citroen xantia activa 2.0 turbo

Forum de discutii generale despre Citroen Xantia. Numai ce nu se incadreaza in categoriile de mai jos.

Moderator: Echipa Tehnica

Avatar utilizator
dj01fad
demolition man
Mesaje: 7678
Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
Localitate: Usa
Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
2: C5 tourer 2.2 204
3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
Contact:

Mesajde dj01fad » Mar 17-Mai-2011 09:18

am si dinalea cateva...

majestiqe
pasionat
Mesaje: 284
Membru din: Mar 18-Ian-2011 19:38
Localitate: turnu magurele

Mesajde majestiqe » Mar 17-Mai-2011 09:27

Eu ma refer la radiatoru din interior , ala.din aeroterma .

Daca il ai pe ala e si mai bine ca nu mai desfac aeroterma masinii :-P
iubesc fiarele vechi pentru ca sunt mai spectaculoase decat plasticele de ultima generatie

Avatar utilizator
dj01fad
demolition man
Mesaje: 7678
Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
Localitate: Usa
Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
2: C5 tourer 2.2 204
3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
Contact:

Mesajde dj01fad » Mar 17-Mai-2011 09:41

da, am inteles ca ala...
o sa povestim la tel si vedem ce si cum.

majestiqe
pasionat
Mesaje: 284
Membru din: Mar 18-Ian-2011 19:38
Localitate: turnu magurele

Mesajde majestiqe » Mar 24-Mai-2011 11:08

am montat saptamana asta motorul pe masina ( in sfarsit ) .
am folosit volanta de la nic , era intro conditie mai buna decat a mea , si a mai fost nevoie de cateva modificari minuscule ca sa il fac sa se potriveasca .
am refacut traseul jojei de la cutia de transfer ,
am modificat pozitia westgate-ului pentru ca lovea in bara de torsiune ,
am refacut traseul de retur de la turbosuflanta ca nu avea loc .
A mai ramas sa modific esapamentul sa ii pun sonda lambda , sa ii pun un racord dinala flexibil pentru ca am renuntat la un suport de la turbo ca nu avea loc cutia de transfer :D si sa relochez calculatorul , vazul de expansiune si toate maruntisurile astea .

acum o sa mai ia o pauza de vreo 2 saptamani ca sunt in sesiune :lol:
iubesc fiarele vechi pentru ca sunt mai spectaculoase decat plasticele de ultima generatie

majestiqe
pasionat
Mesaje: 284
Membru din: Mar 18-Ian-2011 19:38
Localitate: turnu magurele

Mesajde majestiqe » Sâm 04-Iun-2011 21:41

eheheeeee e mult de munca ......... , saptamana asta , am reusit sa pornesc motorul ( 2-3 secunde ) , inca nu am terminat racordurile de apa , au trebuit modificate aproape toate .
am reusit sa pun si esapamentul , am ransforsat tragerul cu un profil de 2/1 ( am taiat mare parte din el , sa fac loc radiatorului )
urmeaza saptamana viitoare sa termin tragerul , si sa ii pun radiatorul ca sa o pot tine pornita. Apoi urmeaza instalatia electrica
unde e nitel mai mult de munca :D.
Imagine

Imagine

Imagine
iubesc fiarele vechi pentru ca sunt mai spectaculoase decat plasticele de ultima generatie

Avatar utilizator
dj01fad
demolition man
Mesaje: 7678
Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
Localitate: Usa
Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
2: C5 tourer 2.2 204
3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
Contact:

Mesajde dj01fad » Dum 05-Iun-2011 00:29

vezi ca am masurat aia, cred ca ti se potriveste. revin si cu poze, dar acum nu stiu de ce nu reusesc sa atasez nici aici nici pe mail. cred ca am ceva gandac prin comp si tre' luat la purecat.

majestiqe
pasionat
Mesaje: 284
Membru din: Mar 18-Ian-2011 19:38
Localitate: turnu magurele

Mesajde majestiqe » Dum 05-Iun-2011 18:55

ne auzim maine la telefon in legatura cu placa :D
iubesc fiarele vechi pentru ca sunt mai spectaculoase decat plasticele de ultima generatie

Avatar utilizator
dj01fad
demolition man
Mesaje: 7678
Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
Localitate: Usa
Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
2: C5 tourer 2.2 204
3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
Contact:

