Intrebarea e: Cristi Stan are tester pentru modelele noi de Citroen?
Daca ma duc la el cu Xsara, poate sa-mi faca o diagnosticare electronica a motorului?
Probabil ca nu (deocamdata), asa ca tot la ATS sau Champion tre' sa ma duc pentru astfel de probleme.
Champion ** Probleme mari **
Moderator: Echipa Tehnica
Nero are dreptate. E aproape imposibil sa-ti dotezi de la inceput service-ul ultimul racnet.
Pentru ca atunci cheltuielile cresc si aproape esti obligat sa cresti preturile.
Pentru diagnosticare computerizata poti apela la diversi freelanceri care doar cu asta se ocupa. Pe mine la un moment dat m-a costat in jur de 700.000. Si ai o fisa scoasa la imprimanta cu toate codurile de eroare etc. pe care orice mecanic o poate interpreta. Asta te scoate din eventuale conflicte cu importatorul, ca folosesti soft piratat etc..
Pe de alta parte service-ul in varianta pe care o vad eu este unul super specializat in probleme de hidraulica (parte aproape neacoperita la noi). In al doilea rand mecanica.
Pentru ca atunci cheltuielile cresc si aproape esti obligat sa cresti preturile.
Pentru diagnosticare computerizata poti apela la diversi freelanceri care doar cu asta se ocupa. Pe mine la un moment dat m-a costat in jur de 700.000. Si ai o fisa scoasa la imprimanta cu toate codurile de eroare etc. pe care orice mecanic o poate interpreta. Asta te scoate din eventuale conflicte cu importatorul, ca folosesti soft piratat etc..
Pe de alta parte service-ul in varianta pe care o vad eu este unul super specializat in probleme de hidraulica (parte aproape neacoperita la noi). In al doilea rand mecanica.
fost posesor Xantia 2.0 16v
- MARIAN
- Admin CITROclub
- Mesaje: 3044
- Membru din: Mar 11-Noi-2003 18:34
- Localitate: Buzau
- Masina: Xantia 1.9TD VSX
- 2: C5 2.0 HDI 110CP
- Contact:
Nici nu cred ca trebuie ingrobati banii intr-un tester care este doar un minicalculator dedicat.
Protocol ISO
Degeaba ai un service fara minimum de scule necesare;nici clientii nu prea dau pe acolo, se vede si din discutiile de pe forum ca unii se cam uita la scule nu la lucrari.Cineva spunea de 2000eur cheltuiti pentru intretinere in mai putin de un an care ar putea reprezenta o suma pt. achizitionarea unor scule;eu nu am dat nici pe masina atatia bani deci pentru intretinere...si nu cred ca sunt singurul in situatia asta.
Protocol ISO
Degeaba ai un service fara minimum de scule necesare;nici clientii nu prea dau pe acolo, se vede si din discutiile de pe forum ca unii se cam uita la scule nu la lucrari.Cineva spunea de 2000eur cheltuiti pentru intretinere in mai putin de un an care ar putea reprezenta o suma pt. achizitionarea unor scule;eu nu am dat nici pe masina atatia bani deci pentru intretinere...si nu cred ca sunt singurul in situatia asta.
- WLD
- Admin CITROclub
- Mesaje: 2137
- Membru din: Mie 05-Mar-2003 16:36
- Localitate: Bucuresti
- Masina: BX 16v '88 si 89
- 2: XM TurboCT '95, XM V6 '96
- 3: Xsara 2.0hdi stage 1+
- Contact:
MARIAN scrie:Nici nu cred ca trebuie ingrobati banii intr-un tester care este doar un minicalculator dedicat.
Protocol ISO
Degeaba ai un service fara minimum de scule necesare;nici clientii nu prea dau pe acolo, se vede si din discutiile de pe forum ca unii se cam uita la scule nu la lucrari.Cineva spunea de 2000eur cheltuiti pentru intretinere in mai putin de un an care ar putea reprezenta o suma pt. achizitionarea unor scule;eu nu am dat nici pe masina atatia bani deci pentru intretinere...si nu cred ca sunt singurul in situatia asta.
E mai simplu daca e ISO. Din ce an au inceput sa foloseasca OBD? Ceva scheme si softuri ai gasit?
- MARIAN
- Admin CITROclub
- Mesaje: 3044
- Membru din: Mar 11-Noi-2003 18:34
- Localitate: Buzau
- Masina: Xantia 1.9TD VSX
- 2: C5 2.0 HDI 110CP
- Contact:
Cred ca dupa '90 au inceput sa foloseasca OBD dar sigur toate modele dupa '95 '96 au.
Pe bani gasesti orice
si astia fug de mine
Pe bani gasesti orice

Ultima oară modificat Vin 29-Apr-2005 20:52 de către MARIAN, modificat 1 dată în total.
editza scrie:Nero are dreptate. E aproape imposibil sa-ti dotezi de la inceput service-ul ultimul racnet.
Pentru ca atunci cheltuielile cresc si aproape esti obligat sa cresti preturile.
Pentru diagnosticare computerizata poti apela la diversi freelanceri care doar cu asta se ocupa. Pe mine la un moment dat m-a costat in jur de 700.000. Si ai o fisa scoasa la imprimanta cu toate codurile de eroare etc. pe care orice mecanic o poate interpreta. Asta te scoate din eventuale conflicte cu importatorul, ca folosesti soft piratat etc..
Pe de alta parte service-ul in varianta pe care o vad eu este unul super specializat in probleme de hidraulica (parte aproape neacoperita la noi). In al doilea rand mecanica.
poti posta un nr de tel ;)
Se pare ca inca nu au service.
