citroen xantia activa 2.0 turbo

Forum de discutii generale despre Citroen Xantia. Numai ce nu se incadreaza in categoriile de mai jos.

Moderator: Echipa Tehnica

VALY giurgiu
pasionat
Mesaje: 297
Membru din: Sâm 13-Mar-2010 23:32
Localitate: giurgiu

Mesajde VALY giurgiu » Dum 03-Iul-2011 18:26

Fain arata ,asteptam poze cu ea terminata.

Avatar utilizator
dj01fad
demolition man
Mesaje: 7678
Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
Localitate: Usa
Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
2: C5 tourer 2.2 204
3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
Contact:

Mesajde dj01fad » Mie 06-Iul-2011 08:43

am un furtun de turbo gros cu 2 coturi pe el, poate poti folosi ceva sa rezolvi acolo; poza iti fac deseara.

majestiqe
pasionat
Mesaje: 284
Membru din: Mar 18-Ian-2011 19:38
Localitate: turnu magurele

Mesajde majestiqe » Sâm 09-Iul-2011 15:39

multam mult , dar am luat 4 coturi siliconice si 2 reductii . mai am de dus bara la vopsit:D.


aaaaa si mai am o intrebare la cat trebuie sa reglez boostul din cate stiu eu ea mergea la 0,6 . defapt la cat rezista motorul :P
iubesc fiarele vechi pentru ca sunt mai spectaculoase decat plasticele de ultima generatie

majestiqe
pasionat
Mesaje: 284
Membru din: Mar 18-Ian-2011 19:38
Localitate: turnu magurele

Mesajde majestiqe » Sâm 09-Iul-2011 19:40

poze Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine
iubesc fiarele vechi pentru ca sunt mai spectaculoase decat plasticele de ultima generatie

majestiqe
pasionat
Mesaje: 284
Membru din: Mar 18-Ian-2011 19:38
Localitate: turnu magurele

Mesajde majestiqe » Sâm 09-Iul-2011 20:29

problema grava ! ... stie cineva unde gasesc niste coliere tapene pentru traseul intercooler , cu dalea normale la 0.5 le arunca afara :(
iubesc fiarele vechi pentru ca sunt mai spectaculoase decat plasticele de ultima generatie

Avatar utilizator
dj01fad
demolition man
Mesaje: 7678
Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
Localitate: Usa
Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
2: C5 tourer 2.2 204
3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
Contact:

Mesajde dj01fad » Sâm 09-Iul-2011 22:17

cred ca da, pot sa aflu maine. stiu ca a luat un amic de undeva din comert, dar nu stiu de unde. sunt dinalea smechere, de le strangi cu cheia de 10 :razz:

mbc
pasionat
Mesaje: 4211
Membru din: Dum 18-Mar-2007 14:09
Localitate: Cluj-Napoca
Masina: Citroen C5 2.0 HDI 2004

Mesajde mbc » Sâm 09-Iul-2011 22:44

Intercoolerul ala mi-a uns inima. Farurile mi-au dat stop cardiac.
"If in doubt, flat out!"

majestiqe
pasionat
Mesaje: 284
Membru din: Mar 18-Ian-2011 19:38
Localitate: turnu magurele

PATINEAZA AMBREIAJUL

Mesajde majestiqe » Mie 13-Iul-2011 13:59

am rezolvat motorul , merge bine , dar a aparut o problema destul de grava .


PATINEAZA AMBREIAJUL ( EXEDY NOU ) .

daca stie cineva unde pot sa gasesc unul ceramic cu tot cu placa de presiune .
iubesc fiarele vechi pentru ca sunt mai spectaculoase decat plasticele de ultima generatie

Avatar utilizator
claus4you
pasionat
Mesaje: 415
Membru din: Vin 23-Ian-2009 15:04
Localitate: floresti - prahova

Mesajde claus4you » Mie 13-Iul-2011 14:06

incearca pe id asta de mss " topgeareurope "
eu :D

Avatar utilizator
mihaistan
Moderator
Mesaje: 2570
Membru din: Lun 04-Feb-2008 20:49
Localitate: Ploiesti

Mesajde mihaistan » Mie 13-Iul-2011 14:48

1. intercoolerul este prea mare pentru masina ! arata cool ... dar nu e util ... dar fiecare cu gandirea lui .
2.ambreiajul ti`am raspuns deja , insa vezi ca si ala se rodeaza !
3. fa ceva cu caroseria ,keep it clean , e pacat de ea
4. filtru de aer e varza ia ceva mai ok !
5. nu e problema de colier ! nu montezi corect traseul de aceea face poc ... asta vei descoperii pe parcurs ! mie in 3 ani nu mi`a sarit niciodata un furtun de la 0.8 la 1.6 bar !

