Pagina 1 din 5

Reglaj motor CX 2400 GTI

Scris: Mie 06-Dec-2006 11:57
de Dan Popa
Am o problema pe care nu reusesc sa o dovedesc. Masina a stat cam 2 ani din cauza de instalatie electrica. Pe asta am rezolvat-o dar, acum are o problema de aprindere. Cand motorul este rece, dupa o perioada de cateva minute se opreste. Cald, motorul nu se mai opreste dar da rateuri cand este turat si nu se accelereaza normal ( adica trebuie accelerat de mai multe ori succesiv). Am crezut ca sunt de vina bujiile, pe care le-am schimbat impreuna cu fisele. Am bagat solutie de curatat injectoarele, mersul s-a ameliorat dar turat face tot asa. Cine ma poate ajuta?

Scris: Mie 06-Dec-2006 13:24
de dj01fad
supapa de presiune de pe rampa de injectie e posibil. scoate fum in sarcina?

Scris: Mie 06-Dec-2006 13:29
de sorin.
Verifica si daca nu trage aer fals dupa debitmetru, inclusiv la racordul dintre colectorul de admisie si galerie.
Daca nu trage aer fals, incearca sa mai strangi surubul pt. reglajul co al debitmetrului. (asta in cazul in care nu scoate fum negru pe evacuare)

reglaj motor cx 2400

Scris: Mie 06-Dec-2006 20:01
de Dan Popa
Nu scoate fum. O sa verific

Scris: Mie 06-Dec-2006 20:34
de bebe
Ce fel de aprindere are?
Cu delcou, sau fara?

Scris: Mie 06-Dec-2006 20:41
de dj01fad
cred ca e cu delcou pt ca este S1

Scris: Joi 07-Dec-2006 09:34
de eugenro2001
bebe scrie:Ce fel de aprindere are?
Cu delcou, sau fara?

Cu delcou pt ca este 2400. Modelul asta a avut doar computer de injectie nu si de aprindere. 2500 (ca al tau) are si una si alta.

reglaj motor cx 2400

Scris: Joi 07-Dec-2006 10:41
de Dan Popa
Aprinderea este cu delco.

Reglaj motor cx 2400

Scris: Joi 07-Dec-2006 19:04
de Dan Popa
Deci, dupa ce am verificat admisia de aer ( care era stransa bine peste tot), i-am dat foc. Rece, scotea fum alb si dadea sa moara. Acum, cat era fum si cat era abur nu stiu. Am umblat la reglajul de aer si pe masura ce dadeam mai mult aer crestea turatia si scotea mai putin fum. La momentul cand nu mai scotea fum turometrul arata 2000 rot. In tot acest timp dadea reteuri. Am verificat fisele si functioneaza toate. Ascultand motorul, am constatat ca trebuie reglati tachetii ( ma apuca groaza cate trebuie desfacute ). O sa fac reglajul si mai vedem dupa. Multumesc de sfaturi si va tin la curent.

Scris: Joi 07-Dec-2006 20:21
de bebe
Am intrebat, deoarece am vazut motor de 2400 care are un singur senzor pe volant, fara delcou.

Scris: Vin 08-Dec-2006 11:02
de eugenro2001
bebe scrie:Am intrebat, deoarece am vazut motor de 2400 care are un singur senzor pe volant, fara delcou.


Probabil ca era modificat. Un singur senzor au doar ultimele modele de GTI 2500, aparute cand motorul de 2400 iesise de mult din fabricatie.

Scris: Vin 08-Dec-2006 14:58
de sorin.
Al meu este din 86, si are tot un singur senzor.
Are chiar si sonda lambda :)

reglaj motor cx 2400 gti

Scris: Vin 08-Dec-2006 19:15
de Dan Popa
La motorul de 2500 au bagat 4 bobine in loc de delco ( prin 84 sau 85 ) si atunci a aparut si senzorul de pe volanta. Cred ca pentru turometru dar si pentru aprindere. Apropo de senzor, cum se poate lega la Cx S1 senzorul pentru turometru? Bordul de S2 are vreun traductor pentru asa ceva sau merge legat pur si simplu ?

Scris: Vin 08-Dec-2006 20:32
de MARIAN
Doua bobine de prin '83.
Tu ai delco, deci merge luat semnalul pt. turometru de pe bobina, daca folosesti bordul de S1. Turometrul de S2 ia semnal direct din ECU si nu cred ca are aceeasi forma cu cel de pe bobina.

reglaj motor 2400

Scris: Vin 08-Dec-2006 22:21
de Dan Popa
Vreau sa fac turometrul pt diesel. Masina a fost pe benzina si acum are motor TD.