tema de nota 10 pentru meseriasi
Moderator: Echipa Tehnica
- kiszoltan
- simpatizant
- Mesaje: 49
- Membru din: Joi 09-Aug-2007 18:39
- Localitate: OlofstrĂśm, Blekinge, Sverige
tema de nota 10 pentru meseriasi
Salut, am o problema destul de ciudata si apelez la voi sa ii dam de capat: xantia 2.0 i 16 v din 97 break, motor rfv, in timpul mersului, daca scot din viteza si las pedala de acceleratie, motorul merge la 1400-1500 de ture (si nu ~ 800 cum ar fi normal), daca este in viteza si las acceleratia, in loc sa treaca frumos la frana de motor, trece smucind (din cauza ca este mare turatia), in momentul cand franez si masina se opreste pe loc, relantiul trece la ~ 800 ture. Va multumesc anticipat si astept idei (pm sau forum).
Citroen "Creative Technologie" = "Das Auto"
e de ajuns o singura postare, celalalt subiect l-am sters. atentie mai mare te rog
http://www.fisheyemedia.ro daca ai nevoie de un fotograf
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available
- kiszoltan
- simpatizant
- Mesaje: 49
- Membru din: Joi 09-Aug-2007 18:39
- Localitate: OlofstrĂśm, Blekinge, Sverige
Mexik scrie:debidmetru de aer(motoras pas cu pas)asa imi facea si mie,schimbal dar intai curatal poate ai noroc
Am incercat, problema deranjanta este ca nu vad nici o legatura .... De ce atunci cand rotile se invart turatia este crescuta si atunci cand ma opresc in loc, fara nici un motiv aparent, turatia scade la normal. Este o chestie care nu are nici o logica, cel putin din punctul meu de vedere. Mersi khan de atentionare, speram sa gasesc un raspuns mai rapid.
Citroen "Creative Technologie" = "Das Auto"
- dj01fad
- demolition man
- Mesaje: 7678
- Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
- Localitate: Usa
- Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
- 2: C5 tourer 2.2 204
- 3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
- Contact:
deci sa inteleg ca daca o scoti din viteza si o lasi sa curga relantiul sta la 1500, si cand se opreste pe loc pica relantiul la 800?
daca e asa, verifica tps-ul si ceilalti senzori de pe corpul clapetei de acceleratie; tps-ul este exact sub clapeta, pus orizontal. este foarte posibil ca electronica sa tina seama si de viteza cu care se deplaseaza masina, in felul asta controland decelerarea in 2 feluri: pe loc, si in mers... kilometrajul este electronic, are un senzor pe cutia de viteze, si nu are cablu, de aici stie ecu daca se deplaseaza sau nu...
ca sa verifici tps-ul ... incearca sa ii scoti mufa, si apoi sa vezi daca se simte vreo diferenta in mers. daca exista anume diferente, poate sa fie bun. daca nu se simte nimic si face fix la fel, poate sa nu fie bun. totusi, pe loc, daca o accelerezi tare si iei rapid piciorul, revine normal la relantiu?
daca e asa, verifica tps-ul si ceilalti senzori de pe corpul clapetei de acceleratie; tps-ul este exact sub clapeta, pus orizontal. este foarte posibil ca electronica sa tina seama si de viteza cu care se deplaseaza masina, in felul asta controland decelerarea in 2 feluri: pe loc, si in mers... kilometrajul este electronic, are un senzor pe cutia de viteze, si nu are cablu, de aici stie ecu daca se deplaseaza sau nu...
ca sa verifici tps-ul ... incearca sa ii scoti mufa, si apoi sa vezi daca se simte vreo diferenta in mers. daca exista anume diferente, poate sa fie bun. daca nu se simte nimic si face fix la fel, poate sa nu fie bun. totusi, pe loc, daca o accelerezi tare si iei rapid piciorul, revine normal la relantiu?
De ce atunci cand rotile se invart turatia este crescuta si atunci cand ma opresc in loc, fara nici un motiv aparent, turatia scade la normal. Este o chestie care nu are nici o logica, cel putin din punctul meu de vedere
Daca scoti mufa de la senzorul de kilometraj, motorul o sa revina direct la 800 ture, dar uneori cand o scoti din viteza, o sa se opreasca motorul (asa a facut la mine cand nu mergea kilometrajul) Se pare ca asa a fost conceputa.
- kiszoltan
- simpatizant
- Mesaje: 49
- Membru din: Joi 09-Aug-2007 18:39
- Localitate: OlofstrĂśm, Blekinge, Sverige
dj01fad scrie:deci sa inteleg ca daca o scoti din viteza si o lasi sa curga relantiul sta la 1500, si cand se opreste pe loc pica relantiul la 800?
daca e asa, verifica tps-ul si ceilalti senzori de pe corpul clapetei de acceleratie; tps-ul este exact sub clapeta, pus orizontal. este foarte posibil ca electronica sa tina seama si de viteza cu care se deplaseaza masina, in felul asta controland decelerarea in 2 feluri: pe loc, si in mers... kilometrajul este electronic, are un senzor pe cutia de viteze, si nu are cablu, de aici stie ecu daca se deplaseaza sau nu...
ca sa verifici tps-ul ... incearca sa ii scoti mufa, si apoi sa vezi daca se simte vreo diferenta in mers. daca exista anume diferente, poate sa fie bun. daca nu se simte nimic si face fix la fel, poate sa nu fie bun. totusi, pe loc, daca o accelerezi tare si iei rapid piciorul, revine normal la relantiu?
tps e chestia aia de sub clapeta cu 3 fire, chestie care este controlata de clapeta ?
Citroen "Creative Technologie" = "Das Auto"
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 2 vizitatori
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187775
Total subiecte 18654
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11819
Cel mai nou membru Tudoo