Pagina 1 din 1

Problema cu LHM-ul

Scris: Mie 25-Iul-2007 20:34
de Snoopy
Dragi prieteni,ma confrunt cu o problema ciudata. Curge LHM la conducta principala,mai exact la capatul care pleaca din pompa :? Am schimbat conducta cu alta care nu era noua si la care am pus garnitura noua.Fenomenul se mentine,desi curge mult mai putin.Aveti idee ce se intampla,eu sunt depasit de situatie? Ptr. DJ-01-FAD:daca vizitezi,te-am cautat la tel. fara succes.Am nevoie de usa spate stanga si aripa spate stanga daca ai.Discutam pretul. Multumiri tuturor

Scris: Mie 25-Iul-2007 21:04
de dj01fad
am si aripa si usa, si ne intelegem noi. poate o si faci chiar la mine. suna-ma pe numarul de zapp ca la ala ma gasesti non stop: 0788647089

Scris: Joi 26-Iul-2007 08:01
de jgr1001
Poate ai fisura in carcasa filetata a pompei; sau e filetul deteriorat si nu mai etanseaza.

Daca e asa, iti trebuie alta pompa....

Scris: Joi 26-Iul-2007 08:18
de eugenro2001
Niplul de la conducta nu trebuie stran prea tare. paradoxal, dar daca este strans prea tare nu mai etanseaza bine.

Salut,

Scris: Vin 24-Aug-2007 22:02
de radu.micar
Numele meu este Radu si sunt un mare fan al CX-ului. Fi atent la ce iti spun. Conductele hidraulice ale cx-ului sunt o mare problema. Ele nu pot fi schimbate sau bercluite in Romania iar sistemul de filetare al niplului nu este nici Metric nici UNF(standard pt masinile Franceze) ci UNC(canadian/american). Eu mi-am vandut CX-ul acum 4 ani si nu-mi mai aduc aminte bine niplul. Fa-mi o poza si trimite mail la info@metalprocessing.ro in att lui Radu si daca pot te ajuta, cu mare placere.

bercluiala

Scris: Vin 24-Aug-2007 23:07
de radu.micar
bercluiala, este o deformare mecanica la rece. Odata deformat mterialul ia o forma fixa,neschimbabila. Daca tu ai mai desfacut acea conducta, sa nu mai ai nicio pretentie . Singurul mod de eliminare al pierderilor este acela al scimbarii conductei sau ansamblu conducta.

Scris: Vin 24-Aug-2007 23:38
de eugenro2001
Scuza-ma, dar din ceea ce spui tu ar reiesi ca la fiecare demontare ar trebui inlocuite conductele!
Conducta nu se deformeaza in nici un fel in momentul strangerii, etansarea este asigurata de garnitura care, conform manualului service al producatorului, trebuie inlocuita la fiecare demontare. Garnitura, nu conducta.

In Romania se pot berclui conductele la fabrica care face conducte de frana de Oltcit.
Sau cumparam o presa de la Pleyades sau Western Hemispheres sigata, facem conducte noi care, in mod sigur, vor putea fi montate si demontate de cate ori e nevoie.

Salut

Scris: Sâm 25-Aug-2007 10:53
de radu.micar
Eu ti-am spus ca nu-mi mai aduc aminte conductele si de aceea se poate sa gresesc. Firma la care lucrez produce conductele de frana de Dacia si daca se putea te ajutam. La Dacia etanseitatea se face pe bercluiala conica care este in capatul conductei iar la demontare materialul nu-si mai revine si normal ar trebui inlocuite. La Oltcit stiu si eu ca este o alta problema, bercluiala nu este la capatul conductei , iar genul ala de conducte noi nu-l putem face. Oricum daca te pot ajuta contacteaza-ma

Scris: Sâm 25-Aug-2007 11:42
de dj01fad
daca ai scula potrivita, poti face orice... asta e tot ce conteaza :D

Scris: Sâm 25-Aug-2007 20:19
de retro
@radu.micar
Foarte frumos daca vrei sa-l ajuti.
Dar fii atent sa nu dai informatii false si sa derutezi. Toate niplurile de la conductele hidraulice Citroen au filet in sistem metric. Si povestea acestor racorduri este lunga, poate candva se va face un topic anume.
Conductele se pot face oriunde, aici in RO sau in Bangladesh, daca ai ceea ce spunea Eugen.