Pagina 1 din 2

motor gsa special = oltcit 1100;1299 ?

Scris: Mar 06-Mar-2007 19:37
de nedeav
sunt nou, dar foarte atent - cine ma poate ajuta cu o informatie despre un motor de gsa special 1985, care de aproximativ o luna caraie la o turatie mai mare de 2500, necesitand schimbare viteza. acum caraie foarte tare cand pornesc si nu se mai poate deplasa.
ce motor sa-i pun ? unul de oltcit 1100; 1299 ar fi bun, sau mai trebuiesc adaugate si alte piese? ajutatima! multumesc mult.

Scris: Mie 07-Mar-2007 05:17
de eugenro2001
Salut si bine ai venit.

Nu se intelege exact care este problema. Da-ne mai multe detalii.
Trepideaza motorul la turatii mici si nu are putere sa pleci de pe loc?
Pare o problema de carburator, jiclere infundate. Sau poate e o problema de ambreiaj.
Motorul de Oltcit este identic, difera doar la nivelul semicarterului dreapta, la GSA exista o gaura pentru actionarea pompei hidraulice.
In cazul tau, GSA Special din '85 cred ca are motorul de 1299 ECO care este similar cu cel de Oltcit 12TRS.

Daca vrei sa cumperi un motor de Oltcit si sa il pui pe GSA, va trebui sa desfaci motorul si sa inlocuiesti semicarterele, in felul asta ai scapat si de mersul pe la RAR pt ca seria/tipul motorului va ramane aceeasi.

Scris: Joi 08-Mar-2007 22:42
de nedeav
cand pornsc motorul, mai greu dar porneste,bate foarte tare(tac-tac...)in partea stanga, deranjeaza fonic chiar si pe cei din jur si nu are putere sa plece de pe loc. cand am adus-o tractata , am pornit-o si am lasat-o la relanti pentru aputea sa se ridice si am tinut-o asa cam o ora, in acela-si timp fiind tractat de o alta masina, motorul s-a inalzit , s-au apins becurile de la ulei si s-a oprit nemaiputand fi pornita pana acasa.Se aude un zgomot foarte tare in motor, parca se lovesc doua piese. ?
trebuie sa-i schimb motorul? acesta a fost segmentat acum un an si a mers destul de bine.

Scris: Vin 09-Mar-2007 08:14
de jgr1001
Axa cu came din stanga, poate ?

Cel mai bine ar fi sa intrebi si pe www.oltcit.ro ; acolo sunt experti in motoarele astea

Scris: Vin 09-Mar-2007 08:54
de eugenro2001
Axa cu came. E o problema cunoscuta a motoarelor acestea. Daca zmotul este f puternic poate fi si un cuzinet de biela, am patit eu asta la Oltcit.

Scris: Vin 09-Mar-2007 18:06
de nedeav
pot sa pun un alt motor ? - de otcit club 1100 am unul , s-ar potrivi ?; s-au cine poate sa-mi repare si mie intr-un fel sau altul masina. nu mai pot s-o deplasez si locuiesc in Dr. Taberi (Valea Ialomitei)-m am nevoie urgent de ea findca am doi copii mici.la mine in zona nu se pricepe nimeni.

Scris: Vin 09-Mar-2007 18:22
de eugenro2001
nedeav scrie:pot sa pun un alt motor ? - de otcit club 1100 am unul , s-ar potrivi ?; s-au cine poate sa-mi repare si mie intr-un fel sau altul masina. nu mai pot s-o deplasez si locuiesc in Dr. Taberi (Valea Ialomitei)-m am nevoie urgent de ea findca am doi copii mici.la mine in zona nu se pricepe nimeni.


Ti-am raspuns in primul mesaj. Cel mai bine, pentru reparatiile de motor, inta pe www.oltcit.ro si ia legatura cu Bogdan Lascu.
Pentru hidraulica te ajutam noi.

Scris: Lun 17-Dec-2007 20:35
de Cristian Dumitru
Salutari!!
Foarte multe cartere (eu stiu ca toate) de Oltcit au acea gaura pt pompa hydraulica (1129, 1299).

Scris: Mar 18-Dec-2007 09:02
de eugenro2001
Cristian Dumitru scrie:Salutari!!
Foarte multe cartere (eu stiu ca toate) de Oltcit au acea gaura pt pompa hydraulica (1129, 1299).


Eu stiu ca gaura respectiva nu este strapunsa la carterele pt motorul de Oltcit.

Scris: Mie 19-Dec-2007 15:29
de pupa
imi pare foarte rau, dar absolut nici un carter de oltcit/axel nu are gaura pt pompa hidraulica. se poate da, dar asta nu inseamna ca are. :D

Scris: Lun 31-Dec-2007 14:45
de Cristian Dumitru
Aaaaa, da pupa, ca in tot deauna ai dreptate! Are "locasul" dar nu are gaura. Mii de scuze :evil:

Scris: Lun 14-Ian-2008 21:23
de Cristian Dumitru
Ca sa nu mai deschid un alt topic...
Cum indentificam piesele Citroen originale fata de cele Romanesti (Oltcit??).
Pupa mi-a spus ca la unele se vede pur si simplu pe ele, cat de bine sunt facute (detalii, culori,...) .
Aici aveti poze... http://forum.oltcit.ro/viewtopic.php?t=8796
Aveti careva cateva poze cu o chiuloasa de GSA, Axel unde scrie codul piesei??
Multumesc!

Scris: Mar 15-Ian-2008 06:22
de sorin.
Pe piesele frantuzesti era vopsit chevronul cu galben
Chiulasele de gsa pe exterior au asperitatile din turnare mai mari(cel putin cele pe care le am eu)

Scris: Mie 16-Ian-2008 18:38
de Cristian Dumitru
Imi puteti spune pt ambielaj?? Va rog! De ala imi arde cel mai tare...
multumesc pt chiuloase!!

Scris: Joi 17-Ian-2008 00:06
de Cristian Dumitru
Am uitat sa specific ca pe biele e un scris, dar nu inteleg ceva cu galben...
Pe unele piese, de exemplu Cilindrii codul este scris cu albastru...