Reglaj motor CX 2400 GTI

motor, cutie de viteze, directie, rulmenti, bucse....

Moderator: Echipa Tehnica

Avatar utilizator
MARIAN
Admin CITROclub
Mesaje: 3044
Membru din: Mar 11-Noi-2003 18:34
Localitate: Buzau
Masina: Xantia 1.9TD VSX
2: C5 2.0 HDI 110CP
Contact:

Mesajde MARIAN » Sâm 09-Dec-2006 17:48

Indiferent la ce serie vrei sa montezi turometrul la conversia diesel-benzina mai trebuie "tras"(gasesti unul prin instalatie nefolosit) un al 2-lea fir pt. acesta, deoarece cel de diesel lucreaza pe 2fire. Turometrele au traductoare diferite diesel-benzina. In cazul tau, daca vrei sa pastrezi bordul de benzina S1 ai putea sa folosesti un traductor pt. turometrul diesel S2(nu stiu daca S1 a avut turometru la diesel).

Avatar utilizator
khan
Sef de Atelier
Mesaje: 6271
Membru din: Dum 05-Dec-2004 22:21
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesajde khan » Sâm 09-Dec-2006 20:46

turometrul de TD foloseste cu totul si cu totul alta informatie decit cel de benzina, informatie pe care o ia de la o bobina care se monteaza in asa fel incit prin fata ei trece o fanta din volanta la fiecare rotatie, generind astfel o modificare a cimpului electromagnetic, turometrul masurind de fapt de cite ori se modifica cimpul. cel de benzina ia informatia de pe bobina si masoara practic de cite ori se descarca bobina. si pt seria 1 si pt seria 2 a existat turometru dar numai la TD, nu si la diesel aspirat, dar merge transplantat in bordul de benzina daca gasesti unul
http://www.fisheyemedia.ro daca ai nevoie de un fotograf
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available

Avatar utilizator
MARIAN
Admin CITROclub
Mesaje: 3044
Membru din: Mar 11-Noi-2003 18:34
Localitate: Buzau
Masina: Xantia 1.9TD VSX
2: C5 2.0 HDI 110CP
Contact:

Mesajde MARIAN » Sâm 09-Dec-2006 21:52

turometrul de TD foloseste cu totul si cu totul alta informatie decit cel de benzina,

Ambele lucreaza in impulsuri diferenta facandu-se in frecventa.

Avatar utilizator
Dan Popa
pasionat
Mesaje: 515
Membru din: Joi 28-Apr-2005 22:01
Localitate: Bucuresti

reglaj motor cx 2400 gti

Mesajde Dan Popa » Mie 13-Dec-2006 20:12

Am reusit sa fac reglajul tachetilor. La mersul motorului nu s-a schimbat nimic. Rece da sa moara si scoate fum alb, dupa ce se incalzeste nu mai scoate fum dar da rateuri constant. Stau si ma gandesc daca nu o fi din bujii. Apropo, pe masina sunt niste bujii cu filet lung iar eu imi aduc aminte ca la motorul asta sunt bujii scurte. Am umblat la avans, am combinat cu reglajul aerului, nimic. Ma enerveaza ca nu inteleg ce se intampla si nu-i dau de cap pt. ca vreau sa-i fac RAR-ul saptamana asta. Sau sa fie din cauza injectoarelor care au stat ceva timp si acum trebuie sa se curete ? Pareri, sfaturi, ceva?

sorin.
pasionat
Mesaje: 1107
Membru din: Lun 01-Aug-2005 19:30
Localitate: craiova

Mesajde sorin. » Mie 13-Dec-2006 20:19

Daca rateurile sunt RITMICE este o supapa care nu inchide.
,,Fumul,, acela alb este normal pe vremea asta.
Cand mergi da rateuri, sau numai cand o accelerezi pe loc?[/quote]

sorin.
pasionat
Mesaje: 1107
Membru din: Lun 01-Aug-2005 19:30
Localitate: craiova

Mesajde sorin. » Mie 13-Dec-2006 20:22

Pune niste bujii de dacie (filet scurt).

