reparatie capitala
Moderator: Echipa Tehnica
Unde traiti mai oameni buni??? PE LUNA?
Nu se poate circula cu o masina inmatriculata afara la nefarsit!
Noi suntem romani iar strainul radiaza imediat masina cand o vinde.
CLAR?
Cine are incredere in straini? Nici macar noi ,aici in Romania nu avem incredere in cel care ne cumpara masina !
Nu mai visati degeaba! Dupa cum vad sunt unii printre noi care nu au nici o treaba cu realitatea.
ALEXD : Crezi ca BX-ul tau de 1000 euro face cat al meu? Nu ma refer la motorizare. Cine ti-l repara? In service? Daca ne intalnim vreodata o sa-ti dau BX-ul sa-l conduci sa vezi timonerie ca noua , nici o trancaneala , frana ca la carte , tinuta de drum impecabila , nu mai pun ambreiajul care se apasa sub greutatea unui fulg.
O Xantia perfecta ,cu revizia la zi costa cel putin 2000 euro in Franta !!!
Voi nu stiti decat sa schimbati o bujie sau sa umflati o roata si va dati cu parerea de parca aveti zeci de ani de experienta in Citroen. Cel care merge numai in service e doar utilizator al acestor masini si nu pasionat.
Nu se poate circula cu o masina inmatriculata afara la nefarsit!
Noi suntem romani iar strainul radiaza imediat masina cand o vinde.
CLAR?
Cine are incredere in straini? Nici macar noi ,aici in Romania nu avem incredere in cel care ne cumpara masina !
Nu mai visati degeaba! Dupa cum vad sunt unii printre noi care nu au nici o treaba cu realitatea.
ALEXD : Crezi ca BX-ul tau de 1000 euro face cat al meu? Nu ma refer la motorizare. Cine ti-l repara? In service? Daca ne intalnim vreodata o sa-ti dau BX-ul sa-l conduci sa vezi timonerie ca noua , nici o trancaneala , frana ca la carte , tinuta de drum impecabila , nu mai pun ambreiajul care se apasa sub greutatea unui fulg.
O Xantia perfecta ,cu revizia la zi costa cel putin 2000 euro in Franta !!!
Voi nu stiti decat sa schimbati o bujie sau sa umflati o roata si va dati cu parerea de parca aveti zeci de ani de experienta in Citroen. Cel care merge numai in service e doar utilizator al acestor masini si nu pasionat.
Iubesc confortul si puterea...... C5 III Hydractive 3+ vs Volvo S70 T5.... 300Cp
rufus, tine-ti te rog parerile tale pt tine, eu nu m-am apucat sa te jignesc, nu sari nici tu calul. Nu stii cum e gti-ul meu, timoneria, franele su ambreiajul lui. poate sunt mai bune ca ale tale, ai de unde sa stii?
si da, pe piata, bx-ul meu de 1000 de euro, fac prinsoare pe cat vrei tu ca-l marit mai scump si mai repede decat pe al tau. Are motor mic, economicos, arata foarte bine, este simplu. gti-ul meu este alt capitol, dar si ala cred ca are sanse mai mari
strainii civilizati nu sunt moldoveni, nu sunt ardeleni si nici olteni. conceptul de genteleman's agreement este esential la ei. relatiile dintre oameni sunt diferite, nu sunt suspiciosi in halul in care sunt romanii. ce straini cunosti tu? de la televizor? eu ma invart printre ei, zilnic vorbesc cu cineva care nu este roman, iar unul dintre ei , complet intamplator iubitor de citroen, fost posesor de cateva zeci de exemplare mi-a oferit la 400 euro xm-ul lui cu 100k/bord. i-am zis ca nu am cum sa o inmatriculez, si s-a oferit sa-mi faca ori act de donatie, ori sa o tina in continuare pe numele lui....sa nu crezi ca ma dau pe mobile.de, apoi duc in Strainezia, si apoi ma rog de mexicanu' cu masina sa nu o radieze...
