Champion ** Probleme mari **

Forum de discutii generale despre Citroen Xantia. Numai ce nu se incadreaza in categoriile de mai jos.

Moderator: Echipa Tehnica

Avatar utilizator
adytzu
RETRAS LA PENSIE
Mesaje: 1308
Membru din: Vin 11-Iul-2003 09:34
Localitate: Bucuresti

Mesajde adytzu » Vin 29-Apr-2005 09:43

Intrebarea e: Cristi Stan are tester pentru modelele noi de Citroen?
Daca ma duc la el cu Xsara, poate sa-mi faca o diagnosticare electronica a motorului?
Probabil ca nu (deocamdata), asa ca tot la ATS sau Champion tre' sa ma duc pentru astfel de probleme.

Avatar utilizator
WLD
Admin CITROclub
Mesaje: 2137
Membru din: Mie 05-Mar-2003 16:36
Localitate: Bucuresti
Masina: BX 16v '88 si 89
2: XM TurboCT '95, XM V6 '96
3: Xsara 2.0hdi stage 1+
Contact:

Mesajde WLD » Vin 29-Apr-2005 09:51

din pacate nu vad cum un independent si-ar putea procura un tester prea curand. La preturile care se vehiculeaza...
Desi, s-ar putea rezolva problema cu un laptop si un cablu OBD. :idea:

Cine are ceva documentatie despre protocolul OBD folosit de PSA ?

Avatar utilizator
editza
pasionat
Mesaje: 157
Membru din: Joi 08-Mai-2003 17:04
Localitate: Bucuresti

Mesajde editza » Vin 29-Apr-2005 10:39

Nero are dreptate. E aproape imposibil sa-ti dotezi de la inceput service-ul ultimul racnet.
Pentru ca atunci cheltuielile cresc si aproape esti obligat sa cresti preturile.
Pentru diagnosticare computerizata poti apela la diversi freelanceri care doar cu asta se ocupa. Pe mine la un moment dat m-a costat in jur de 700.000. Si ai o fisa scoasa la imprimanta cu toate codurile de eroare etc. pe care orice mecanic o poate interpreta. Asta te scoate din eventuale conflicte cu importatorul, ca folosesti soft piratat etc..
Pe de alta parte service-ul in varianta pe care o vad eu este unul super specializat in probleme de hidraulica (parte aproape neacoperita la noi). In al doilea rand mecanica.
fost posesor Xantia 2.0 16v

Avatar utilizator
MARIAN
Admin CITROclub
Mesaje: 3044
Membru din: Mar 11-Noi-2003 18:34
Localitate: Buzau
Masina: Xantia 1.9TD VSX
2: C5 2.0 HDI 110CP
Contact:

Mesajde MARIAN » Vin 29-Apr-2005 11:53

Nici nu cred ca trebuie ingrobati banii intr-un tester care este doar un minicalculator dedicat.

Protocol ISO

Degeaba ai un service fara minimum de scule necesare;nici clientii nu prea dau pe acolo, se vede si din discutiile de pe forum ca unii se cam uita la scule nu la lucrari.Cineva spunea de 2000eur cheltuiti pentru intretinere in mai putin de un an care ar putea reprezenta o suma pt. achizitionarea unor scule;eu nu am dat nici pe masina atatia bani deci pentru intretinere...si nu cred ca sunt singurul in situatia asta.

Avatar utilizator
WLD
Admin CITROclub
Mesaje: 2137
Membru din: Mie 05-Mar-2003 16:36
Localitate: Bucuresti
Masina: BX 16v '88 si 89
2: XM TurboCT '95, XM V6 '96
3: Xsara 2.0hdi stage 1+
Contact:

Mesajde WLD » Vin 29-Apr-2005 12:38

MARIAN scrie:Nici nu cred ca trebuie ingrobati banii intr-un tester care este doar un minicalculator dedicat.

