
Probleme Citroen Xantia
Moderator: Echipa Tehnica
Probleme Citroen Xantia
Salut baieti, am un citroen xantia activa 2.0 turbo CT din 1996, de cateva zile am observat ca masina cand stationeaza dupa un drum cat de scurt pulseaza becul STOP din bord iar cand tin apasata pedala de frana incepe si se balanseaza, ca si cum s-ar regla suspensiile, la orice semafor, stationare ea tot se regleaza
imi poate spune cineva care ar fi problema? iar la roata dreapta spate se aude un troncanit, un mecanic mi-a spus ca este cilindrul hidraulic central (nu stiu daca m-am expirmat corect), eu sunt din tulcea si nu se baga nici un mecanic la masina mea. Orice sfat este binevenit. Multumesc

-
- pasionat
- Mesaje: 356
- Membru din: Dum 16-Mar-2008 15:55
- Localitate: Bacau Str. mioritei Nr. 1
xantia
In primul rind trebuie facut o verificare la sistemul hidraulic.Zgomotul sau trncanitul de pe spate ,nu este de la nici un cilindru, ci de la rulmentii de la basculele de pe spate ,care se pot inlocui cu succes .Daca vrei mai multe relatii dami un P.M.
- retro
- pasionat
- Mesaje: 819
- Membru din: Mie 20-Iul-2005 02:53
- Localitate: Galati
- Masina: Xantia II 1.8i 16v
- 2: C5 II 2.0i
- Contact:
Re: Probleme Citroen Xantia
Moshu123 scrie:pulseaza becul STOP din bord iar cand tin apasata pedala de frana incepe si se balanseaza, ca si cum s-ar regla suspensiile
Doar becul STOP se aprinde? Nu cumva se mai aprinde si un beculet rosu cu simbolul semnului exclamarii?
La ce fel de balans te referi? Fata-spate? Sau stanga-dreapta?
Zgomotul de pe partea dreapta-spate poate proveni de la cilindrul care controleaza ruliul. Mecanicul care s-a uitat nu s-a exprimat tocmai corect. Fiind o "Activa", cilindrul acela este la fel de central ca si cel de pe partea stanga din fata.
daca ai drum prin Buc vreodata ma pot uita eu la masina. in tot cazul, prima cauza a balansului, mai ales daca e stinga-dreapta, sint sferele descarcate/sparte/neconforme. dupa ce se pun toate la punct se verifica si restul, dar in principiu asta rezolva problema. pot sa te ajut si cu incarcatul si procuratul altor sfere. troncanitul poate fi si de la rulmenti bratelor spate si de la cilindrul care regleaza inclinatia masinii (cel de care zice retro). se poate verifica si in fct de ce iese trebuie vazut ce e de facut. dar intii sferele!!!
http://www.fisheyemedia.ro daca ai nevoie de un fotograf
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available
sau lipsa ulei pierdut in sfere sparte
http://www.fisheyemedia.ro daca ai nevoie de un fotograf
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available
toate? ce sfere ai pus si cine a facut schimbarea? sferele de Activa sint in numar de 10 si fiecare e cu codul ei special, sint identice doare cele de la amortizoare, fata cu fata, spatele cu spatele, dar in rest ai practic 8 coduri diferite. uite aici un tabel
http://www.fisheyemedia.ro daca ai nevoie de un fotograf
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available
mi le`a pus un baiat din galati,el mi-a si zis ca e un model deosebit si ca are mai multe sfere fata de o xantia normala,4 sfere mi-a schimbat la amortizoare, era ok, mergea super, iar acum nici nu mai are "pofta de viata" care o avea nu mai trage motorul dupa 2500-3000 rpm parca "da in nas" cand schimbi treapta superioara parca nici nu are turbo. Daca as ajunge in bucuresti la dvs cam cat timp dureaza operatiunea si piesele+manopera?
- dj01fad
- demolition man
- Mesaje: 7677
- Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
- Localitate: Usa
- Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
- 2: C5 tourer 2.2 204
- 3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
- Contact:
daca ai ajuns la retro la galati, poti fi sigur ca ti-a pus sferele care trebuie...
de intrebat de costuri si de durata.... nu poate sa iti spuna nimeni pana nu vede masina.
ai un model foarte misto de masina, dar... la fel de "misto" de doftoricit. sper sa fie cea mai simpla varianta din cele enumerate de noi...
pe de alta parte, daca spui ca da in nas cam de la 2500 de ture, verifica in primul rand filtrul de benzina si pompa de benzina...
de intrebat de costuri si de durata.... nu poate sa iti spuna nimeni pana nu vede masina.
ai un model foarte misto de masina, dar... la fel de "misto" de doftoricit. sper sa fie cea mai simpla varianta din cele enumerate de noi...
pe de alta parte, daca spui ca da in nas cam de la 2500 de ture, verifica in primul rand filtrul de benzina si pompa de benzina...
- retro
- pasionat
- Mesaje: 819
- Membru din: Mie 20-Iul-2005 02:53
- Localitate: Galati
- Masina: Xantia II 1.8i 16v
- 2: C5 II 2.0i
- Contact:
aha, o Activa din Tulcea cu numere de Suedia a fost pe la mine asta primavara. pe proprietar il chema Bogdan, un tip tare simpatic.
Din ce imi aduc aminte s-au verificat cam toate sferele. O parte au fost montate noi, altele, care au permis, au fost incarcate. Atat s-a facut la acea masina. L-am avertizat atunci pe Bogdan ca foloseste un ulei impropriu in instalatia hidraulica. Care trebuie urgent schimbat. Era ceva de culoare rosie, poate ATF. Ei, din cate stiu, nu s-a schimbat nici acum.
Recitind primul tau post, reiese ca reglarea permanenta a inaltimii se face cand stai la semafor, cu piciorul pe frana. Ar putea fi de la dozatorul de frana. Si chiar daca nu se aprinde decat becul Stop (celalalt martor poate e ars) poate fi lipsa de presiune in instalatia hidraulica. Daca vrei poti oricand sa vii sa vedem daca s-a intamplat ceva pe partea hidraulica.
Legat de functionarea motorului, nu prea am ce sfaturi sa-ti dau. Pt. ca nu prea e domeniul meu.
Din ce imi aduc aminte s-au verificat cam toate sferele. O parte au fost montate noi, altele, care au permis, au fost incarcate. Atat s-a facut la acea masina. L-am avertizat atunci pe Bogdan ca foloseste un ulei impropriu in instalatia hidraulica. Care trebuie urgent schimbat. Era ceva de culoare rosie, poate ATF. Ei, din cate stiu, nu s-a schimbat nici acum.
Recitind primul tau post, reiese ca reglarea permanenta a inaltimii se face cand stai la semafor, cu piciorul pe frana. Ar putea fi de la dozatorul de frana. Si chiar daca nu se aprinde decat becul Stop (celalalt martor poate e ars) poate fi lipsa de presiune in instalatia hidraulica. Daca vrei poti oricand sa vii sa vedem daca s-a intamplat ceva pe partea hidraulica.
Legat de functionarea motorului, nu prea am ce sfaturi sa-ti dau. Pt. ca nu prea e domeniul meu.
retro scrie:aha, o Activa din Tulcea cu numere de Suedia a fost pe la mine asta primavara. pe proprietar il chema Bogdan, un tip tare simpatic.
Din ce imi aduc aminte s-au verificat cam toate sferele. O parte au fost montate noi, altele, care au permis, au fost incarcate. Atat s-a facut la acea masina. L-am avertizat atunci pe Bogdan ca foloseste un ulei impropriu in instalatia hidraulica. Care trebuie urgent schimbat. Era ceva de culoare rosie, poate ATF. Ei, din cate stiu, nu s-a schimbat nici acum.
Recitind primul tau post, reiese ca reglarea permanenta a inaltimii se face cand stai la semafor, cu piciorul pe frana. Ar putea fi de la dozatorul de frana. Si chiar daca nu se aprinde decat becul Stop (celalalt martor poate e ars) poate fi lipsa de presiune in instalatia hidraulica. Daca vrei poti oricand sa vii sa vedem daca s-a intamplat ceva pe partea hidraulica.
Legat de functionarea motorului, nu prea am ce sfaturi sa-ti dau. Pt. ca nu prea e domeniul meu.
Nu stiu de ce aveam impresia ca s-au schimbat 4 sfere, probabil am inteles eu gresit, la tine a fost masina in galati