Nu mi`o lua in nume de rau ce zic ... am facut si eu unele greseli , insa in final rezultatul s`a vazut !
TOTCITRO Serv & Customs Atelier dedicat Citroen / Intretinere si Upgrade

majestiqe
pasionat
Mesaje: 284
Membru din: Mar 18-Ian-2011 19:38
Localitate: turnu magurele

Mesajde majestiqe » Vin 15-Iul-2011 00:35

intercoolerul intradevar lam luat pe cel mai mare :P.
ambreiajul .. astept raspuns de la ei .
caroseria urmeaza a fi vopsita , din cauza intercoolerului nu pot sa ii pun bara originala , am scos si radiatorul in afara compartimentului motor ca nu avea loc , trebuia sa tai bara aia de uneste lonjeroanele .
filtrul de aer e doar de proba ca sa stiu unde trebuie sa tai caroseria sa trag conductele.
am rezolvat-o si cu traseul eu aveam coliere dalea din comert de 2 lei , acum iam pus t-bolt cu surub de 8 si nu mai da cu ele .
dar mai am inca o problema ( ti-am scris un pm ) imi urca presiunea la 1.3 cu boost controlerul la minim.Cred ca o sa apelez la un waste gate extern :)

Nu am de ce sa iti iau in nume de rau , accept si tin cont de sfaturile celor care stiu mai mult ca mine . Stiu ca o sa mai fac o groaza de greselei , alt fel cum sa invat ? :D


multam pentru sfaturi si scz daca sunt prea insistent .
iubesc fiarele vechi pentru ca sunt mai spectaculoase decat plasticele de ultima generatie

Avatar utilizator
khan
Sef de Atelier
Mesaje: 6271
Membru din: Dum 05-Dec-2004 22:21
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesajde khan » Dum 17-Iul-2011 19:08

presiunea o face cantitatea de combustibil, nu doar waste-gate-ul. citeste inainte sa saracesti dind banii pe piese inutile
http://www.fisheyemedia.ro daca ai nevoie de un fotograf
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available

majestiqe
pasionat
Mesaje: 284
Membru din: Mar 18-Ian-2011 19:38
Localitate: turnu magurele

Mesajde majestiqe » Lun 18-Iul-2011 16:27

cantitatea este stock , nu am umblat inca la calculator,eu sunt de parere ca orificiul de la westul intern este prea mic pentru modificarile aduse ( admisia si evacuarea ), asa ca am sa ii iau unul extern .
iubesc fiarele vechi pentru ca sunt mai spectaculoase decat plasticele de ultima generatie

majestiqe
pasionat
Mesaje: 284
Membru din: Mar 18-Ian-2011 19:38
Localitate: turnu magurele

Mesajde majestiqe » Lun 18-Iul-2011 21:38

khan scrie:presiunea o face cantitatea de combustibil, nu doar waste-gate-ul. citeste inainte sa saracesti dind banii pe piese inutile

si din cate stiu eu waste gateul elibereaza presiune ,nu face :D
iubesc fiarele vechi pentru ca sunt mai spectaculoase decat plasticele de ultima generatie

Avatar utilizator
khan
Sef de Atelier
Mesaje: 6271
Membru din: Dum 05-Dec-2004 22:21
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesajde khan » Mar 19-Iul-2011 12:54

despre ce orificiu vorbim? ce treaba are orificiu de la waste-gate cu faptul ca ai pus o admisie sau o evacuare nustiu cum? lucrurile sint mult mai simple: daca ii dai gaz, fumul e mai dens, si cu waste-ul inchis trebuie sa faca presiune mai mare decit fara adaosul de gaz. atit de simplu. waste-ul e un robinet, daca e inchis, iese din ecuatie, nu mai are nici o treaba, nici orificiul lui si nici admisia, compresia, evacuarea, soacra, sania, varza, viezurele, etc. deci tu de ce vrei sa il schimbi? ca sa mai pui un item pe shoppinglist?
http://www.fisheyemedia.ro daca ai nevoie de un fotograf

http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service

Lexia available


Înapoi la “Citroen Xantia”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 12 vizitatori

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187776
    Total subiecte 18654
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 23
    Users per day: 1
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11814
    Cel mai nou membru alexseen