gata, nu mai parlamentez, am zis ca va deschid ochii, dar acum mi-e clar de ce sunt chiar si bulgarii mai departe decat noi.
si da, pe piata, bx-ul meu de 1000 de euro, fac prinsoare pe cat vrei tu ca-l marit mai scump si mai repede decat pe al tau. Are motor mic, economicos, arata foarte bine, este simplu. gti-ul meu este alt capitol, dar si ala cred ca are sanse mai mari
strainii civilizati nu sunt moldoveni, nu sunt ardeleni si nici olteni. conceptul de genteleman's agreement este esential la ei. relatiile dintre oameni sunt diferite, nu sunt suspiciosi in halul in care sunt romanii. ce straini cunosti tu? de la televizor? eu ma invart printre ei, zilnic vorbesc cu cineva care nu este roman, iar unul dintre ei , complet intamplator iubitor de citroen, fost posesor de cateva zeci de exemplare mi-a oferit la 400 euro xm-ul lui cu 100k/bord. i-am zis ca nu am cum sa o inmatriculez, si s-a oferit sa-mi faca ori act de donatie, ori sa o tina in continuare pe numele lui....sa nu crezi ca ma dau pe mobile.de, apoi duc in Strainezia, si apoi ma rog de mexicanu' cu masina sa nu o radieze...
gata, nu mai parlamentez, am zis ca va deschid ochii, dar acum mi-e clar de ce sunt chiar si bulgarii mai departe decat noi.
Se merita sa repari capital o masina, cata vreme faci tu mai toate reparatile. Asta presupune ceva inclinatii spre mecanica...
Cazul meu - daca nu faceam eu, 99 % din reparatiile la Cx, as fi platit o suma de cel putin 2 ori mai mare dacat am dat pe piese. Ramanea cotet de gaini in cazul resppectiv...
Plus ca daca nu te pricepi sa montezi piesele, esti si la cheremul mecanicilor
Cazul meu - daca nu faceam eu, 99 % din reparatiile la Cx, as fi platit o suma de cel putin 2 ori mai mare dacat am dat pe piese. Ramanea cotet de gaini in cazul resppectiv...
Plus ca daca nu te pricepi sa montezi piesele, esti si la cheremul mecanicilor
- dj01fad
- demolition man
- Mesaje: 7677
- Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
- Localitate: Usa
- Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
- 2: C5 tourer 2.2 204
- 3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
- Contact:
unde s-a pomenit de numere provizorii de 6 luni ???
iar la faza cu mentinutul masinii pe numele lui.... nu stiu ce sa zic...
oricum alex, nu te mai oftica atat pentru ca tu ai inceput cu mistoul in topicul asta; omul a intrebat clar daca poate sa rezolve unele probleme la masina cu 2000 de euro si tu l-ai luat peste picior cu cei 2500 luati pe masina lui; daca vrei sa faci o remarca mai in gluma poti sa o faci dar nu chiar in bataie de joc;
ON topic: gabi, daca vrei sa mai bagi 2000 in masinuta ta, asta presupunand ca iei piese noi, mai intai asigura-te ca tabla masinii este intr-o conditie buna; daca da, cu 2000 de euro poti sa schimbi multe pe la ea, aducand-o intr-o stare cat mai aproape de adevar; oricum trebuie sa te gandesti foarte bine inainte sa faci mutarea; eu am mers cu masina ta si mi-a placut cum merge, cu unele mici exceptii, dar per total e o xantie ingrijita si care e OK; daca vrei sa mai tii masina minim 2 ani, fara sa te gandesti sa o dai, poti sa te apuci de treaba.

