incalzire...
Moderator: Echipa Tehnica
-
- pasionat
- Mesaje: 1334
- Membru din: Dum 12-Oct-2008 10:01
- Localitate: Brasov
- Masina: Citroen c5 hdi
- 2: Vw t5-2.5tdi
- 3: Chrysler Grand voyager
sa zicem cai caloriferul,dar numi explic un lucru;azi am luat un furtun transparent si am eliminat caloriferu(adica am pus furtunu pe chiuloasa direct si celalalt capat la iesirea caloriferului,astfel caloriferu era deconectat si circuitul era pe direct)am vrut sa vad cum trece apa prin el si se chinuie sa treaca.unde pot sa merg cu masina sa se uite cineva la caldura si la tijele de pe spate?un service bun care sa mio faca in acceasi zi daca nui din brasov
de azi chiar am caldura!!! am curatat radiatorul de caldura cu detartrant. adica l-am goli de apa si am bagat in el detartrant pur. l-am lasat sa actioneze 10 minute. la clatire am observat ca iese f multa spuma ceea ce inseamna ca inauntru era destula piatra... fara sa fac reclama folositi cu incredere detartrant NUFARUL la bidon negru de 1l. folositi din acela lichid, NU gel. ca sa va faceti o idee cum dizolva puneti o mica cantitate pe o baterie de chiuveta sau pe ceva unde s-a format piatra.
cand suflam cum? daca te referi la "suflatul" ventilatorului, sufla ceva aer cald, dar foarte putin si doar pe treapta 1. daca maream puterea incepea sa dea rece. acum sufla cald si la treapta cea mai mare.
daca te referi la suflatul prin furtunul de intrare a apei in radiatorul de caldura, nu mi s-a parut o diferenta notabila. cred ca celulele (cred ca asa se numesc
) radiatorului erau infundate cu piatra.
daca te referi la suflatul prin furtunul de intrare a apei in radiatorul de caldura, nu mi s-a parut o diferenta notabila. cred ca celulele (cred ca asa se numesc

- abarth_mcm
- pasionat
- Mesaje: 1715
- Membru din: Lun 14-Mai-2007 21:35
- Localitate: buzau-bucuresti
Banuiesc ca ati dat caloriferul jos, nu?de ati facut toata operatiunea..
Mie mi-a frica sa il spal pana nu mai am altul de rezerva...ma gandesc ca daca e vechi..poate curge daca umblu la el..
Nici eu nu am caldura cine stie ce...desi motorul e cat de cat cald (porneste elctroventilatorul uneori).
Sigur e de la calorifer problema.
Mie mi-a frica sa il spal pana nu mai am altul de rezerva...ma gandesc ca daca e vechi..poate curge daca umblu la el..
Nici eu nu am caldura cine stie ce...desi motorul e cat de cat cald (porneste elctroventilatorul uneori).
Sigur e de la calorifer problema.
Citroen BX 19RD Break 1986, rosu, Seria 2, Orga number: 3496.
nu am dat caloriferul jos. toata operatiunea a durat maxim 45 minute. operatia de umplere/golire si apoi clatirea s-a facut prin furtunele de intrare si iesire din calorifer. le-am deconectat si am turnat prin ele solutia-minune. adica prin tur am turnat si la inceput am obturat furtunul de iesire pentru a mentine solutia inauntru vreo 10 minute. a fost destul de simplu... m-am gandit ca oricum nu aveam ce strica... oricum nu aveam caldura si daca spargeam caloriferul nu era nicio diferenta...
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 5 vizitatori
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187775
Total subiecte 18654
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11819
Cel mai nou membru Tudoo