Zgomot la viraje

Forum de discutii generale despre Citroen Xantia. Numai ce nu se incadreaza in categoriile de mai jos.

Moderator: Echipa Tehnica

Avatar utilizator
kady28
pasionat
Mesaje: 1273
Membru din: Joi 28-Apr-2011 22:49
Localitate: Bucuresti
Masina: Xantia 2 1.8 16V green libellule
2: Citroen C5 III 2.0 hdi gri thorium

Zgomot la viraje

Mesajde kady28 » Dum 25-Aug-2013 17:53

Cand iau viraje mai stranse se aud clampanituri..si in ultima vreme parca le aud mai des. Daca iau curba mai in larg nu prea se aude nimic. Am verificat rotile si nu am joc la nimic.
Bieletele antiruliu sunt de vina?sau altceva :roll:
Clampaniturile se aud numai pe drumurile care sunt praf la mine in oras, si au tot felul de damburi...ca pe drumuri line chiar daca virajul e strans nu se aude nimic.

cioacser
pasionat
Mesaje: 156
Membru din: Joi 08-Ian-2009 20:59
Localitate: Onesti

Salut!

Mesajde cioacser » Mar 27-Aug-2013 16:44

Se poate sa fie bieletele antiruliu . De obicei ele fac galagie ;)
Go*4*it

Avatar utilizator
MisterClaude
Web Master
Mesaje: 438
Membru din: Vin 16-Dec-2011 09:02
Localitate: Bucuresti
Masina: Citroen Xantia Activa 2.0 Turbo CT
2: Citroen C4 Coupe, 2.0HDI
3: Citroen Xantia SX 1.8i 16v (RIP)
Contact:

Mesajde MisterClaude » Joi 12-Sep-2013 17:39

Si mie-mi troncanea anul trecut pe dreapta-fata. Cred ca am rezolvat cu vreo 50 ron... bieleta anti-ruliu + manopera.
Web design profesionist.

Avatar utilizator
kady28
pasionat
Mesaje: 1273
Membru din: Joi 28-Apr-2011 22:49
Localitate: Bucuresti
Masina: Xantia 2 1.8 16V green libellule
2: Citroen C5 III 2.0 hdi gri thorium

Mesajde kady28 » Joi 12-Sep-2013 19:55

50 ron? destul de ieftin...apropo ce firma ai luat?
Eu as vrea sa iau si bucsele de la bara stabilizatoare ca am vazut ca sunt ieftine iar cu bieleta sunt cam in ceata.
A mai luat cineva si avea alte diametre la prindere ca a trebuit sa o ia la stung :lol: Cred ca mai bine masor inainte sa cumpar :roll:

Avatar utilizator
MisterClaude
Web Master
Mesaje: 438
Membru din: Vin 16-Dec-2011 09:02
Localitate: Bucuresti
Masina: Citroen Xantia Activa 2.0 Turbo CT
2: Citroen C4 Coupe, 2.0HDI
3: Citroen Xantia SX 1.8i 16v (RIP)
Contact:

Mesajde MisterClaude » Joi 12-Sep-2013 20:11

kady28 scrie:50 ron? destul de ieftin...apropo ce firma ai luat?
Eu as vrea sa iau si bucsele de la bara stabilizatoare ca am vazut ca sunt ieftine iar cu bieleta sunt cam in ceata.
A mai luat cineva si avea alte diametre la prindere ca a trebuit sa o ia la stung :lol: Cred ca mai bine masor inainte sa cumpar :roll:


Sincer... habar n-am. Nu mai tin minte, ca a fost acum un an... chiar prin septembrie. Stiu ca tot atunci am cumparat bujii, si alea parca erau Bosch.. dar de bieleta nu-mi mai amintesc. Era o cutie albastra daca te ajuta :))
Oricum... am facut "lucrarea" in Botosani, la service-ul unei cunostinte. Nu mi-a scazut din pret, dar acolo manopera e mai ieftina decat in Bucuresti :)
Web design profesionist.

benny_merty
pasionat
Mesaje: 1050
Membru din: Joi 07-Iul-2011 20:21
Localitate: Sibiu Cisnadie

Mesajde benny_merty » Joi 12-Sep-2013 20:21

Bieletele sunt de doua feluri .Diametru filet 10 sau 12 mm.
Imagine

Imagine

:)

lehelc
simpatizant
Mesaje: 78
Membru din: Mar 29-Noi-2011 17:14
Localitate: Timisoara

Mesajde lehelc » Vin 13-Sep-2013 03:59

In cazul in care vrei sa faci o treaba corecta pasii de urmat sunt :

