motor gsa special = oltcit 1100;1299 ?

motor, cutie de viteze, directie, rulmenti, bucse....

Moderator: Echipa Tehnica

nedeav
simpatizant
Mesaje: 32
Membru din: Mar 06-Mar-2007 12:41
Localitate: bucuresti

motor gsa special = oltcit 1100;1299 ?

Mesajde nedeav » Mar 06-Mar-2007 19:37

sunt nou, dar foarte atent - cine ma poate ajuta cu o informatie despre un motor de gsa special 1985, care de aproximativ o luna caraie la o turatie mai mare de 2500, necesitand schimbare viteza. acum caraie foarte tare cand pornesc si nu se mai poate deplasa.
ce motor sa-i pun ? unul de oltcit 1100; 1299 ar fi bun, sau mai trebuiesc adaugate si alte piese? ajutatima! multumesc mult.

eugenro2001
RETRAS LA PENSIE
Mesaje: 2436
Membru din: Mie 05-Mar-2003 09:19
Localitate: Bucuresti

Mesajde eugenro2001 » Mie 07-Mar-2007 05:17

Salut si bine ai venit.

Nu se intelege exact care este problema. Da-ne mai multe detalii.
Trepideaza motorul la turatii mici si nu are putere sa pleci de pe loc?
Pare o problema de carburator, jiclere infundate. Sau poate e o problema de ambreiaj.
Motorul de Oltcit este identic, difera doar la nivelul semicarterului dreapta, la GSA exista o gaura pentru actionarea pompei hidraulice.
In cazul tau, GSA Special din '85 cred ca are motorul de 1299 ECO care este similar cu cel de Oltcit 12TRS.

Daca vrei sa cumperi un motor de Oltcit si sa il pui pe GSA, va trebui sa desfaci motorul si sa inlocuiesti semicarterele, in felul asta ai scapat si de mersul pe la RAR pt ca seria/tipul motorului va ramane aceeasi.

nedeav
simpatizant
Mesaje: 32
Membru din: Mar 06-Mar-2007 12:41
Localitate: bucuresti

Mesajde nedeav » Joi 08-Mar-2007 22:42

cand pornsc motorul, mai greu dar porneste,bate foarte tare(tac-tac...)in partea stanga, deranjeaza fonic chiar si pe cei din jur si nu are putere sa plece de pe loc. cand am adus-o tractata , am pornit-o si am lasat-o la relanti pentru aputea sa se ridice si am tinut-o asa cam o ora, in acela-si timp fiind tractat de o alta masina, motorul s-a inalzit , s-au apins becurile de la ulei si s-a oprit nemaiputand fi pornita pana acasa.Se aude un zgomot foarte tare in motor, parca se lovesc doua piese. ?
trebuie sa-i schimb motorul? acesta a fost segmentat acum un an si a mers destul de bine.

Avatar utilizator
jgr1001
pasionat
Mesaje: 1533
Membru din: Mie 12-Ian-2005 10:37
Localitate: Bucuresti / Fagaras

Mesajde jgr1001 » Vin 09-Mar-2007 08:14

Axa cu came din stanga, poate ?

Cel mai bine ar fi sa intrebi si pe www.oltcit.ro ; acolo sunt experti in motoarele astea

eugenro2001
RETRAS LA PENSIE
Mesaje: 2436
Membru din: Mie 05-Mar-2003 09:19
Localitate: Bucuresti

Mesajde eugenro2001 » Vin 09-Mar-2007 08:54

Axa cu came. E o problema cunoscuta a motoarelor acestea. Daca zmotul este f puternic poate fi si un cuzinet de biela, am patit eu asta la Oltcit.

nedeav
simpatizant
Mesaje: 32
Membru din: Mar 06-Mar-2007 12:41
Localitate: bucuresti

Mesajde nedeav » Vin 09-Mar-2007 18:06

pot sa pun un alt motor ? - de otcit club 1100 am unul , s-ar potrivi ?; s-au cine poate sa-mi repare si mie intr-un fel sau altul masina. nu mai pot s-o deplasez si locuiesc in Dr. Taberi (Valea Ialomitei)-m am nevoie urgent de ea findca am doi copii mici.la mine in zona nu se pricepe nimeni.

eugenro2001
RETRAS LA PENSIE
Mesaje: 2436
Membru din: Mie 05-Mar-2003 09:19
Localitate: Bucuresti

Mesajde eugenro2001 » Vin 09-Mar-2007 18:22

nedeav scrie:pot sa pun un alt motor ? - de otcit club 1100 am unul , s-ar potrivi ?; s-au cine poate sa-mi repare si mie intr-un fel sau altul masina. nu mai pot s-o deplasez si locuiesc in Dr. Taberi (Valea Ialomitei)-m am nevoie urgent de ea findca am doi copii mici.la mine in zona nu se pricepe nimeni.


