

Probabil ca tine de felul in care stii sa exploatezi un lucru...La asta te-ai gandit ?!?
........................
Revenind la subiect....Tractoarele romanesti nu pot fi comparate cu autoturismele occidentale...Da! Principiul de functionare al motorului e acelasi, dar conceptia...executia...materialele folosite...felul in care se manifesta...etc...sant diferite de la cer la pamant...
Evita pe cat posibil sa-ti mai bagi manile prin motor aiurea...doar sa vezi de ce merge...Nu vei face decat sa strici mai rau...Nu te apuci sa demontezi distributia...aiurea...doar sa vezi ce e acolo...
Asta...sigur...daca vrei un sfat rezonabil...
Cred ca e mai cu cap sa analizezi/evaluezi defectul intai....si cand ai certitudini te apuci si demontezi ce e de demontat....Decat sa demontezi totul, fara sa judeci situatia...
In stilul asta, nu vei avea nici o data un motor pe care sa te bazezi...
Sigur...Graba ta, probabil e caracteristica varstei....Dar cred ca e mai cu cap sa te calmezi si sa incerci intai sa gasesti logica celor intamplate...
Toate fiarele astea....daca tot le freci si le demontezi si le montezi si iar le demontezi....etc....se distrug filetele....se deterioreaza suprafetele de etansare planeizate...se oboseste materialul pieselor...
Daca iti tratezi masina ca pe un tractor...tractor o sa ai !!! Nu o masina eleganta, care sa functioneze impecabil...
N-am sa insit mai mult....E doar un sfat! Daca vrei sa-l asculti, bine....Daca nu...e doar problema ta !!! Eu nu as face ce faci tu ! Punct!