iar la faza cu mentinutul masinii pe numele lui.... nu stiu ce sa zic...
oricum alex, nu te mai oftica atat pentru ca tu ai inceput cu mistoul in topicul asta; omul a intrebat clar daca poate sa rezolve unele probleme la masina cu 2000 de euro si tu l-ai luat peste picior cu cei 2500 luati pe masina lui; daca vrei sa faci o remarca mai in gluma poti sa o faci dar nu chiar in bataie de joc;
ON topic: gabi, daca vrei sa mai bagi 2000 in masinuta ta, asta presupunand ca iei piese noi, mai intai asigura-te ca tabla masinii este intr-o conditie buna; daca da, cu 2000 de euro poti sa schimbi multe pe la ea, aducand-o intr-o stare cat mai aproape de adevar; oricum trebuie sa te gandesti foarte bine inainte sa faci mutarea; eu am mers cu masina ta si mi-a placut cum merge, cu unele mici exceptii, dar per total e o xantie ingrijita si care e OK; daca vrei sa mai tii masina minim 2 ani, fara sa te gandesti sa o dai, poti sa te apuci de treaba.
daca se lua gabi de mine nu ziceam nimic, gabi vad ca stie de gluma.....si nu am facut nici o remarca in bataie de joc, asta este realitatea....cruda si neiertatoare....crezi ca mie nu mi-ar fi convenit ca bx-ul sau r25-ul sa fie cotat mai scump?si r25-ul este altceva fata de bx sau xantia. asta este, nu trebuie sa ne deprimam din cauza devalorizarii fiarelor. Unde este mistoul? ca da repede masina daca cere 2500? nu mi se pare un misto. Ma uitam pe site-ul fratilor de la sud de dunare, http://www.citroen-bg.net/club.htm, si pe undeva, pe forum era un anunt cu o xantie din 95, din ce am inteles ca este hdi, are aer, zicea bulgaroiu ok peste tot, costa 3500 leva. 1 Eur= 1.95 leva, 100 lei = 57.70 leva.
Xantia din 95 nu e hdi. Cred bulgarii nu au taxe ca pe la noi la importuri ca nu au producatori interni. Sau poate au...
Ideea este urmatoarea - vrei ca rabla ta sa mearga si sa arate brici ?
Atunci fi pregatit sa dai un ban serios!
@gabi - nu te simti jignit ca ti-am facut masina rabla
Asa le zic eu la toate 
Problema in romania este urmatoarea: daca nu te pricepi la reparatii, manopera pt o reparatie capitala este cam insuportabila. Plus ca nu prea sti cat te tine. In 1995 un mare mester tinichigiu (a se citi carpaci) a facut tablaria la dricul din dotare. Anul trecut in fiecare week-end am reparat dupa el, chinuindu-ma sa-i dau o forma caroseriei. Inca mai am de lucru !
Ideea este urmatoarea - vrei ca rabla ta sa mearga si sa arate brici ?
Atunci fi pregatit sa dai un ban serios!
@gabi - nu te simti jignit ca ti-am facut masina rabla


Problema in romania este urmatoarea: daca nu te pricepi la reparatii, manopera pt o reparatie capitala este cam insuportabila. Plus ca nu prea sti cat te tine. In 1995 un mare mester tinichigiu (a se citi carpaci) a facut tablaria la dricul din dotare. Anul trecut in fiecare week-end am reparat dupa el, chinuindu-ma sa-i dau o forma caroseriei. Inca mai am de lucru !
Ultima oară modificat Mie 03-Ian-2007 19:03 de către jgr1001, modificat 1 dată în total.
nu mai gasesc linkul exat cu xantia aia, dar uite ceva relevant :
http://citroen-bg.net/forum/viewtopic.php?t=8500
http://a61332.obiavi.portal.bg/Prodava_ ... antia.html
orice are pretul lui, cat oferi pe 25?
( legalmente nu pot vinde baccaraua, asa ca vorbim de cel v6/automatic/ac/si alte prostii)
http://citroen-bg.net/forum/viewtopic.php?t=8500
http://a61332.obiavi.portal.bg/Prodava_ ... antia.html
orice are pretul lui, cat oferi pe 25?

