratie). Nu stiu ce tensiune de deschidere trebuie sa fie pe acea electrovalva. Eu cred ca aceasta este o electrovalva de relantiu sau de pornire si cred ca NU MAI INCHIDE SI BAGA TOT TIMPUL BENZINA IN GALERIE. Fumul pe toba este negru. Daca este stricata de UNDE SA CUMPAR? Cam asta am vazut eu In rest nu stiu ce sa-i mai fac Va rg foarte mult daca ma poare cineva ajuta [/u]PROBLEMA ESTE CA IMI CONSUMA CAM 22-23 LITRI LA 100 DE KM DE MA BAGA IN PAMINT!
-
- RETRAS LA PENSIE
- Mesaje: 2436
- Membru din: Mie 05-Mar-2003 09:19
- Localitate: Bucuresti
Cred ca tu vorbesti despre injectorul de pornire la rece. Acesta se afla in capatul galeriei de admisie, in partea dr cum stai in fata masinii.
El este comandat de ECU - computerul de injectie luind ca referinta un senzor de temperatura a lichidului de racire, aflat pe chiulasa.
Tinand cont de vechimea masinii si mai ales daca nu a avut parte de conditii bune e f posibil sa ai probleme cu conectorii sau cu fire rupte, roase de soarece, etc.
Verifica si pinii de la ECU daca nu sunt oxidati. Acesta se gaseste in interior, in partea st a bordului, dedesubt.
El este comandat de ECU - computerul de injectie luind ca referinta un senzor de temperatura a lichidului de racire, aflat pe chiulasa.
Tinand cont de vechimea masinii si mai ales daca nu a avut parte de conditii bune e f posibil sa ai probleme cu conectorii sau cu fire rupte, roase de soarece, etc.
Verifica si pinii de la ECU daca nu sunt oxidati. Acesta se gaseste in interior, in partea st a bordului, dedesubt.
- dj01fad
- demolition man
- Mesaje: 7678
- Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
- Localitate: Usa
- Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
- 2: C5 tourer 2.2 204
- 3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
- Contact:
ia la verificat toate furtunelele de pe la toate vacuumurile si eventual si pe acestea la verificat. vezi ca pe traseele acestora e posibil sa se gaaseasca supape de tip unisens, verificale si pe astea. mai verifica si debitmetrul (pinii sa nu fie oxidati, conectorul), si cum a spus si eugen, verifici toti conectorii obligatoriu. daca ii faci aceasta verificare si nu gasesti nimic in neregula, incearca sa scoti capacul de la debitmetru sa il cureti pe acesta.
avand in vedere ca este gti2400, nu cred ca este modelul cu 5 injectoare... eu din ce stiu, 2500 are 5 (se poate foarte bine sa ma insel pentru ca nu mai pot retine si eu chiar totul) ; oricum, daca ai 5 injectoare si banuiesti ca respectivul este blocat, poti sa il scoti si sa verifici daca trece prin el fara sa fie "curentat".
oricum, ia-o usor ca se rezolva pana la urma
poate ne pui si ceva poze cu piesa pe care o banuiesti si cu ce ai mai facut pe acolo.
avand in vedere ca este gti2400, nu cred ca este modelul cu 5 injectoare... eu din ce stiu, 2500 are 5 (se poate foarte bine sa ma insel pentru ca nu mai pot retine si eu chiar totul) ; oricum, daca ai 5 injectoare si banuiesti ca respectivul este blocat, poti sa il scoti si sa verifici daca trece prin el fara sa fie "curentat".
oricum, ia-o usor ca se rezolva pana la urma

Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 5 vizitatori
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187772
Total subiecte 18653
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11810
Cel mai nou membru Cliquot