Protocol ISO

Degeaba ai un service fara minimum de scule necesare;nici clientii nu prea dau pe acolo, se vede si din discutiile de pe forum ca unii se cam uita la scule nu la lucrari.Cineva spunea de 2000eur cheltuiti pentru intretinere in mai putin de un an care ar putea reprezenta o suma pt. achizitionarea unor scule;eu nu am dat nici pe masina atatia bani deci pentru intretinere...si nu cred ca sunt singurul in situatia asta.


E mai simplu daca e ISO. Din ce an au inceput sa foloseasca OBD? Ceva scheme si softuri ai gasit?

Avatar utilizator
MARIAN
Admin CITROclub
Mesaje: 3044
Membru din: Mar 11-Noi-2003 18:34
Localitate: Buzau
Masina: Xantia 1.9TD VSX
2: C5 2.0 HDI 110CP
Contact:

Mesajde MARIAN » Vin 29-Apr-2005 13:32

Cred ca dupa '90 au inceput sa foloseasca OBD dar sigur toate modele dupa '95 '96 au.

Pe bani gasesti orice :( si astia fug de mine
Ultima oară modificat Vin 29-Apr-2005 20:52 de către MARIAN, modificat 1 dată în total.

Avatar utilizator
saficus
simpatizant
Mesaje: 39
Membru din: Sâm 26-Mar-2005 04:03
Localitate: bucuresti

Mesajde saficus » Vin 29-Apr-2005 17:40

editza scrie:Nero are dreptate. E aproape imposibil sa-ti dotezi de la inceput service-ul ultimul racnet.
Pentru ca atunci cheltuielile cresc si aproape esti obligat sa cresti preturile.
Pentru diagnosticare computerizata poti apela la diversi freelanceri care doar cu asta se ocupa. Pe mine la un moment dat m-a costat in jur de 700.000. Si ai o fisa scoasa la imprimanta cu toate codurile de eroare etc. pe care orice mecanic o poate interpreta. Asta te scoate din eventuale conflicte cu importatorul, ca folosesti soft piratat etc..
Pe de alta parte service-ul in varianta pe care o vad eu este unul super specializat in probleme de hidraulica (parte aproape neacoperita la noi). In al doilea rand mecanica.


poti posta un nr de tel ;)

Avatar utilizator
paga
pasionat
Mesaje: 308
Membru din: Dum 02-Mai-2004 13:32
Localitate: GALATI

Mesajde paga » Vin 29-Apr-2005 20:41

editza scrie:Pe de alta parte service-ul in varianta pe care o vad eu este unul super specializat in probleme de hidraulica (parte aproape neacoperita la noi).

hmm...ma consider norocos :D si altruist... nu ma supar sa-mi deveniti concitadini :lol: :lol:

Avatar utilizator
saficus
simpatizant
Mesaje: 39
Membru din: Sâm 26-Mar-2005 04:03
Localitate: bucuresti

Mesajde saficus » Lun 16-Mai-2005 21:20

de carstrading a-ti auzit?.. pana acum se pare ca nu i-a incercat nimeni?
cred ca o sa ajung maine pe la ei

Avatar utilizator
WLD
Admin CITROclub
Mesaje: 2137
Membru din: Mie 05-Mar-2003 16:36
Localitate: Bucuresti
Masina: BX 16v '88 si 89
2: XM TurboCT '95, XM V6 '96
3: Xsara 2.0hdi stage 1+
Contact:

Mesajde WLD » Lun 16-Mai-2005 21:24

Inca nu au service din cate stiu eu.

Avatar utilizator
adytzu
RETRAS LA PENSIE
Mesaje: 1308
Membru din: Vin 11-Iul-2003 09:34
Localitate: Bucuresti

Mesajde adytzu » Mar 17-Mai-2005 09:02

Sau poate au? Noi am vorbit cu directorul de acolo acum 2 luni. Poate s-au miscat repede. Ar fi bine sa fie asa, cel putin, aici mai cunoastem pe cineva.

Avatar utilizator
saficus
simpatizant
Mesaje: 39
Membru din: Sâm 26-Mar-2005 04:03
Localitate: bucuresti

Mesajde saficus » Lun 06-Iun-2005 13:58

Se pare ca inca nu au service.

