Din nou bube
Moderator: Echipa Tehnica
-
- simpatizant
- Mesaje: 79
- Membru din: Sâm 05-Noi-2011 12:09
- Localitate: bacau
-
- pasionat
- Mesaje: 368
- Membru din: Mie 14-Dec-2011 14:08
- Localitate: Ploiesti
pai..daca ma gandesc eu bine de cand demontam motorul
parca nu e pusa bine. Imi amintesc clar ca am observat uzura bucsei respective tocmai datorita faptului ca avea partile pline de cauciuc asezate sus-jos, si am obs la cea de jos ca era rupt ( de acolo decizia de a o schimba). daca erau asezate stanga-dreapta, orizontal, in mod sigur nu-mi sareau in ochi..

-
- simpatizant
- Mesaje: 79
- Membru din: Sâm 05-Noi-2011 12:09
- Localitate: bacau
-
- pasionat
- Mesaje: 368
- Membru din: Mie 14-Dec-2011 14:08
- Localitate: Ploiesti
pai da, dar banuiala colegului kady28 s-a lipit si de mine..de ce aia veche ( si probabil originala) era pusa invers..or fi avut ei un scop?!?! si daca rolul acelor gauri in bucsa este tocmai acela de a prelua vibratiile motorului si, implicit, de a le atenua?!?! si mai els, de ce aud vibratii in habitaclu si de ce cand o pornesc si sta la relanti ma simt ca si cum as avea volan cu vibromasaj de cand mi-a montat bucsa noua???




-
- simpatizant
- Mesaje: 79
- Membru din: Sâm 05-Noi-2011 12:09
- Localitate: bacau
-
- pasionat
- Mesaje: 368
- Membru din: Mie 14-Dec-2011 14:08
- Localitate: Ploiesti
aia nu e poza mea. A fost pusa ca si exemplu de montaj. Din cate am inteles ala e un 2.0 hdi....n-are nici o treaba cu rasnita mea de 1,6i....restul bucselor sunt in stare buna sau foarte buna. Iti dai seama ca daca erau si altele in neregula le schimbam, ca tot era masina pe un elevator si tot se umbla pe acolo....dar nu a fost nevoie decat de bucsa aceea si cele 2 capete de bara
-
- simpatizant
- Mesaje: 79
- Membru din: Sâm 05-Noi-2011 12:09
- Localitate: bacau
-
- simpatizant
- Mesaje: 79
- Membru din: Sâm 05-Noi-2011 12:09
- Localitate: bacau
-
- pasionat
- Mesaje: 368
- Membru din: Mie 14-Dec-2011 14:08
- Localitate: Ploiesti
-
- pasionat
- Mesaje: 368
- Membru din: Mie 14-Dec-2011 14:08
- Localitate: Ploiesti
- kady28
- pasionat
- Mesaje: 1273
- Membru din: Joi 28-Apr-2011 22:49
- Localitate: Bucuresti
- Masina: Xantia 2 1.8 16V green libellule
- 2: Citroen C5 III 2.0 hdi gri thorium
Colegi poza care am postat-o e doar exemplu. M-am uitat si la mine sub masina si amortizorul original e cu partile pline de cauciuc sus si jos...si de aici am banuit ca daca e pus invers nu mai amortizeaza vibratiile. Si la mine e uzat si cel nou asteapta sa fie schimbat de 1 an si ceva
.
Se poate schimba fara sa mai scot planetara si sa demontez partea de pe cutie? De bagat pe cel nou e usor dar ma gandesc cum sa-l scot pe cel vechi ca e cam presat acolo.

Se poate schimba fara sa mai scot planetara si sa demontez partea de pe cutie? De bagat pe cel nou e usor dar ma gandesc cum sa-l scot pe cel vechi ca e cam presat acolo.
-
- pasionat
- Mesaje: 368
- Membru din: Mie 14-Dec-2011 14:08
- Localitate: Ploiesti
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 4 vizitatori
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187772
Total subiecte 18653
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11805
Cel mai nou membru florinmarchidanu