( legalmente nu pot vinde baccaraua, asa ca vorbim de cel v6/automatic/ac/si alte prostii)
Nu am vrut sa jignesc pe nimeni ,dar ma enerveaza faptul ca se vorbeste la misto uneori . Sa lasam faptele si timpul sa "vorbeasca" si dupa aceea sa comentam. BX-ul meu nu va fi niciodata de vanzare ,dar intr-o zi va fi unicat in lume! Ceea ce multi Citroenisti nici nu o sa viseza vreodata.
Iubesc confortul si puterea...... C5 III Hydractive 3+ vs Volvo S70 T5.... 300Cp
- florin_budea
- pasionat
- Mesaje: 313
- Membru din: Vin 02-Dec-2005 11:25
- Localitate: Bihor,Beius
Eu sincer nu iti sfatuiesc sa faci mutarea asta, totusi Xantia ramane o masina pacatoasa, chestie de care m-am convins. Am procedat si eu odata asa ca tine dupa care mi-a parut rau. Xantia are o tabla grozava , deci din punctul acesta de vedere este OK, dar hidraulica oarecum este si prost proiectata , chestie de care si-au dat seama si cel de la Citron cu C5, cand a separat sis. de franare, de sis. hidraulic, dupa mod. 95 pompa a fost modificata, sa alimenteze direct directia nu prin conjuctor-disjuctor. Oricum dupa cate am inteles la C5 pompa hidraulica este actionata electric si nu are legatura cu restul masini. Pompa care este atasata pe curea, alimenteaza servodirectia.Eu zic totusi o masina noua este o masina noua fara discutii.Ca sa refaci o masina i-ti trebuie foarte multi bani, motor nou, cutie noua, sis. nou, tot nou inafara de caroserie dar care sa fie consolidata ca dupa atata timp pe drumurile noastre cedeaza si ea . Eu asta numesc reparatie capitala. Un motor desfacut, nu vreau sa jignesti pe nimeni, mecanici c-am lasa de dorit, nici macar nu fac un rodaj ca la carte -la rece, piesele nu sunt stantate Citroen, si iti trebuie un atelier super bine dotat ca sa faci treaba buna, dotat cu tester si alte cele.
rufusgti scrie:Nu am vrut sa jignesc pe nimeni ,dar ma enerveaza faptul ca se vorbeste la misto uneori . Sa lasam faptele si timpul sa "vorbeasca" si dupa aceea sa comentam. BX-ul meu nu va fi niciodata de vanzare ,dar intr-o zi va fi unicat in lume! Ceea ce multi Citroenisti nici nu o sa viseza vreodata.
fiecare Bx e unicat si nu cred ca are cineva curajul sa ma contrazica.Petele de Lhm lasate de Bx-ul vecinului nu seamana cu ale mele,dozatoarele de frana au un sasait diferit de la masina la masina.
-
- RETRAS LA PENSIE
- Mesaje: 2436
- Membru din: Mie 05-Mar-2003 09:19
- Localitate: Bucuresti
alexd - XM-ul oferit la 400⏠nu este nici un fel de chilipir, pe la ei pe-acolo se dau si gratis doar sa scape de ele si de taxele pe care trebuie sa le plateasca. Daca vrei iti trimit si link-ul catre discutia respectiva de pe un forum frantuzesc.
Iar "gentlemen's agreement" e valabila intre ei gentlemenii, mai este mult pana sa faca asta cu noi. Ca tu ai norocul sa cunosti un strain dispus sa iti acorde increderea lui este una dar pana la a fi priviti toti romanii in acest fel mai e cale lunga.
Iar "gentlemen's agreement" e valabila intre ei gentlemenii, mai este mult pana sa faca asta cu noi. Ca tu ai norocul sa cunosti un strain dispus sa iti acorde increderea lui este una dar pana la a fi priviti toti romanii in acest fel mai e cale lunga.
