Pagina 1 din 2

Probleme pompa de injectie

Scris: Lun 25-Iun-2007 08:46
de jgr1001
Pt ca pompa de pe masina are probleme cu regulatorul de turatie am decis sa o schimb.
Am montat pompa noua la loc, a pornit dupa cateva incercari dar se pare ca are debitul prea mare....asa ca am zis sa pun pompa veche la loc
Mentionez ca pompa noua nu avea stutzuri de alimentare asa ca l-am luat de la cea veche si pus la cea noua si viceversa...

Dar... nu mai porneste; nu e problema de punere la punct !
Am verificat si rasverificat (in aceiasi pozitie cu pompa noua porneste)
Ieri impreuna cu Cristi Stan si Adrian Musat, am ajuns la concluzia ca trage aer pe undeva, pt ca nu reuseam sa eliminam aerul din capul hidraulic (iese motorina cu spume). Masina tindea sa porneasca dar se balbaia

Nu vine aer prin filtru; am furtunuri transparente. Am demontat si saibele de la stutzul de alimentare si le-am calit / decalit (aragaz + H2O :lol: )
Am verificat si electrovalva; nu trage aer.

O poza a pompei. Astept idei, eventual descrieti pe poza pe unde ar putea sa vina aer

Imagine

Scris: Mar 26-Iun-2007 14:13
de khan
pai eu vad ca lipseste un capac de pe pompa, dar sint sigur ca si tu ai vazut asta. incearca pentru siguranta sa ii faci o noua garnitura de hirtie cind il pui la loc si verifica si la celelalte imbinari daca sint etanse

Scris: Mar 26-Iun-2007 14:21
de jgr1001
Are garnitura si e chiar noua. Poza e facuta imediat dupa ce am dat pompa jos. Acum e din nou pe masina

Eu cred ca trage aer pe undeva in zona stutzului de pe capul hidraulic. Stutzul asta e montat intr-un niplu, care la randul lui are o garnitura de cupru. Pt ca am umblat in zona, ma gandesc ca nu mai obtin etansarea corespunzatoare.
Oricum mai am o pompa defecta; incerc sa mai schimb piesele intre ele, poate imi iese... :wink:

Scris: Mar 26-Iun-2007 14:55
de nicum
Nu poti sa etansezi stutul ala cu poxipol?

Scris: Mar 26-Iun-2007 15:00
de dj01fad
nu tine cu poxipol

Scris: Mar 26-Iun-2007 15:02
de jgr1001
nicum scrie:Nu poti sa etansezi stutul ala cu poxipol?


M-am gandit si la asta. Daca e sa ajung acolo, am sa folosesc silicon...ca vreau sa il mai pot desface

Poate maine seara merg din nou la Pucheni (unde e masina) si mai incerc

PS - stie cineva de unde pot sa cumpar un robot de pornire ? de preferinta unul care merge si ca redresor

Scris: Mar 26-Iun-2007 15:39
de DanT
la praktiker am vazut asa ceva ...si parca si la metro si bricostore ..
insa raman la ideea de praktiker

Probleme pompa de injectie

Scris: Mar 26-Iun-2007 21:39
de Dan Popa
Pompa mai are si alte garnituri. La CX Basis exista chituri de garnituri pt pompe.

Scris: Mie 27-Iun-2007 07:46
de jgr1001
Am mai schimbat din garnituri; maine mai incerc, poate localizez defectul

@DanT - am fost la praktiker, au asa ceva, dar nu vreau modelul ala. Este robot autonom cu acumulator; adica trebuie sa il incarci dupa fiecare folosire. Eu vreau unul care sa il bagi in priza. Am verificat la metro, careforur, bricostore si selgros. La metro am gasit dar cam scump. Daca nu gasesc ceva mai ieftin...poate il iau

Scris: Mie 27-Iun-2007 08:38
de DanT
oricum daca gasesti asa ceva si te decizi te rogam sa ne anunti si pe noi.

nu se stie niciodata cand poate deveni folositor :) :D

Scris: Mie 27-Iun-2007 14:33
de khan
nu e cea mai buna varianta, dar fa un test: astupa returul din pompa si pune pe tur o linie de presiune si scufunda ansamblul in apa. e bine sa astupi si iesirile spre injectoare sau sa lasi tevile pe ele si sa nu le scufunzi in apa. vezi daca iese pe undeva aer cind e sub presiune si imersata

Scris: Mie 27-Iun-2007 15:01
de jgr1001
M-am gandit si io la asta 8) , dar bine ca mi-ai adus aminte din nou :wink:
Cred ca am sa incerc. Am incercat odata cu filtrul de motorina si a mers (adica iesea aer pe langa una din saibe)
Am folosit pompa de roti. Pt ca e volumul mic, din cateva pompe facea suficienta presiune ca sa vezi. Poate merge faza si la pompa de injectie

Probleme pompa de injectie

Scris: Joi 28-Iun-2007 06:07
de Dan Popa
Cred ca ar fi bine sa-ti cumperi un compresor.

Scris: Vin 29-Iun-2007 08:09
de jgr1001
A pornit !

Era neetansare la stutzul de alimentare (asa cum banuiam); era si multa mizerie acolo
In plus mai tragea aer si pe la O-ringurile de la comanda acceleratiei. Le-am inlocuit.
Am inlocuit si filtrul care este in stutzul de alimentare.
Am terminat lucrul azi noapte (sau dimineata) la 2 :shock:

Totusi ramane o problema; unul din injectoare nu lucreza.
Presupun ca atunci cand am dat pompa jos, e posibil sa fi luat un graunte de nisip care sa blocheze inectorul. Sau in pompa noua sa fi fost vreun gunoi pe care la trimis in injector.
Cred ca e vorba de pe cel de pe cilindrul 3.
Acum masina porneste (un pic mai dificil) dar porneste. Nu mai trage aer (asta e sigur)

Ramane problema injectorului, care naste o intrebare:

E posibil ca doar folosind "mijloace locale" sa curat injectorul ? Sau numai la pompagiu ?

Scris: Vin 29-Iun-2007 09:27
de nicum
Felicitari!
Daca vrei o curatare + tarare, cred ca cel mai bine e sa mergi la un pompagiu. Cit ar putea sa coste operatia asta pentru un injector?