Cei de la ATS acum cateva zile imi spuneau ca kit-ul de distributie orig este 3.6 si manopera in jur de 2.7 mil..
Si cand m-am hotarat in sfarsit sa le acord o sansa mi-au servit bomboana - In jur de 11 milioane.. L-am tot luat la intrebari de unde diferenta si-mi spune ca nu stie de unde am venit cu preturile alea..

PS: Am sunat acum 1 luna si la ei si la Champions - pt verificare - si am primit drept raspuns cifrele acelea.

La augsburg n-as merge pt ca pareau ca nu s-au mai ocupat deci hdi-uri si parca n-as vrea sa-si dea "doctoratul" pe masina mea ;).

Oare sa incerc la un service Peugeot - pana la urma motorul este acelasi.
Ma gandeam sa intreb si prin tara.. parca as face o mica excursie ;) -- am inteles ca posesorii de Renault au un service excelent in Sibiu si multi migreaza pana acolo pt operatiile mai importante.

Avatar utilizator
adytzu
RETRAS LA PENSIE
Mesaje: 1308
Membru din: Vin 11-Iul-2003 09:34
Localitate: Bucuresti

Mesajde adytzu » Lun 06-Iun-2005 14:28

Ce ziceai tu, la un moment dat, ca ti-au notat doar numarul de Olanda, vezi ca s-ar putea sa nu fie adevarat. In service-uri, de obicei, se noteaza si seria sasiului. #-o
Daca o tii tot asa, s-ar putea sa-ti faci reviziile in Ungaria, cat de curand.

Avatar utilizator
saficus
simpatizant
Mesaje: 39
Membru din: Sâm 26-Mar-2005 04:03
Localitate: bucuresti

Mesajde saficus » Lun 06-Iun-2005 17:49

adica cum o tin... explica-mi te rog!

PS: poate ai fost obosit tu si n-ai citit cu atentie insa champions m-au taxat pt 20min cu peste 1milion pt o problema care nu a existat -- pana la urma am descoperit problema la cristi stan -- mult mai serios si meticulos decat cei de acolo --

Iara la ats nici n-am ajuns.. am dat telefon sa ma interesez daca au piesele pe stoc si mi-au confirmat ce aflasem la champions - monopera 2.7 si 3.6 kitul de distributie, totul ok pana aici. Am sunat dupa o saptamana sa-mi programez schimbul si mi-au spus alte preturi.. cu 4 mil mai mult.. tie cum ti se pare asta?

Decat sa fiu prostit de astia mai bine ma duc afara sa fac operatia! Pe mine nu ma deranjeaza sa fie scump insa sa fie un serviciu de calitate, nu sa se mearga pe principiu.. las ca daca a avut bani sa-si ia C5 deci avem de unde mulge!

Pacat ca sunt multi care inghit ca altfel ar fi dat demult faliment in caz ca o tineau tot asa - Dar se pare ca si-au gasit piata.. progreseaza!

Avatar utilizator
adytzu
RETRAS LA PENSIE
Mesaje: 1308
Membru din: Vin 11-Iul-2003 09:34
Localitate: Bucuresti

Mesajde adytzu » Lun 06-Iun-2005 18:03

Sorry, n-am vrut sa te jignesc, daca asta ai inteles. :oops:

Vroiam sa zic, ca daca nici unul din service-urile din Romania nu te satisface (si, din pacate nu-s prea multe), Ungaria poate fi o solutie viabila. Mai prost e ca tu esti din Buc. Stiu multi de prin Oradea, Timisoara, Arad care-si fac service-ul la Szeged, deci nu a fost o afirmatie la misto.

Cu ATS-ul, din cate stii, si eu am rupt-o. Pana una alta, eu sunt multumit de Champion (tocmai mi-am facut revizia de 40k si m-a costat 3,5 mil. cu totul, mai putin uleiul pe care l-am adus eu).


Înapoi la “Citroen Xantia”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 5 vizitatori

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187773
    Total subiecte 18653
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 23
    Users per day: 1
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11810
    Cel mai nou membru Cliquot