Mesajde dj01fad » Lun 06-Iun-2011 10:19

am incercat sa te sun dar ai telefonul inchis....
am fulia la mine, gata de trimis :lol:

majestiqe
pasionat
Mesaje: 284
Membru din: Mar 18-Ian-2011 19:38
Localitate: turnu magurele

Mesajde majestiqe » Mar 07-Iun-2011 22:43

am schimbat numarul , acum il ai si pe cel nou :) , am trimis azi placa si discul .( am vb la tel )
iubesc fiarele vechi pentru ca sunt mai spectaculoase decat plasticele de ultima generatie

majestiqe
pasionat
Mesaje: 284
Membru din: Mar 18-Ian-2011 19:38
Localitate: turnu magurele

Mesajde majestiqe » Vin 10-Iun-2011 15:17

iubesc fiarele vechi pentru ca sunt mai spectaculoase decat plasticele de ultima generatie

majestiqe
pasionat
Mesaje: 284
Membru din: Mar 18-Ian-2011 19:38
Localitate: turnu magurele

problema

Mesajde majestiqe » Lun 13-Iun-2011 21:53

a aparut o mica problema , merge in 3 la relanti si nu are putere .

Mentionez ca inca nu am pus intercoolerul , deci acum aspira . cand este cald nu mai face asa rau ,eu am schimbat bujiile si isi mai revenise un pic , acum cand e rece iar face .
daca deschid clapeta de acceleratie la maxim se opreste , daca il iau usor merge , sau sa ii dau " sprituri" .
iar daca il ambalez mai sus de 4000 cand il las la relanti se opreste( cand este rece).


Eu ma gandesc sa nu fie din cauza ca nu am tublatura de aer , am sa curat si injectoarele in baie cu ultrasunete maine daca reusesc ( ma gandesc ca poate fi si asta o cauza ).

Daca mai aveti vreun sfat , mi-ar fi de ajutor .
Multumesc.
iubesc fiarele vechi pentru ca sunt mai spectaculoase decat plasticele de ultima generatie

Avatar utilizator
dj01fad
demolition man
Mesaje: 7678
Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
Localitate: Usa
Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
2: C5 tourer 2.2 204
3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
Contact:

Mesajde dj01fad » Mar 14-Iun-2011 00:53

daca merge in 3 la relanti, probabil a crapat vreun injector sau fisa de la bujie (bujiile ai zis ca le-ai schimbat). dar... esti sigur ca merge in 3, si ca nu merge in 2? sa nu cumva sa iti fi crapat bobina... ia vezi daca ai toate scanteile in primul rand, apoi treci la verificat de injectoare.

majestiqe
pasionat
Mesaje: 284
Membru din: Mar 18-Ian-2011 19:38
Localitate: turnu magurele

Mesajde majestiqe » Mar 14-Iun-2011 08:28

am sa ma uit astazi , dar cand il ambalez peste 2000 de ture merge calumea . Eu ma gandesc sa nu fie injectoarele infunnadate ca am tot pornit-o rece .
iubesc fiarele vechi pentru ca sunt mai spectaculoase decat plasticele de ultima generatie

majestiqe
pasionat
Mesaje: 284
Membru din: Mar 18-Ian-2011 19:38
Localitate: turnu magurele

Mesajde majestiqe » Mar 14-Iun-2011 12:45

ai avut dreptate , bobina facea figuri , am schimbat-o si merge parfum :D.
dar tot daca incerc sa o ambalez rece da sa se opreasca , daca ii dau sprituri merge .
si mai e inca o problema , cred ca prinde aer pe instalatia de banzina , ca porneste merge 30 de sec la relanti si se opreste , o pornesc iarasi si nu mai face .
iubesc fiarele vechi pentru ca sunt mai spectaculoase decat plasticele de ultima generatie

majestiqe
pasionat
Mesaje: 284
Membru din: Mar 18-Ian-2011 19:38
Localitate: turnu magurele

Mesajde majestiqe » Dum 03-Iul-2011 10:41

cateva poze cu masina aproape terminata :D.

Imagine

Imagine

Imagine
iubesc fiarele vechi pentru ca sunt mai spectaculoase decat plasticele de ultima generatie


Înapoi la “Citroen Xantia”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 8 vizitatori

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187776
    Total subiecte 18654
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 23
    Users per day: 1
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11819
    Cel mai nou membru Tudoo