Pagina 1 din 2

nelamurire

Scris: Lun 20-Aug-2007 18:53
de razzwan
un motor turbo1 pot sa-l fac turbo2 ?? intercooleru unde se afla ce rol are ? un manual are cineva sa-mi trimita si mie ? multumesc :?

Scris: Lun 20-Aug-2007 19:29
de dj01fad
ca sa faci din t1 un t2, iti trebuie un t2; difera cam asa: injectoare, pompa de injectie(setarile), turbina(carcasele), intercoolerul si admisia de aer. poate mai difera si altceva dar nu imi da prin cap acusa.

salut Razvan

Scris: Vin 24-Aug-2007 21:40
de radu.micar
Intercooler este un scimbator de caldura (radiator) situat la CX-uri sub radiatorul de apa si cel de ac daca ai . Rolul lui este acela de a raci aerul care intra in turbosuflanta., deci micsoreaza volumul aerului iar in turbina, datorita turatiei se creaza varteje deci frecare, ceea ce duce la cresteri mari de temperatura iar aerul(h+o) se dilata creind suprapresiunea. Daca ai cx si vrei sa instalezi un intercooler nu e mare scofala. Ai mare grija unde atasezi furtunul de aspiratie al aerului si o alata MARE GRIJA : sa nu fie fisurat. Nu pentru ca ar merge dar nu trebuie sa aspire praf. In 2002 acest furtun m-a costat 16.000.000 adica un turbo reconditionat din Germania. De aceea va rog ca daca dati de CX-ul meu si acesta este la remat sau intr-o stare deplorabila mai bine nu-mi spuneti. CX-ul asta face parte din viata mea . Acum am un VECTRA C si spun cu mana pe inima: MASINA CA CX-UL MEU NU SE FACE DECAT ODATA LA 50 DE ANI. Parerea mea si a lui MOSU (Costica POROINEANU)

Scris: Vin 24-Aug-2007 22:25
de razzwan
poi motorul de la mama lui a fost un turbo 2 apoi a fost trecut pe turbo 1 a cumparat turbina noua intradevar dar oare de ce nu a puso tot turbo 2 .... romanu mamiii lui ... dar niste poze ceva poti sa-mi oferi :D ??

razvan,

Scris: Vin 24-Aug-2007 22:32
de radu.micar
Eu stiu ca diferenta intre un t1 si t2 este cea de electronica si designe, deci nu are legatura cu mecanica. Imi cer scuze dar se poate sa gresesc . Am vandut bijuteria acum mai bine de 4 ani . Eu ma interesez si maine te anunt.

Scris: Vin 24-Aug-2007 22:33
de razzwan
ok am inteles multumesc mult... si astept raspunsul tau :D :D

Catre Rzvan,Din poze ai o masina superba.

Scris: Vin 24-Aug-2007 22:53
de radu.micar
Superba masina

Scris: Vin 24-Aug-2007 23:48
de eugenro2001
Diferentele intre Turbo 1 si Turbo2 nu trebuie confundate cu cele dintre Seria 1 si Seria 2.
Cea mai vizibila diferenta este aparitia intercoolerului.
La benzina, la motor difera doar pistoanele, apoi injectoarele, debitmetrul, lipseste injectorul de pornire la rece fiind inlocuit cu senzorul de detonatii, difera turbina, cele doua ECU, senzorul de vacum, etc.
La diesel difera injectoarele, pompa de injectie, turbina, galeria de admisie, cutia de viteze, etc.

Scris: Dum 26-Aug-2007 08:13
de razzwan
diferenta la cutie este in prindere sau pur si simplu in rapoarte ?? :?

Scris: Dum 26-Aug-2007 08:18
de eugenro2001
Rapoarte, prinderea este identica la toate, exceptand cele cu motor Douvrin.

Re: Catre Rzvan,Din poze ai o masina superba.

Scris: Dum 26-Aug-2007 08:20
de razzwan
radu.micar scrie:Superba masina

masina mea ?? multumesc... :oops: :oops:

Scris: Dum 26-Aug-2007 08:21
de razzwan
eugenro2001 scrie:Rapoarte, prinderea este identica la toate, exceptand cele cu motor Douvrin.

despre rapoarte cineva mi-a spus ca difera doar treapta a 5 a o fi adevarat ???

Scris: Sâm 03-Noi-2007 18:14
de razzwan
imi poate cineva oferi pozee cu intercoleru` sa-l vad si eu asa cat de cat :D

Scris: Sâm 03-Noi-2007 18:19
de dj01fad
iti fac eu ca am unul demontat.

Scris: Sâm 03-Noi-2007 18:31
de razzwan
multani :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D