- nicum
- Moderator
- Mesaje: 5427
- Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
- Localitate: Bucuresti
- Masina: BX 16 RS
On topic:
- cilindru de suspensie fata 56 de lire
- conductele parerea mea e ca nu se merita schimbate, mai ales ca ar trebuie sa fie plastificate
- pt set motor, sincer mi-e lene acum sa fac socoteala. Probabil ca cea mai buna varianta e sa desfaci intii motorul si sa vezi exact care componente tb inlocuite
Imi pare rau ca un topic care trebuia sa fie la obiect a degenerat in discutii sterile.
Off-topic: de data asta paco are dreptate: nu te grabi, ia-o usor si pe rind.
Eugen are dreptate de 2 ori: numerele provizorii COSTA, trecind peste faptul ca vei gasi un strain dispus sa fac chestia asta. A doua oara e nivelul taxelor in vest care coboara foarte mult pretul masinilor mari si vechi. Spre exemplu: un BMW 325 ursulet nu prea sare in Germania de 1500 de euro, oricum asta fiind o varinata optimista, una mai realista e probabil pe la 1000 de euro sau putin mai sus. Dar combinatia masina poluanta + vechime + eventual un sofer ne-experimentat si/sau cu antecedente cu legea face ca taxele sa sara undeva pe la 3000 de euro, adica mult peste valoarea de piata a masinii
rufusgti are dreptate in ceea ce spune, chiar daca unii se simt jicniti. Una e sa fii un bun business man si alta e sa fii un bun mecanic. Amindoua cam greu
Cristi JGR are si el dreptate, mai ales la sfirsit. Mai mult decit atit, in RO service-ul la toate masinile se face intr-un mod mai mult sau mai putin deplorabil. Ca o parelela, ginditi-va ca mor oameni cu zile, iar medicii care i-au "ingrijit" nu sint trasi la raspundere absolut deloc sau doar simbolic. In Germania pt un kilometraj dat inapoi, se inchide autohaus-ul scurt si fara comentarii
Aici e sport national, am intilnit chiar cazuri in care oamenii si-au vindut masinile prietenilor/cunostiintelor, nu inainte de a da kilometrajul "putin" inapoi.
@florin_budea: hidraulica Xantiei nu e prost conceputa, ci doar prost intretinuta. Ai uitat cind postai pe forum cu cirpeala aia si spuneai ca tine? Hidraulica e intr-o continua imbunatatire, chiar de cind a aparut, insa nu toate schimbarile sint bune. E adevarat ca e bine ca au separat sistemele de frinare, de directie si cel de suspensie, dar acum in locul corectorului de inaltime exista un manometru electronic care trimite informatii la computerul de suspensie (alta electronica). Crezi ca le-a luat 45 de ani ca sa isi dea seama ca trebuie sa separe sistemele? Nu... pur si simplu in 1955 abia se descoperea efectul de tranzistor, nu mai zic de tranzistoare, leduri si computere. Toate problemele trebuiau rezolvate mecanic. Ce faci la Xantia ta cind nu vrea sa se ridice? dai de maneta si o pui pe o treapta de inaltime superioara si in 99.9% din cazuri o va lua. Ce faci la C5 cind vezi o eraore pe display? Cam ramii in drum... si nu mai vreau sa continui.
@alexd: gentlesman agreement?... get real
sa-mi aduce-ti aminte sa va povestesc o intimplare din aeroportul din Munchen cu un roman care avea "vina" ca avea doar bilet dus pt ca omul venise in Germania sa isi ia masina. Chiar daca am intrat in UE, va trece multa vreme pina cind vom depasi in ochii lor conditia de cetateni de categoria a 2-a.