Ti-am raspuns in primul mesaj. Cel mai bine, pentru reparatiile de motor, inta pe www.oltcit.ro si ia legatura cu Bogdan Lascu.
Pentru hidraulica te ajutam noi.

Avatar utilizator
Cristian Dumitru
just curious
Mesaje: 20
Membru din: Dum 16-Dec-2007 22:37
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesajde Cristian Dumitru » Lun 17-Dec-2007 20:35

Salutari!!
Foarte multe cartere (eu stiu ca toate) de Oltcit au acea gaura pt pompa hydraulica (1129, 1299).
Momentan OLTCIT CLUB 11 RL ĂŽn construcĂžie pentru CITROEN AXEL 12 TRS / OLTCIT CLUB 12 TRS cu implanturi de CS/RM si multe altelePasiunea nu are limite

eugenro2001
RETRAS LA PENSIE
Mesaje: 2436
Membru din: Mie 05-Mar-2003 09:19
Localitate: Bucuresti

Mesajde eugenro2001 » Mar 18-Dec-2007 09:02

Cristian Dumitru scrie:Salutari!!
Foarte multe cartere (eu stiu ca toate) de Oltcit au acea gaura pt pompa hydraulica (1129, 1299).


Eu stiu ca gaura respectiva nu este strapunsa la carterele pt motorul de Oltcit.

Avatar utilizator
pupa
de-abia inscris
Mesaje: 2
Membru din: Mar 01-Aug-2006 12:24
Localitate: Bucuresti, Dr. Taberei
Contact:

Mesajde pupa » Mie 19-Dec-2007 15:29

imi pare foarte rau, dar absolut nici un carter de oltcit/axel nu are gaura pt pompa hidraulica. se poate da, dar asta nu inseamna ca are. :D

Avatar utilizator
Cristian Dumitru
just curious
Mesaje: 20
Membru din: Dum 16-Dec-2007 22:37
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesajde Cristian Dumitru » Lun 31-Dec-2007 14:45

Aaaaa, da pupa, ca in tot deauna ai dreptate! Are "locasul" dar nu are gaura. Mii de scuze :evil:
Momentan OLTCIT CLUB 11 RL ĂŽn construcĂžie pentru CITROEN AXEL 12 TRS / OLTCIT CLUB 12 TRS cu implanturi de CS/RM si multe altelePasiunea nu are limite

Avatar utilizator
Cristian Dumitru
just curious
Mesaje: 20
Membru din: Dum 16-Dec-2007 22:37
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesajde Cristian Dumitru » Lun 14-Ian-2008 21:23

Ca sa nu mai deschid un alt topic...
Cum indentificam piesele Citroen originale fata de cele Romanesti (Oltcit??).
Pupa mi-a spus ca la unele se vede pur si simplu pe ele, cat de bine sunt facute (detalii, culori,...) .
Aici aveti poze... http://forum.oltcit.ro/viewtopic.php?t=8796
Aveti careva cateva poze cu o chiuloasa de GSA, Axel unde scrie codul piesei??
Multumesc!
Momentan OLTCIT CLUB 11 RL ĂŽn construcĂžie pentru CITROEN AXEL 12 TRS / OLTCIT CLUB 12 TRS cu implanturi de CS/RM si multe altelePasiunea nu are limite

sorin.
pasionat
Mesaje: 1107
Membru din: Lun 01-Aug-2005 19:30
Localitate: craiova

Mesajde sorin. » Mar 15-Ian-2008 06:22

Pe piesele frantuzesti era vopsit chevronul cu galben
Chiulasele de gsa pe exterior au asperitatile din turnare mai mari(cel putin cele pe care le am eu)

Avatar utilizator
Cristian Dumitru
just curious
Mesaje: 20
Membru din: Dum 16-Dec-2007 22:37
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesajde Cristian Dumitru » Mie 16-Ian-2008 18:38

Imi puteti spune pt ambielaj?? Va rog! De ala imi arde cel mai tare...
multumesc pt chiuloase!!
Momentan OLTCIT CLUB 11 RL ĂŽn construcĂžie pentru CITROEN AXEL 12 TRS / OLTCIT CLUB 12 TRS cu implanturi de CS/RM si multe altelePasiunea nu are limite

Avatar utilizator
Cristian Dumitru
just curious
Mesaje: 20
Membru din: Dum 16-Dec-2007 22:37
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesajde Cristian Dumitru » Joi 17-Ian-2008 00:06

Am uitat sa specific ca pe biele e un scris, dar nu inteleg ceva cu galben...
Pe unele piese, de exemplu Cilindrii codul este scris cu albastru...
Momentan OLTCIT CLUB 11 RL ĂŽn construcĂžie pentru CITROEN AXEL 12 TRS / OLTCIT CLUB 12 TRS cu implanturi de CS/RM si multe altelePasiunea nu are limite


Înapoi la “Mecanica - CX”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 3 vizitatori

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187743
    Total subiecte 18609
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 24
    Users per day: 2
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11701
    Cel mai nou membru lucicv