Pagina 1 din 1
problema motor cx trd T2
Scris: Dum 27-Ian-2008 23:50
de dj01fad
am un motor care merge impecabil, adica foarte silentios, trage foarte bine, nu bate, etc. are cam 40000km de cand a suferit o reparatie capitala in austria, si am si facturi care dovedesc asta. eu am vrut sa il pun la mine pe masina, dar am descoperit ca nu prea urca ulei la rampa in chiuloasa. am desfacut si teava care vine pe lateralul chiuloasei de jos de pe bloc, si si pe acolo abia curge... am mai desfacut si teava care duce spre turbina, pe acolo fiind foarte mare orificiul venea mai mult, dar tot nu avea presiune. motorul stiu sigur ca a fost aditivat. acum, eu de cand am intrat in posesia lui, nu i-am facut nimic, decat l-am pornit de 4-5 ori ca sa mai mut masina.
cauze posibile ar fi cam asa: filtru infundat, canal obturat in bloc, pompa ulei terminata (asta nu cred ca nu face nici un zgomot, mai e si aproape noua si la motorul celalalt cu toate ca zgomoteste tot are debit), supapa de siguranta de la pompa... acum... care credeti ca ar fi cea mai plauzibila, sau poate mai e si alta cauza de care sa nu stiu eu....
Scris: Lun 28-Ian-2008 11:03
de nicum
Pai ia-le pe rind, incepind cu cele mai usoare (filtrul de ulei).
Scris: Lun 28-Ian-2008 15:16
de dj01fad
am schimbat filtrul, am pus solutie de spalat motorul, apoi am schimbat iar filtrul si uleiul... la fel. apoi am demontat pompa de ulei, si am constatat ca era destul de uzata, posibil sa nu mai bage presiune. lucrul asta m-a trimis cu gandul ca la celalalt motor nu face zgomot pompa de ulei ci altceva. deseara am sa iau galetii de la distributie de pe acest motor si o sa ii pun la mine pe masina sa vad daca mai face. lucrurile astea mi-au dat dureri de cap majore, si daca nu reusesc sa rezolv rapid problemele si sa imi fac un motor care nu face figuri, eu o sa o termin cu aceste masini!!! forever!!!
Scris: Lun 28-Ian-2008 17:20
de sorin.
o sa o termin cu aceste masini!!! forever!!!
Las' ca-ti trece

Scris: Lun 28-Ian-2008 19:35
de thefox

nu e asa negru dracul precum pare

e doar uns cu ulei de motor!!!

in alta ordine de idei sper sa-i dai de capat

Scris: Mar 29-Ian-2008 12:12
de dj01fad
pana acum: am scos pompa de ulei si am constatat ca e terminata... 90% de aici nu urca ulei sus; motorul va fi facut bucatele, si apoi schimbat prin el ce este nevoie, ca sa fie adus in stare perfecta. este vorba de un m25-671. din cate stiu eu, un singur motor ca asta mai este in tara. nu inchideti topicul, o sa va tin la curent pe parcurs cu reconditionarea lui. momentan m-am apucat sa reconditionez intercoolerul pentru ca era mai simplu

)
Scris: Mar 29-Ian-2008 13:14
de eugenro2001
Motorul e M25/671??? E complet? Sau e modificat pt pompa de injectie normala?
Pt cine nu stie este vorba de versiunea pt Elvetia/Austria si Suedia cu pompa de injectie Bosch cu comanda electronica. Difera de motorul normal prin chiulasa, injectoare, pompa de injectie, etc.
Scris: Mar 29-Ian-2008 13:26
de nicum
pai daca ai descoperit ca e pompa de ulei, inseamna ca ai descoperit cauza problemei

Scris: Mar 29-Ian-2008 15:17
de thefox
am un motor care merge impecabil, adica foarte silentios, trage foarte bine, nu bate, etc. are cam 40000km de cand a suferit o reparatie capitala in austria
parca asa ai inceput topicul asta ei?
deci nu e asa impecabil .Dar nui bai ca orice e reparabil. In orice caz verifica toate suprafetele de frictiune ptr ca au mers pe uscat o vreme
Ma bucur ca i-ai dat de capat si asteptam noutati despre motorul tau , ptr ca e o varianta intradevar mai rara la noi.
multa bafta

Scris: Mar 29-Ian-2008 16:17
de dj01fad
parca asa ai inceput topicul asta ei?
deci nu e asa impecabil .Dar nui bai ca orice e reparabil. In orice caz verifica toate suprafetele de frictiune ptr ca au mers pe uscat o vreme
Ma bucur ca i-ai dat de capat si asteptam noutati despre motorul tau , ptr ca e o varianta intradevar mai rara la noi.
multa bafta

ideea este ca a avut reparatie capitala. poate nu i-au schimbat pompa de ulei... ulei venea sus, dar nu din abundenta cum ar fi trebuit, asa ca nu a mers pe uscat. pana ieri cand l-am desfacut, mergea super bine, nu batea, nu troncanea nimic, asta fiind singura problema.
@eugen: nu mai are pompa electronica bosch, deoarece s-a stricat la fostul proprietar si i-a anulat toata acea parte de comanda, iar acum are pe el pompa de 669, adica MAS200; in rest cred ca e acelasi motor ca si al tau, dar inclin sa cred ca difera totusi si prin altele de 669. de exemplu, intercoolerul e putin diferit fata de ce aveam eu pe 669 la break, si mai are nush ce senzor pe chiuloasa.
Scris: Mar 29-Ian-2008 18:31
de eugenro2001
Ma intereseaza cele doua ECU daca e vreo sansa.
Scris: Mar 29-Ian-2008 20:10
de jgr1001
dj01fad scrie:motorul va fi facut bucatele, si apoi schimbat prin el ce este nevoie, ca sa fie adus in stare perfecta
Tu nu ai invatat pana acuma ca daca ceva merge bine nu te apuci sa-l repari ?
Shimba pompa, pune-l sus, toarna gaz...porneste-l si da-i talpa!
Scris: Mie 30-Ian-2008 02:12
de dj01fad
trebuie schimbata baia la el ca are filetul de la tampon stricat si nu am chef de inventii acolo...
din instalatia electrica sau mai bine zis cele 2 ecu, eu nu am mostenit nimic... poate or fi sperante sa le mai aiba respectivul... daca erau la mine ti le dadeam de mult timp ca stiu ca tu ai asa ceva. o sa intreb, da numai sa pot da de el. motorul il stii, l-ai vazut pe masina argintie cu care am venit la bucuresti mai demult.