Cei de la ATS acum cateva zile imi spuneau ca kit-ul de distributie orig este 3.6 si manopera in jur de 2.7 mil..
Si cand m-am hotarat in sfarsit sa le acord o sansa mi-au servit bomboana - In jur de 11 milioane.. L-am tot luat la intrebari de unde diferenta si-mi spune ca nu stie de unde am venit cu preturile alea..
PS: Am sunat acum 1 luna si la ei si la Champions - pt verificare - si am primit drept raspuns cifrele acelea.
La augsburg n-as merge pt ca pareau ca nu s-au mai ocupat deci hdi-uri si parca n-as vrea sa-si dea "doctoratul" pe masina mea ;).
Oare sa incerc la un service Peugeot - pana la urma motorul este acelasi.
Ma gandeam sa intreb si prin tara.. parca as face o mica excursie ;) -- am inteles ca posesorii de Renault au un service excelent in Sibiu si multi migreaza pana acolo pt operatiile mai importante.
Cei de la ATS acum cateva zile imi spuneau ca kit-ul de distributie orig este 3.6 si manopera in jur de 2.7 mil..
Si cand m-am hotarat in sfarsit sa le acord o sansa mi-au servit bomboana - In jur de 11 milioane.. L-am tot luat la intrebari de unde diferenta si-mi spune ca nu stie de unde am venit cu preturile alea..
PS: Am sunat acum 1 luna si la ei si la Champions - pt verificare - si am primit drept raspuns cifrele acelea.
La augsburg n-as merge pt ca pareau ca nu s-au mai ocupat deci hdi-uri si parca n-as vrea sa-si dea "doctoratul" pe masina mea ;).
Oare sa incerc la un service Peugeot - pana la urma motorul este acelasi.
Ma gandeam sa intreb si prin tara.. parca as face o mica excursie ;) -- am inteles ca posesorii de Renault au un service excelent in Sibiu si multi migreaza pana acolo pt operatiile mai importante.
adica cum o tin... explica-mi te rog!
PS: poate ai fost obosit tu si n-ai citit cu atentie insa champions m-au taxat pt 20min cu peste 1milion pt o problema care nu a existat -- pana la urma am descoperit problema la cristi stan -- mult mai serios si meticulos decat cei de acolo --
Iara la ats nici n-am ajuns.. am dat telefon sa ma interesez daca au piesele pe stoc si mi-au confirmat ce aflasem la champions - monopera 2.7 si 3.6 kitul de distributie, totul ok pana aici. Am sunat dupa o saptamana sa-mi programez schimbul si mi-au spus alte preturi.. cu 4 mil mai mult.. tie cum ti se pare asta?
Decat sa fiu prostit de astia mai bine ma duc afara sa fac operatia! Pe mine nu ma deranjeaza sa fie scump insa sa fie un serviciu de calitate, nu sa se mearga pe principiu.. las ca daca a avut bani sa-si ia C5 deci avem de unde mulge!
Pacat ca sunt multi care inghit ca altfel ar fi dat demult faliment in caz ca o tineau tot asa - Dar se pare ca si-au gasit piata.. progreseaza!
PS: poate ai fost obosit tu si n-ai citit cu atentie insa champions m-au taxat pt 20min cu peste 1milion pt o problema care nu a existat -- pana la urma am descoperit problema la cristi stan -- mult mai serios si meticulos decat cei de acolo --
Iara la ats nici n-am ajuns.. am dat telefon sa ma interesez daca au piesele pe stoc si mi-au confirmat ce aflasem la champions - monopera 2.7 si 3.6 kitul de distributie, totul ok pana aici. Am sunat dupa o saptamana sa-mi programez schimbul si mi-au spus alte preturi.. cu 4 mil mai mult.. tie cum ti se pare asta?
Decat sa fiu prostit de astia mai bine ma duc afara sa fac operatia! Pe mine nu ma deranjeaza sa fie scump insa sa fie un serviciu de calitate, nu sa se mearga pe principiu.. las ca daca a avut bani sa-si ia C5 deci avem de unde mulge!
Pacat ca sunt multi care inghit ca altfel ar fi dat demult faliment in caz ca o tineau tot asa - Dar se pare ca si-au gasit piata.. progreseaza!
Sorry, n-am vrut sa te jignesc, daca asta ai inteles.
Vroiam sa zic, ca daca nici unul din service-urile din Romania nu te satisface (si, din pacate nu-s prea multe), Ungaria poate fi o solutie viabila. Mai prost e ca tu esti din Buc. Stiu multi de prin Oradea, Timisoara, Arad care-si fac service-ul la Szeged, deci nu a fost o afirmatie la misto.
Cu ATS-ul, din cate stii, si eu am rupt-o. Pana una alta, eu sunt multumit de Champion (tocmai mi-am facut revizia de 40k si m-a costat 3,5 mil. cu totul, mai putin uleiul pe care l-am adus eu).

Vroiam sa zic, ca daca nici unul din service-urile din Romania nu te satisface (si, din pacate nu-s prea multe), Ungaria poate fi o solutie viabila. Mai prost e ca tu esti din Buc. Stiu multi de prin Oradea, Timisoara, Arad care-si fac service-ul la Szeged, deci nu a fost o afirmatie la misto.
Cu ATS-ul, din cate stii, si eu am rupt-o. Pana una alta, eu sunt multumit de Champion (tocmai mi-am facut revizia de 40k si m-a costat 3,5 mil. cu totul, mai putin uleiul pe care l-am adus eu).
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 5 vizitatori
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187773
Total subiecte 18653
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11810
Cel mai nou membru Cliquot