1. Cauti un canal pe care ai voie sa stai 5-10 min. In 2 minute te-ai uitat la ce bate : in pozitia normal(daca ai HA sau ACTIVA atunci dupa ce opresti motorul inchizi usile imediat si dupa ce inchid electrovanele incepi), te uiti la bucse brat - daca ai probleme se vede ca e rupt cauciucul, apoi incepi sa tragi-impingi bara stabilizatoare (de aici iti dai seama daca e cumva bucsa bara), apoi bieleta antiruliu, apoi capat de bara. Daca nimic nu are joc-sunete metalice in timpul miscarii ai 3 optiuni :
a). pivot
b). flansa amortizor
c). n-ai facut corect operatiunile de testare

Cu asta termini in 2 min, iar restul de 8 min verifica restul pieselor vizibile de jos :
1. Cardan tija volan - peste caseta cu putin. Daca e uscat, are joc da-i cu vazelina (poti sa faci tot o bila imensi de vazelina)
2. Verifici scurgeri de ulei motor
3. Verifici scurgeri de lichid racire
4. Verifici scurgeri de lichid hidraulic
5. poti verifica starea tamponilor motor
6. ridicand la MAX. inaltimea masinii poti vedea daca ai probleme la retur hidraulic de la telescop (cauciuc copt)
7. poti verifica starea placutelor-discurilor
8. si o gramada de alte chestii care pot fi minore de pot cauza zgomote, intamplari neplacute...(de ex. curea accesorii...)

Daca ai facut tot(10-15 min daca nu faci pt prima data) atunci ai facut o verificare generala de care nu sunt sigur daca ai parte la reprezentanta...probabil vei gasi 2-3 lucruri de reparat-inlocuit(astfel vei avea o masina care nu te lasa...)


distractie!!!

lehelc
simpatizant
Mesaje: 78
Membru din: Mar 29-Noi-2011 17:14
Localitate: Timisoara

Mesajde lehelc » Vin 13-Sep-2013 04:04

fabricanti recomandati pentru piese din jurul rotilor : hutchinson(aprox. original, nu gasesti), lemfĂśrder(scump dar bun), meyle(putin mai ieftin ca LemfĂśrder, dar bun) --- in ordinea asta. De restul nu ma pronunt ca nu am experienta...ma consider prea sarac ca sa-mi permit sa cumpar ieftin...

lehelc
simpatizant
Mesaje: 78
Membru din: Mar 29-Noi-2011 17:14
Localitate: Timisoara

Mesajde lehelc » Vin 13-Sep-2013 04:17

Scuze de flood in topic, dar acum am vazut ca esti din Bucuresti.

Sfat sincer, de la cineva cine sta departe, n-are nici pic' de interes in Bucuresti!

Daca nu esti pasionat sa-ti faci tu tot la masina(tre sa ai canal...) atunci asculta de mine, si vei avea o masina in stare perefecta :

cauta frumos numarul de telefon al lui Khan de pe forum, mergi la service la el, care e un service independent, dar specializat pe citroen-peugeot, aici ai preturi la piese-manopera foarte buna si o experienta si profesionalism care nu poate fi compensat cu 50-100 ron...

Am fost in trecere in Buc. cu Xantie mea acum 2 ani, si am avut ceva probleme, dar ne avand scule la mine, canal, etc...l-am contactat cu incredere vazand profesionalismul prezintat in descrierile, sfaturile si modul de gandire prezintat pe forum. Am fost foarte multumit, chiar uimit ca intr-un service mic gasesti profesionisti cu experienta, iubitori de gasirea-rezolvarea problemelor.

Chiar azi am fost iar la el cu un AUDI A4 (nici departe Citro sau Peu....) ca am ceva scurgeri ciudate. Am primit cateva raspunsuri, care au fost argumentate in mod profesionist(din argumente s-a vazut clar ca s-a facut o cercetare amanuntita). Sunt curios daca problema va fi gasita de reprezentanta AUDI din Timisoara...voi reveni cu detalii...

In concluzie, nu cauta service luxos, nu cauta reprezentanta. Cauta atitudine de mecanic, care este motivat profesional sa gaseasca problema, si sa-l rezolve in mod profesionist. Insa la asta e nevoie de experienta la marca respectiva.

N-are legatura cu acest topic, dar pot recomanda cu sufletul curat pe Khan si service-ul la care lucreaza tuturor de pe forum! Tot respectul! Pana acum am gasit 2 mecanici la care as duce linistit masina mea(daca nu-l fac eu): Ciolocian de la Oradea, si Khan de la Bucuresti...In rest n-am experienta...


Stima!


Înapoi la “Citroen Xantia”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 11 vizitatori

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187776
    Total subiecte 18654
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 23
    Users per day: 1
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11818
    Cel mai nou membru alexanes