Avatar utilizator
Dan Popa
pasionat
Mesaje: 515
Membru din: Joi 28-Apr-2005 22:01
Localitate: Bucuresti

reglaj motor cx 2400 gti

Mesajde Dan Popa » Mie 13-Dec-2006 20:22

De mers nu am mers cu ea pentru nu are numere, dar trebuie sa o iau la frecat. Mi-a mai spus un mecanic ca trebuie sa o calc bine pe coada ca sa-si dea drumul. Bujiile sa fie calde sau reci ? Si daca tot esti aici o intrebare: daca vreau sa-i pun un contact la pompa de benzina pt. ca acesta sa porneasca o perioada inainte sa pornesc demarorul, cum fac legaturile la pompa ?

sorin.
pasionat
Mesaje: 1107
Membru din: Lun 01-Aug-2005 19:30
Localitate: craiova

Mesajde sorin. » Mie 13-Dec-2006 20:28

Vezi daca rateurile sunt ritmice(putin probabil) sau nu.
Daca rateurile sunt decat cand accelerezi pe loc, INSIST :lol: sa reglezi si surubul de CO. Totusi mai intai schimba bujiile cu unele de dacie.

Avatar utilizator
Dan Popa
pasionat
Mesaje: 515
Membru din: Joi 28-Apr-2005 22:01
Localitate: Bucuresti

reglaj motor cx 2400 gti

Mesajde Dan Popa » Mie 13-Dec-2006 20:30

Care este ala ?

sorin.
pasionat
Mesaje: 1107
Membru din: Lun 01-Aug-2005 19:30
Localitate: craiova

Mesajde sorin. » Mie 13-Dec-2006 20:32

Este pe debitmetru, intr-o gaura.Strange-l pt. a imbogati amestecul.

sorin.
pasionat
Mesaje: 1107
Membru din: Lun 01-Aug-2005 19:30
Localitate: craiova

Mesajde sorin. » Mie 13-Dec-2006 20:38

Poti sa tragi un + la pompa printr-un buton.

sorin.
pasionat
Mesaje: 1107
Membru din: Lun 01-Aug-2005 19:30
Localitate: craiova

Mesajde sorin. » Mie 13-Dec-2006 20:46

Nu mai stiu cifra termica, dar merg cele de dacie cu motor de 1400. Scoate-le cat mai repede pe cele lungi, deoarece poti sa strici filetul din chiulasa cand o sa le scoti.

Avatar utilizator
Dan Popa
pasionat
Mesaje: 515
Membru din: Joi 28-Apr-2005 22:01
Localitate: Bucuresti

reglaj motor cx 2400 gti

Mesajde Dan Popa » Mie 13-Dec-2006 20:52

Surubul de reglaj amestec la mine este pe un furtun care vine de la filtru de aer si merge la linia de benzina. Am tot umblat la el.

sorin.
pasionat
Mesaje: 1107
Membru din: Lun 01-Aug-2005 19:30
Localitate: craiova

Mesajde sorin. » Mie 13-Dec-2006 20:57

Nu cred ca ai descris corect traseul.Surubul de care zici, sunteaza clapeta de acceleratie, regland turatia de relanti.Cel de CO este pe debitmetru si sunteaza chiar clapeta debitmetrului, regland astfel calitatea amestecului.

sorin.
pasionat
Mesaje: 1107
Membru din: Lun 01-Aug-2005 19:30
Localitate: craiova

Mesajde sorin. » Mie 13-Dec-2006 21:09

Vezi ca si fisele fac probleme. Verifica-le continuitatea cu un aparat de masura.Daca le schimbi, ar fi de preferat sa folosesti tot ,,fise,, bobinate.
In comert cred ca o sa gasesti numai cu carbon :lol:


Înapoi la “Mecanica - CX”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 6 vizitatori

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187743
    Total subiecte 18609
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 24
    Users per day: 2
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11701
    Cel mai nou membru lucicv