Regret din nou ca o dati prea repede in polemici si deviati prea usor de la subiect. Nu ne intilnim aici in acest spatiu virtual ca sa ne mindrim cit de buni business mani sintem, cit de buni mecanici sintem sau cit de tari avem masinile. Evident, oricine poate veni sa prezinte realizarile sale, ca sa-i lumineze pe restul si sa faca si ei la fel. Nu este in intentia mea sa jicnesc pe nimeni si imi cer scuze anticipat daca vreunul dintre voi se simte lezat de afirmatiile mele. Ignorati-ma si treceti mai departe
- cilindru de suspensie fata 56 de lire
- conductele parerea mea e ca nu se merita schimbate, mai ales ca ar trebuie sa fie plastificate
- pt set motor, sincer mi-e lene acum sa fac socoteala. Probabil ca cea mai buna varianta e sa desfaci intii motorul si sa vezi exact care componente tb inlocuite
Imi pare rau ca un topic care trebuia sa fie la obiect a degenerat in discutii sterile.
Off-topic: de data asta paco are dreptate: nu te grabi, ia-o usor si pe rind.
Eugen are dreptate de 2 ori: numerele provizorii COSTA, trecind peste faptul ca vei gasi un strain dispus sa fac chestia asta. A doua oara e nivelul taxelor in vest care coboara foarte mult pretul masinilor mari si vechi. Spre exemplu: un BMW 325 ursulet nu prea sare in Germania de 1500 de euro, oricum asta fiind o varinata optimista, una mai realista e probabil pe la 1000 de euro sau putin mai sus. Dar combinatia masina poluanta + vechime + eventual un sofer ne-experimentat si/sau cu antecedente cu legea face ca taxele sa sara undeva pe la 3000 de euro, adica mult peste valoarea de piata a masinii

rufusgti are dreptate in ceea ce spune, chiar daca unii se simt jicniti. Una e sa fii un bun business man si alta e sa fii un bun mecanic. Amindoua cam greu

Cristi JGR are si el dreptate, mai ales la sfirsit. Mai mult decit atit, in RO service-ul la toate masinile se face intr-un mod mai mult sau mai putin deplorabil. Ca o parelela, ginditi-va ca mor oameni cu zile, iar medicii care i-au "ingrijit" nu sint trasi la raspundere absolut deloc sau doar simbolic. In Germania pt un kilometraj dat inapoi, se inchide autohaus-ul scurt si fara comentarii


@florin_budea: hidraulica Xantiei nu e prost conceputa, ci doar prost intretinuta. Ai uitat cind postai pe forum cu cirpeala aia si spuneai ca tine? Hidraulica e intr-o continua imbunatatire, chiar de cind a aparut, insa nu toate schimbarile sint bune. E adevarat ca e bine ca au separat sistemele de frinare, de directie si cel de suspensie, dar acum in locul corectorului de inaltime exista un manometru electronic care trimite informatii la computerul de suspensie (alta electronica). Crezi ca le-a luat 45 de ani ca sa isi dea seama ca trebuie sa separe sistemele? Nu... pur si simplu in 1955 abia se descoperea efectul de tranzistor, nu mai zic de tranzistoare, leduri si computere. Toate problemele trebuiau rezolvate mecanic. Ce faci la Xantia ta cind nu vrea sa se ridice? dai de maneta si o pui pe o treapta de inaltime superioara si in 99.9% din cazuri o va lua. Ce faci la C5 cind vezi o eraore pe display? Cam ramii in drum... si nu mai vreau sa continui.
@alexd: gentlesman agreement?... get real

Regret din nou ca o dati prea repede in polemici si deviati prea usor de la subiect. Nu ne intilnim aici in acest spatiu virtual ca sa ne mindrim cit de buni business mani sintem, cit de buni mecanici sintem sau cit de tari avem masinile. Evident, oricine poate veni sa prezinte realizarile sale, ca sa-i lumineze pe restul si sa faca si ei la fel. Nu este in intentia mea sa jicnesc pe nimeni si imi cer scuze anticipat daca vreunul dintre voi se simte lezat de afirmatiile mele. Ignorati-ma si treceti mai departe

Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 4 vizitatori
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187771
Total subiecte 18653
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11804
Cel mai nou membru FloLGO