Ce pot face la bucsa aceasta care am insemnat`o in poza, http://img9.imageshack.us/img9/1392/img5794t.jpg in patratelul rosu este busca. Pentru nu a mai cumpara tot cilindrul sa schimb bucsa ce pot face? se poate face vreo comanda numai pt bucsa? sau unde pot gasi?
Multumesc frumos
Multumesc frumos
- retro
- pasionat
- Mesaje: 819
- Membru din: Mie 20-Iul-2005 02:53
- Localitate: Galati
- Masina: Xantia II 1.8i 16v
- 2: C5 II 2.0i
- Contact:
Bucsa aia este piesa separata. Are codul 5171 13. Din pacate nu cred ca orice magazin de piese ti-o aduce. Trebuie incercat la un dealer Citroen pt. ca acolo au si departament de piese de schimb. Este piesa 18 din poza de mai jos.
Legat de balansul stanga-dreapta: ma gandesc sa nu fie vinovat corectorul de ruliu (corectorul SC-CAR) sau sa fie sarit de la locul sau vreun brat care actioneaza acel corector.

Legat de balansul stanga-dreapta: ma gandesc sa nu fie vinovat corectorul de ruliu (corectorul SC-CAR) sau sa fie sarit de la locul sau vreun brat care actioneaza acel corector.
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 5 vizitatori
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187771
Total subiecte 18653
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11804
Cel mai nou membru FloLGO